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市場調査レポート
商品コード
1378648

ゴルフ用品市場:製品タイプ別、流通チャネル別、地域別

Golf Equipment Market, By Product Type, By Distribution Channel, By Geography

出版日: | 発行: Coherent Market Insights | ページ情報: 英文 158 Pages | 納期: 2~3営業日

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

価格
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本日の銀行送金レート: 1USD=157.14円
ゴルフ用品市場:製品タイプ別、流通チャネル別、地域別
出版日: 2023年10月04日
発行: Coherent Market Insights
ページ情報: 英文 158 Pages
納期: 2~3営業日
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  • 概要
  • 目次
概要

世界のゴルフ用品市場は2030年までに約161億1,000万米ドルに達すると予測され、予測期間中(2023年~2030年)のCAGRは4.7%です。

レポート対象範囲 レポート詳細
基準年 2022年 2023年の市場規模 111億4,000万米ドル
実績データ 2018年~2021年 予測期間 2023-2030
予測期間のCAGR 4.70% 2030年の市場規模予測 161億1,000万米ドル
図1.ゴルフ用品の世界市場シェア(%)、地域別、2022年
Golf Equipment Market-IMG1

ゴルフ用品はゲームに欠かせないものであり、ゴルファーが最初に必要とするのはゴルフクラブです。ゴルフクラブ以外にも、ゴルファーはゲームを上達させるために他の用具も必要とします。ゴルフクラブのいくつかの種類があり、それぞれが異なる目的を持っています。例えば、ウッド(それらはクラブヘッドはもはや木で作られていないにもかかわらず、ウッドと呼ばれています。)アイアンよりも打ちにくいですが、それでも良いゴルフ クラブのセットを用意することが重要です。ウッドの最も一般的なタイプは、ロフトの15~17度を持っている3番ウッドです。他の一般的なウッドの種類には、4番ウッド、5番ウッド、ウェッジ、7番ウッドなどがあります。

市場力学

世界中でゴルフ場が増加していることが、ゴルフ用品市場の成長を後押ししています。ゴルフコースやゴルフ施設の増加が、予測期間中にゴルフ用品の需要を押し上げると予測されます。さらに、ゴルフツーリズムの人気の高まりも市場成長を増大させる重要な要因です。

ゴルフ業界では近年、特にゴルフクラブ設計、ボール技術、ゴルフコース管理の分野で著しい技術進歩が見られます。これらの進歩は、性能の向上、精度の向上、プレーヤー体験の強化につながっています。世界市場の成長は、国際・国内ゴルフトーナメントの増加、改良されたスポーツ施設の設置への多額の投資、プロ・アマを問わず世界中のゴルファーの大幅な増加など、多くの要因によるものです。

本調査の主な特徴

  • 本レポートでは、世界のゴルフ用品市場を詳細に分析し、2022年を基準年とした予測期間(2023年~2030年)の市場規模および年間平均成長率(CAGR%)を掲載しています。
  • さまざまなセグメントにわたる潜在的な収益成長機会を解明し、この市場に対する魅力的な投資提案のマトリックスについて解説しています。
  • また、市場促進要因、抑制要因、機会、新製品の発売や承認、地域別の展望、主要企業が採用する競合戦略などに関する主要考察も提供しています。
  • 企業概要、業績、製品ポートフォリオ、地理的プレゼンス、流通戦略、主要な発展や戦略、将来計画などのパラメータに基づいて、世界のゴルフ用品市場の主要企業をプロファイルしています。
  • 本調査の対象となる主要企業は、Callaway Golf Company、Sumitomo Rubber Industries、Nike Inc.、Acushnet Holdings、Mizuno Corporation、Taylormade Golf Company Inc.、Adidas Group、Bridgestone Corporation、Puma SE、PING、Anta Sports Products Limited(Amer Sports)などです。
  • このレポートからの洞察により、企業のマーケティング担当者や管理当局は、将来の製品発売、技術アップグレード、市場拡大、マーケティング戦術に関する情報に基づいた意思決定を行うことができます。
  • ゴルフ用品の世界市場レポートは、投資家、サプライヤー、メーカー、流通業者、新規参入者、財務アナリストなど、この業界の様々な利害関係者を対象としています。
  • 利害関係者は、世界のゴルフ用品市場を分析する際に使用される様々な戦略マトリックスを通じて、意思決定が容易になります。

目次

第1章 調査目的と前提条件

  • 調査目的
  • 前提条件
  • 略語

第2章 市場展望

  • レポートの説明
    • 市場の定義と範囲
  • エグゼクティブサマリー
  • Coherent Opportunity Map(COM)

第3章 市場力学、規制、動向分析

  • 市場力学
    • 促進要因
  • 供給側の促進要因
  • 需要側の促進要因
  • 経済的促進要因
    • 抑制要因
    • 市場機会
    • 規制シナリオ
    • 業界の動向
    • PEST分析
    • ポーターズの分析
    • 新製品の承認/発売
    • 合併、買収、コラボレーション

第4章 世界のゴルフ用品市場 - コロナウイルス(COVID-19)パンデミックの影響

  • 新型コロナウイルス感染症(COVID-19)の疫学
  • 供給側と需要側の分析
  • 経済的影響

第5章 世界のゴルフ用品市場、製品タイプ別、2023~2030年

  • ゴルフクラブ
  • ゴルフボール
  • ゴルフバッグとアクセサリー
  • 衣服
  • 履物

第6章 世界のゴルフ用品市場、流通チャネル別、2023~2030年

  • オフラインストア
  • オンラインストア

第7章 世界のゴルフ用品市場、地域別、2023~2030年

  • 北米
  • 米国
  • カナダ
  • ラテンアメリカ
  • アルゼンチン
  • メキシコ
  • その他ラテンアメリカ
  • 欧州
  • 英国
  • ドイツ
  • フランス
  • イタリア
  • スペイン
  • ロシア
  • その他欧州
  • アジア太平洋地域
  • 中国
  • インド
  • 日本
  • 韓国
  • ASEAN
  • オーストラリア
  • その他アジア太平洋地域
  • 中東とアフリカ
  • 中東
  • アフリカ

第8章 競合情勢

  • 企業プロファイル
    • Callaway Golf Company
    • Sumitomo Rubber Industries
    • Nike Inc.
    • Acushnet Holdings
    • Mizuno Corporation
    • Taylormade Golf Company Inc.
    • Adidas Group
    • Bridgestone Corporation
    • Puma SE
    • PING
    • Anta Sports Products Limited(Amer Sports)

第9章 セクション

  • 調査手法
  • 出版社について
目次
Product Code: CMI5205

The global golf equipment market is projected to reach around US$ 16.11 Billion by 2030, exhibiting a CAGR of 4.7% during the forecast period (2023-2030).

Report Coverage Report Details
Base Year: 2022 Market Size in 2023: US$ 11.14 Bn
Historical Data for: 2018 to 2021 Forecast Period: 2023 - 2030
Forecast Period 2023 to 2030 CAGR: 4.70% 2030 Value Projection: US$ 16.11 Bn
Figure 1. Global Golf Equipment Market Share (%), By Region, 2022
Golf Equipment Market - IMG1

Golf equipment is an essential part of the game, and the first thing that any golfer needs is a golf club. Apart from a golf club, a golfer will also need other equipments to improve their game. There are several types of golf clubs, and each one has a different purpose. For example, a wood (They are called woods even though their clubheads are no longer made of wood.)will be more difficult to hit than an iron, but it is still important to have a good set of golf clubs. The most common type of wood is a 3-wood, which has 15 to 17 degrees of loft. Other common types of woods include a 4-wood, a 5-wood, a wedge, and a 7-wood.

Market Dynamics

Increasing number of golf courses around the globe is primarily fueling growth of the golf equipment market.. Growing number of golf courses and golf facilities are projected to boost demand for golf equipment during the forecast period. Moreover, growing popularity of golf tourism is another key factor, augmenting market growth.

The golf industries has seen significant technological advancement in recentv years, particularly in the areas of golf club designs, ball technology and golf course management. These advamcement have led to improved performance, incresesd accuracy, and enhanced player experience. The growth in the global market can be attributesd to a number of factors, including an increase in international and domestic golf tournaments,significatnt investment in the setting up of improved sporting facilities and a significant increses in golfers,both professional and amateur, around the world

Key features of the study:

  • This report provides an in-depth analysis of the global golf equipment market and provides market size (US$ Bn) and Compound Annual Growth Rate (CAGR%) for the forecast period (2023-2030), considering 2022 as the base year
  • It elucidates potential revenue growth opportunities across different segments and explains attractive investment proposition matrices for this market
  • This study also provides key insights about market drivers, restraints, opportunities, new product launches or approvals, regional outlook, and competitive strategies adopted by key players
  • It profiles key players in the global golf equipment market based on the following parameters - company overview, financial performance, product portfolio, geographical presence, distribution strategies, key developments and strategies, and future plans
  • The key companies covered as a part of this study include Callaway Golf Company, Sumitomo Rubber Industries, Nike Inc., Acushnet Holdings, Mizuno Corporation, Taylormade Golf Company Inc., Adidas Group, Bridgestone Corporation, Puma SE, PING, and Anta Sports Products Limited (Amer Sports)
  • Insights from this report would allow marketers and management authorities of companies to make informed decisions regarding future product launches, technology up-gradations, market expansion, and marketing tactics
  • Global golf equipment market report caters to various stakeholders in this industry including investors, suppliers, manufacturers, distributors, new entrants, and financial analysts
  • Stakeholders would have ease in decision-making through various strategy matrices used in analyzing the global golf equipment market

Detailed Segmentation:

  • Global Golf Equipment Market, By Product Type:
    • Golf Clubs
    • Golf Balls
    • Golf Bags and Accessories
    • Apparel
    • Footwear
  • Global Golf Equipment Market, By Distribution Channel:
    • Offline Stores
    • Online Stores
  • Global Golf Equipment Market, By Region:
    • North America
    • Europe
    • Asia-Pacific
    • Latin America
    • Middle East & Africa
  • Company Profiles
    • Callaway Golf Company
    • Sumitomo Rubber Industries
    • Nike Inc.
    • Acushnet Holdings
    • Mizuno Corporation
    • Taylormade Golf Company Inc.
    • Adidas Group
    • Bridgestone Corporation
    • Puma SE
    • PING
    • Anta Sports Products Limited (Amer Sports)

Table of Contents

1. Research Objectives and Assumptions

  • Research Objectives
  • Assumptions
  • Abbreviations

2. Market Purview

  • Report Description
    • Market Definition and Scope
  • Executive Summary
    • Market Snippet, By Product Type
    • Market Snippet, By Distribution Channel
    • Market Snippet, By Region
  • Coherent Opportunity Map (COM)

3. Market Dynamics, Regulations, and Trends Analysis

  • Market Dynamics
    • Drivers
  • Supply Side Drivers
  • Demand Side Drivers
  • Economic Drivers
    • Restraints
    • Market Opportunities
    • Regulatory Scenario
    • Industry Trends
    • PEST Analysis
    • PORTERS's Analysis
    • New Product Approvals/Launches
    • Mergers, Acquisitions and Collaborations

4. Global Golf Equipment Market - Impact of Coronavirus (COVID-19) Pandemic

  • COVID-19 Epidemiology
  • Supply Side and Demand Side Analysis
  • Economic Impact

5. Global Golf Equipment Market, By Product Type, 2023-2030, (US$ Bn)

  • Introduction
    • Market Share Analysis, 2023 and 2030 (%)
    • Y-o-Y Growth Analysis, 2023 - 2030
    • Segment Trends
  • Golf Clubs
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, 2023-2030, (US$ Bn)
  • Golf Balls
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, 2023-2030, (US$ Bn)
  • Golf Bags and Accessories
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, 2023-2030, (US$ Bn)
  • Apparel
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, 2023-2030, (US$ Bn)
  • Footwear
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, 2023-2030, (US$ Bn)

6. Global Golf Equipment Market, By Distribution Channel, 2023-2030, (US$ Bn)

  • Introduction
    • Market Share Analysis, 2023 and 2030 (%)
    • Y-o-Y Growth Analysis, 2023 - 2030
    • Segment Trends
  • Offline Stores
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, 2023-2030, (US$ Bn)
  • Online Stores
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, 2023-2030, (US$ Billion)

7. Global Golf Equipment Market, By Region, 2023 - 2030, (US$ Billion)

  • Introduction
    • Market Share Analysis, By Region, 2023 and 2030(%)
    • Y-o-Y Growth Analysis, By Region, 2023 - 2030
  • North America
    • Market Size and Forecast, By Product Type, 2023 - 2030, (US$ Billion)
    • Market Size and Forecast, By Distribution Channel, 2023 - 2030, (US$ Billion)
    • Market Size and Forecast, By Country, 2023 - 2030, (US$ Billion)
  • U.S.
  • Canada
  • Latin America
    • Market Size and Forecast, By Product Type, 2023 - 2030, (US$ Billion)
    • Market Size and Forecast, By Distribution Channel, 2023 - 2030, (US$ Billion)
    • Market Size and Forecast, By Country, 2023 - 2030, (US$ Billion)Brazil
  • Argentina
  • Mexico
  • Rest of Latin America
  • Europe
    • Market Size and Forecast, By Product Type, 2023 - 2030, (US$ Billion)
    • Market Size and Forecast, By Distribution Channel, 2023 - 2030, (US$ Billion)
    • Market Size and Forecast, By Country, 2023 - 2030, (US$ Billion)
  • U.K.
  • Germany
  • France
  • Italy
  • Spain
  • Russia
  • Rest of Europe
  • Asia Pacific
    • Market Size and Forecast, By Product Type, 2023 - 2030, (US$ Billion)
    • Market Size and Forecast, By Distribution Channel, 2023 - 2030, (US$ Billion)
    • Market Size and Forecast, By Country, 2023 - 2030, (US$ Billion)
  • China
  • India
  • Japan
  • South Korea
  • ASEAN
  • Australia
  • Rest of Asia Pacific
  • Middle East & Africa
    • Market Size and Forecast, By Product Type, 2023 - 2030, (US$ Billion)
    • Market Size and Forecast, By Distribution Channel, 2023 - 2030, (US$ Billion)
    • Market Size and Forecast, By Country/Region, 2023 - 2030, (US$ Billion)
  • Middle East
  • Africa

8. Competitive Landscape

  • Company Profiles
    • Callaway Golf Company
  • Company Highlights
  • Product Portfolio
  • Key Developments
  • Financial Performance
  • Strategies
    • Sumitomo Rubber Industries
  • Company Highlights
  • Product Portfolio
  • Key Highlights
  • Financial Performance
  • Strategies
    • Nike Inc.
  • Company Highlights
  • Product Portfolio
  • Key Highlights
  • Financial Performance
  • Strategies
    • Acushnet Holdings
  • Company Highlights
  • Product Portfolio
  • Key Highlights
  • Financial Performance
  • Strategies
    • Mizuno Corporation
  • Company Highlights
  • Product Portfolio
  • Key Highlights
  • Financial Performance
  • Strategies
    • Taylormade Golf Company Inc.
  • Company Highlights
  • Product Portfolio
  • Key Highlights
  • Financial Performance
  • Strategies
    • Adidas Group
  • Company Highlights
  • Product Portfolio
  • Key Highlights
  • Financial Performance
  • Strategies
    • Bridgestone Corporation
  • Company Highlights
  • Product Portfolio
  • Key Highlights
  • Financial Performance
  • Strategies
    • Puma SE
  • Company Highlights
  • Product Portfolio
  • Key Highlights
  • Financial Performance
  • Strategies
    • PING
  • Company Highlights
  • Product Portfolio
  • Key Highlights
  • Financial Performance
  • Strategies
    • Anta Sports Products Limited (Amer Sports)
  • Company Highlights
  • Product Portfolio
  • Key Highlights
  • Financial Performance
  • Strategies
    • Analyst Views

9. Section

  • Research Methodology
  • About us