表紙:フレーバーウォーターおよび機能性ウォーター市場:製品別、地域別-規模、シェア、展望、機会分析、2023~2030年
市場調査レポート
商品コード
1290640

フレーバーウォーターおよび機能性ウォーター市場:製品別、地域別-規模、シェア、展望、機会分析、2023~2030年

Flavored And Functional Water Market, By Product (Flavored Water, and Functional Water), By Region (North America, Latin America, Europe, Middle East & Africa, and Asia Pacific)- Size, Share, Outlook, and Opportunity Analysis, 2023 - 2030

出版日: | 発行: Coherent Market Insights | ページ情報: 英文 120 Pages | 納期: 2~3営業日

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フレーバーウォーターおよび機能性ウォーター市場:製品別、地域別-規模、シェア、展望、機会分析、2023~2030年
出版日: 2023年04月26日
発行: Coherent Market Insights
ページ情報: 英文 120 Pages
納期: 2~3営業日
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  • 概要
  • 目次
概要

フレーバーウォーターおよび機能性ウォーターは、人工/天然フレーバー、ミネラル、ビタミン、甘味料などの付加的な物質を含む飲料です。フレーバーウォーターは、精製水にフレーバーを加えたものです。ミネラルウォーターに様々な果汁を濃縮したものです。精製水に香料を加え、ハーブやミネラル、ビタミンを原料とする機能水を配合したものです。また、健康に良い影響を与える微量栄養素も含まれています。市場の覇権を握るために、トップブランドはお金をかけ、新しい技術に集中しています。消費者の嗜好に合った最先端のアイテムを提供するために、研究開発が継続的に行われています。フレーバーウォーターおよび機能性ウォーターの市場は、マスマーケティング、ブランディング、信頼できる供給網の結果として成長しました。

世界のフレーバーウォーターおよび機能性ウォーター市場は、2022年末までに金額ベースで500億2,670万米ドルを占めると推定されています。

市場力学

飲食品産業の拡大に伴う飲料の国際取引の増加は、予測期間中に大きな成長機会をもたらすと予測されます。健康飲料の健康効果に関する意識の高まりが、フレーバーウォーターや機能性ウォーターの需要を促進しています。さらに、消費者の間でビタミン欠乏症の有病率が上昇していることも、フレーバーウォーターや機能性ウォーターの市場成長を促進すると予想されます。

急速な都市化が進み、都市部の人々の健康的なライフスタイルが広まり、フレーバーウォーターや機能性ウォーターへの嗜好が高まっていることも、市場成長を後押ししています。国連によると、現在、世界人口の55%が都市部に住んでおり、この割合は2050年までに68%に増加すると予想されています。予測によると、急速な都市化、すなわち農村部から都市部への緩やかなシフトと世界人口の全体的な増加が組み合わさり、2050年までにさらに25億人が都市部に追加される可能性があります。

本調査の主な特徴

  • 本レポートでは、世界のフレーバーウォーターおよび機能性ウォーター市場を詳細に分析し、2022年を基準年とした予測期間(2023-2030年)の市場規模およびCAGRを提供しています。
  • また、さまざまなセグメントにおける潜在的な収益機会を解明し、この市場に対する魅力的な投資提案マトリクスを解説しています。
  • また、市場促進要因、抑制要因、機会、新製品の発売や承認、地域の展望、主要企業が採用する競争戦略に関する重要な考察を提供します。
  • また、コロナウイルス(COVID-19)のパンデミックが世界のフレーバーウォーターおよび機能性ウォーター市場に与える影響分析も行っています。
  • 企業概要、業績、製品ポートフォリオ、地域的存在感、流通戦略、主な発展や戦略、将来計画など、以下のパラメータに基づいて、世界のフレーバーウォーターおよび機能性ウォーター市場における主要企業のプロファイルを掲載しています。
  • この研究の一部としてカバーされている主要企業are Groupe Danone, Nestle SA, The Coca-Cola Company, PepsiCo, Hint Water, New York Spring Water, Kraft Foods, Balance Water Company, and Sunny Delight Beverages Companyです。
  • 本レポートの洞察により、企業のマーケティング担当者や経営陣は、将来の製品発売、技術向上、市場拡大、マーケティング戦術に関する情報に基づいた意思決定を行うことができるようになるでしょう。
  • 本レポートは、投資家、サプライヤー、世界の香水・機能水メーカー、流通業者、新規参入者、財務アナリストなど、この業界のさまざまな利害関係者を対象にしています。
  • 利害関係者は、世界のフレーバーウォーターおよび機能性ウォーター市場の分析に使用される様々な戦略マトリックスを通じて、意思決定を容易にすることができます。

目次

第1章 調査目的と前提条件

  • 調査目的
  • 前提条件
  • 略語

第2章 市場展望

  • レポート概要
    • 市場の定義と範囲
  • エグゼクティブサマリー
  • コヒーレント・オポチュニティ・マップ(COM)

第3章 市場力学、規制、動向分析

  • 市場力学
    • 促進要因
  • 供給サイドの促進要因
  • 需要サイドの促進要因
  • 経済的要因
    • 抑制要因
    • 市場機会
    • 規制のシナリオ
    • 産業動向
    • 合併・買収
    • 新製品の承認・上市
    • プロモーションとマーケティング活動
  • コストのティアダウン分析

第4章 フレーバーウォーターおよび機能性ウォーターの世界市場- コロナウイルス(COVID-19)パンデミックの影響

  • コロナウイルスの影響- 概要
  • 影響度分析、地域別
    • 北米
    • ラテンアメリカ
    • 欧州
    • アジア太平洋
    • 中東
    • アフリカ

第5章 フレーバーウォーターおよび機能性ウォーターの世界市場、製品別、2023年~2030年

  • フレーバーウォーター
  • 機能性ウォーター

第6章 フレーバーウォーターおよび機能性ウォーターの世界市場、地域別、2017年~2030年

  • 北米
  • 米国
  • カナダ
  • 欧州
  • 英国
  • ドイツ
  • フランス
  • イタリア
  • スペイン
  • ロシア
  • その他欧州
  • アジア太平洋地域
  • 中国
  • インド
  • 日本
  • ASEAN
  • オーストラリア
  • 韓国
  • その他アジア太平洋地域
  • ラテンアメリカ
  • ブラジル
  • メキシコ
  • アルゼンチン
  • その他ラテンアメリカ地域
  • 中東&アフリカ
  • 中東地域
  • アフリカ

第7章 競合情勢

  • ヒートマップ分析
  • 市場シェア分析(3×3マトリックス)
  • 企業プロファイル
    • Groupe Danone
    • Nestle SA
    • The Coca-Cola Company
    • Hint Water
    • New York Spring Water
    • Kraft Foods
    • Balance Water Company
    • Sunny Delight Beverages Company

第8章 セクション

  • 参考文献
  • 調査手法
目次
Product Code: CMI1646

Flavored and functional water are beverages that contain additional substances such as artificial/natural flavors, minerals, vitamins, and sweeteners. Flavored water is a type of purified water with added flavors. It is a combination of mineral water with various fruit juices concentration. Purified water is combined with flavoring and functional water made from herbs, minerals, and vitamins. It also contains micronutrients, which have positive health effects. To gain market supremacy, top brands are spending money and concentrating on new technology. R&D is continually being done to provide consumers with cutting-edge items that suit their preferences. The market for flavored and functional water has grown as a result of mass marketing, branding, and reliable supply networks.

The global Flavored and functional water market is estimated to account for US$ 50,026.7 Mn in terms of value by the end of 2022.

Market Dynamics

Increasing international trade of such beverages coupled with the expansion of the food and beverage industry is projected to serve major growth opportunities over the forecast period. Growing awareness regarding the health benefits of such healthy drinks is propelling demand for flavored and functional water. Moreover, the rising prevalence of vitamin deficiency disease among consumers is further expected to augment the market growth of Flavored and functional water.

Rapid urbanization coupled with the increasing adoption of healthy lifestyles among urban people thereby increasing preference for Flavored and functional water is propelling the market growth. According to the United Nations, today, 55% of the world's population lives in urban areas, a proportion that is expected to increase to 68% by 2050. Projections show that rapid urbanization, the gradual shift from rural to urban areas, combined with the overall growth of the world's population could add another 2.5 billion people to urban areas by 2050.

Key features of the study:

  • This report provides in-depth analysis of the global Flavored and functional water market and provides market size (US$ Million) and compound annual growth rate (CAGR %) for the forecast period (2023-2030), considering 2022 as the base year
  • It elucidates potential revenue opportunity across different segments and explains attractive investment proposition matrix for this market
  • This study also provides key insights about market drivers, restraints, opportunities, new product launches or approval, regional outlook, and competitive strategies adopted by key players
  • This study also provides impact analysis of Coronavirus (COVID-19) pandemic on global Flavored and functional water market.
  • It profiles key players in the global Flavored and functional water market based on the following parameters - company overview, financial performance, product portfolio, geographical presence, distribution strategies, key developments and strategies, and future plans
  • Key companies covered as a part of this study are Groupe Danone, Nestle SA, The Coca-Cola Company, PepsiCo, Hint Water, New York Spring Water, Kraft Foods, Balance Water Company, and Sunny Delight Beverages Company
  • Insights from this report would allow marketers and management authorities of companies to make informed decision regarding future product launches, technology upgradation, market expansion, and marketing tactics
  • The global flavored and functional water market report caters to various stakeholders in this industry including investors, suppliers, global Flavored and functional water manufacturers, distributors, new entrants, and financial analysts
  • Stakeholders would have ease in decision-making through various strategy matrices used in analyzing the global Flavored and functional water market

Detailed Segmentation:

  • Global Flavored and functional water Market, By Products:
    • Flavored Water
    • Functional Water
  • Global Flavored and functional water Market, By Region:
    • North America
      • U.S.
      • Canada
    • Europe
      • U.K.
      • Germany
      • France
      • Italy
      • Spain
      • Russia
      • Rest of Europe
    • Asia Pacific
      • China
      • India
      • Japan
      • ASEAN
      • Australia
      • South Korea
      • Rest of Asia Pacific
    • Latin America
      • Brazil
      • Mexico
      • Rest of Latin America
    • Middle East & Africa
      • Middle East
      • Africa
  • Company Profiles
    • Groupe Danone*
      • Company Overview
      • Product Portfolio
      • Financial Performance
      • Key Strategies
      • Recent Developments
      • Future Plans
    • Nestle SA
    • The Coca-Cola Company
    • PepsiCo
    • Hint Water
    • New York Spring Water
    • Kraft Foods
    • Balance Water Company
    • Sunny Delight Beverages Company

"*" marked represents similar segmentation in other categories in the respective section.

Table of Contents

1. Research Objectives and Assumptions

  • Research Objectives
  • Assumptions
  • Abbreviations

2. Market Purview

  • Report Description
    • Market Definition and Scope
  • Executive Summary
    • Market Snippet, By Product
    • Market Snippet, By Region
  • Coherent Opportunity Map (COM)

3. Market Dynamics, Regulations, and Trends Analysis

  • Market Dynamics
    • Drivers
  • Supply Side Drivers
  • Demand Side Drivers
  • Economic Drivers
    • Restraints
    • Market Opportunities
    • Regulatory Scenario
    • Industry Trend
    • Mergers and Acquisitions
    • New Product Approvals/Launch
    • Promotion and Marketing Initiatives
  • Cost Tier Down Analysis

4. Global Flavored and Functional Water Market - Impact of Coronavirus (COVID-19) Pandemic

  • Impact of Coronavirus - Overview
  • Impact Analysis, By Region
    • North America
    • Latin America
    • Europe
    • Asia Pacific
    • Middle East
    • Africa

5. Global Flavored and Functional Water Market, By Product, 2023 - 2030 (US$ Million)

  • Introduction
    • Market Share Analysis, 2023 and 2030
    • Y-o-Y Growth Analysis, 2017 - 2030 (%)
    • Segment Trends
  • Flavored Water
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, 2023 - 2030, (US$ Million)
  • Functional Water
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, 2023 - 2030, (US$ Million)

6. Global Flavored and Functional Water Market, By Region, 2017 - 2030 (US$ Million)

  • Introduction
    • Market Share Analysis, By Region, 2023 and 2030
    • Y-o-Y Growth Analysis, By Region, 2017 - 2030 (%)
  • North America
    • Market Share Analysis, By Country, 2023 and 2030
    • Y-o-Y Growth Analysis, By Country, 2017 - 2030 (%)
  • U.S.
    • Country Trends
    • Market Size and Forecast, By Product, 2017 - 2030 (US$ Million)
  • Canada
    • Country Trends
    • Market Size and Forecast, By Product, 2017 - 2030 (US$ Million)
  • Europe
    • Market Share Analysis, By Country, 2023 and 2030
    • Y-o-Y Growth Analysis, By Country, 2017 - 2030 (%)
  • U.K.
    • Country Trends
    • Market Size and Forecast, By Product, 2017 - 2030 (US$ Million)
  • Germany
    • Country Trends
    • Market Size and Forecast, By Product, 2017 - 2030 (US$ Million)
  • France
    • Country Trends
    • Market Size and Forecast, By Product, 2017 - 2030 (US$ Million)
  • Italy
    • Country Trends
    • Market Size and Forecast, By Product, 2017 - 2030 (US$ Million)
  • Spain
    • Country Trends
    • Market Size and Forecast, By Product, 2017 - 2030 (US$ Million)
  • Russia
    • Country Trends
    • Market Size and Forecast, By Product, 2017 - 2030 (US$ Million)
  • Rest of Europe
    • Country Trends
    • Market Size and Forecast, By Product, 2017 - 2030 (US$ Million)
  • Asia Pacific
    • Market Share Analysis, By Country, 2023 and 2030
    • Y-o-Y Growth Analysis, By Country, 2017 - 2030 (%)
  • China
    • Country Trends
    • Market Size and Forecast, By Product, 2017 - 2030 (US$ Million)
  • India
    • Country Trends
    • Market Size and Forecast, By Product, 2017 - 2030 (US$ Million)
  • Japan
    • Country Trends
    • Market Size and Forecast, By Product, 2017 - 2030 (US$ Million)
  • ASEAN
    • Country Trends
    • Market Size and Forecast, By Product, 2017 - 2030 (US$ Million)
  • Australia
    • Country Trends
    • Market Size and Forecast, By Product, 2017 - 2030 (US$ Million)
  • South Korea
    • Country Trends
    • Market Size and Forecast, By Product, 2017 - 2030 (US$ Million)
  • Rest of Asia Pacific
    • Country Trends
    • Market Size and Forecast, By Product, 2017 - 2030 (US$ Million)
  • Latin America
    • Market Share Analysis, By Country, 2023 and 2030
    • Y-o-Y Growth Analysis, By Country, 2017 - 2030 (%)
  • Brazil
    • Country Trends
    • Market Size and Forecast, By Product, 2017 - 2030 (US$ Million)
  • Mexico
    • Country Trends
    • Market Size and Forecast, By Product, 2017 - 2030 (US$ Million)
  • Argentina
    • Country Trends
    • Market Size and Forecast, By Product, 2017 - 2030 (US$ Million)
  • Rest of Latin America
    • Country Trends
    • Market Size and Forecast, By Product, 2017 - 2030 (US$ Million)
  • Middle East & Africa
    • Market Share Analysis, By Sub-Region, 2023 and 2030
    • Y-o-Y Growth Analysis, By Sub-Region, 2017 - 2030 (%)
  • Middle East
    • Sub-region Trends
    • Market Size and Forecast, By Product, 2017 - 2030 (US$ Million)
  • Africa
    • Sub-region Trends
    • Market Size and Forecast, By Product, 2017 - 2030 (US$ Million)

7. Competitive Landscape

  • Heat Map Analysis
  • Market Share Analysis (3x3 Matrix)
  • Company Profiles
    • Groupe Danone
  • Company Overview
  • Product Portfolio
  • Financial Performance
  • Recent Developments/Updates
  • Future Plans
    • Nestle SA
  • Company Overview
  • Product Portfolio
  • Financial Performance
  • Recent Developments/Updates
  • Future Plans
    • The Coca-Cola Company
  • Company Overview
  • Product Portfolio
  • Financial Performance
  • Recent Developments/Updates
  • Future Plans
  • Company Overview
  • Product Portfolio
  • Financial Performance
  • Recent Developments/Updates
  • Future Plans
    • Hint Water
  • Company Overview
  • Product Portfolio
  • Financial Performance
  • Recent Developments/Updates
    • New York Spring Water
  • Company Overview
  • Product Portfolio
  • Financial Performance
  • Recent Developments/Updates
  • Future Plans
    • Kraft Foods
  • Company Overview
  • Product Portfolio
  • Financial Performance
  • Recent Developments/Updates
  • Future Plans
    • Balance Water Company
  • Company Overview
  • Product Portfolio
  • Financial Performance
  • Recent Developments/Updates
  • Future Plans
    • Sunny Delight Beverages Company
  • Company Overview
  • Product Portfolio
  • Financial Performance
  • Recent Developments/Updates
  • Future Plans

8. Section

  • References
  • Research Methodology
  • About us and Sales Contact