表紙:女性用水着の世界市場:タイプ別、製品タイプ別、カテゴリー別、流通チャネル別、地域別-規模、シェア、展望、機会分析、2023年~2030年
市場調査レポート
商品コード
1233312

女性用水着の世界市場:タイプ別、製品タイプ別、カテゴリー別、流通チャネル別、地域別-規模、シェア、展望、機会分析、2023年~2030年

Women's Swimwear Market, By Type, By Product Type, By Category, By Distribution Channel, and By Geography - Size, Share, Outlook, and Opportunity Analysis, 2023 - 2030

出版日: | 発行: Coherent Market Insights | ページ情報: 英文 140 Pages | 納期: 2~3営業日

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女性用水着の世界市場:タイプ別、製品タイプ別、カテゴリー別、流通チャネル別、地域別-規模、シェア、展望、機会分析、2023年~2030年
出版日: 2023年02月01日
発行: Coherent Market Insights
ページ情報: 英文 140 Pages
納期: 2~3営業日
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  • 概要
  • 目次
概要

女性用水着は、過去1世紀の間に大きな変化を遂げてきました。初期のツーピースから、ビキニ、ラッシュガード、スイムショーツなどのモダンなスタイルまで、女性用水着はさまざまな要素を反映して変化してきました。技術の進歩やファッションの進化は、すべて水着のデザインに変化をもたらしています。1920年代、多くの女性用水着は綿やウールで作られており、水に濡れると重くなります。このため、水着にはナイロンなどの新素材が採用されるようになりました。

市場力学

女性用水着市場は、高級な女性用水着やデザイナーズ水着への需要の高まりが主な要因となっています。さらに、スポーツウェアに対する消費者の関心の高まりが、これらの製品の需要をさらにエスカレートさせています。さらに、市場参入企業による新製品の投入は、業界関係者に新たな成長機会をもたらすと期待されています。さらに、スマートフォンでインターネットにアクセスする消費者の増加やeコマース分野の成長も、女性の水着への支出を増加させています。これはさらに市場成長を促進すると予測されます。

一方、偽造品の入手が可能であることが、市場成長の妨げになると予測されます。

本調査の主な特徴

  • 本レポートでは、世界の女性用水着市場を詳細に分析し、2022年を基準年とした予測期間(2023-2030年)の市場規模(米国)と年間平均成長率(CAGR%)を提供しています。
  • さまざまなセグメントにおける潜在的な収益機会を解明し、この市場に対する魅力的な投資提案マトリクスを説明しています。
  • また、市場促進要因、抑制要因、機会、新製品の発売または承認、市場動向、地域展望、主要企業が採用する競争戦略に関する重要な考察を提供します。
  • 企業ハイライト、製品ポートフォリオ、主要なハイライト、財務実績、戦略など、以下のパラメータに基づいて、世界の女性用水着市場における主要企業のプロファイルを作成しています。
  • この調査の一部としてカバーされている主要企業は、LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton, Marysia LLC, Chanel Group, Missoni SpA, Swimwear Anywhere Inc., La Jolla Group, LA Perla, TJ Swim, Pentland Group PLC, Adidas AG, Wacoal Holdings Corporation, and Puma Inc.
  • 。このレポートからの洞察は、マーケティング担当者や企業の経営陣が、将来の製品の発売、タイプのアップグレード、市場の拡大、マーケティング戦術に関する情報に基づいた意思決定を行うことを可能にするでしょう。
  • 女性用水着の世界市場レポートは、投資家、サプライヤー、製品メーカー、流通業者、新規参入者、財務アナリストなど、この業界のさまざまな利害関係者を対象としています。
  • 利害関係者は、世界の女性用水着市場の分析に使用される様々な戦略マトリックスを通じて、意思決定を容易にすることができます。

目次

第1章 調査目的と前提条件

  • 調査目的
  • 前提条件
  • 略語について

第2章 市場範囲

  • レポート内容
    • 市場の定義と範囲
  • エグゼクティブサマリー
    • 市場スナップショット:タイプ別
    • 市場スナップショット:製品タイプ別
    • 市場スナップショット(カテゴリー別
    • 市場スナップショット:流通チャネル別
    • 市場スナップショット:地域別
  • コヒーレント・オポチュニティ・マップ(COM)

第3章 市場力学、規制、動向の分析

  • 市場力学
    • 水とフィットネスへの消費者の嗜好の変化
    • 模倣品の存在
    • スリミング水着の登場
  • 影響度分析
  • 主なハイライト
  • レギュラトリーシナリオ
  • 製品発売・承認
  • PEST分析
  • PORTERの分析
  • 合併・買収のシナリオ

第4章 女性用水着の世界市場-コロナウイルス(COVID-19)のパンデミック別影響

  • COVID-19疫学
  • サプライサイドとデマンドサイドの分析
  • 経済効果

第5章 女性用水着の世界市場、タイプ別、2017-2030年

  • スポーツスイムウェア
  • レギュラー/レジャー用水着

第6章 女性用水着の世界市場:製品タイプ別、2017-2030年

  • ワンピース
  • ビキニーズ
  • その他の製品タイプ

第7章 女性用水着の世界市場、カテゴリー別、2017年~2030年

  • 質量
  • プレミアム

第8章 女性用水着の世界市場:流通チャネル別、2017-2030年

  • オンラインストア
  • オフラインストア

第9章 女性用水着の世界市場、地域別、2017-2030年

  • 北米
  • 欧州
  • アジア太平洋地域
  • ラテンアメリカ
  • 中東・アフリカ地域
  • 世界のその他の地域

第10章 競合情勢について

  • LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton
  • Marysia LLC
  • Chanel Group
  • Missoni SpA
  • Swimwear Anywhere Inc.
  • La Jolla Group
  • LA Perla
  • TJ Swim
  • Pentland Group PLC
  • Others

第11章 セクション

  • 調査手法
  • 出版社について
目次
Product Code: CMI5519

Women's swimwear has undergone significant changes over the past century. From the earliest forms of two-pieces, to the modern styles of bikinis, rash guards, and swim shorts, women's swimwear has changed to reflect a variety of factors. Technological advances, and the evolution of fashion have all played a role in changing the way swimwear is designed. During the 1920s, many women's swimwear designs were made from cotton and wool, which would become heavy when wet. To combat this, swimsuits were adapted to incorporate new materials, such as nylon.

Market Dynamics:

The women's swimwear market is primarily driven by the growing demand for upscale and designer women's swimwear. Additionally, the rise in consumer interest for sportswear has further escalated the demand for these products. Furthermore, the introduction of new products by players in the market is expected to create new growth opportunities for industry players. Moreover, increasing number of consumers using smartphones to access the internet and the growth in the e-commerce sector is also increasing the spending by women on swimsuits. This is further predicted to drive market growth.

On the other hand, availability of counterfeit product is expected to hinder the market growth.

Key features of the study:

  • This report provides in-depth analysis of the global women's swimwear market, and provides market size (US$ Million) and compound annual growth rate (CAGR%) for the forecast period (2023-2030), considering 2022 as the base year
  • It elucidates potential revenue opportunities across different segments and explains attractive investment proposition matrices for this market
  • This study also provides key insights about market drivers, restraints, opportunities, new product launches or approval, market trends, regional outlook, and competitive strategies adopted by key players
  • It profiles key players in the global women's swimwear market based on the following parameters - company highlights, products portfolio, key highlights, financial performance, and strategies
  • Key companies covered as a part of this study include LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton, Marysia LLC, Chanel Group, Missoni SpA, Swimwear Anywhere Inc., La Jolla Group, LA Perla, TJ Swim, Pentland Group PLC, Adidas AG, Wacoal Holdings Corporation, and Puma Inc.
  • Insights from this report would allow marketers and the management authorities of the companies to make informed decisions regarding their future product launches, type up-gradation, market expansion, and marketing tactics
  • The global women's swimwear market report caters to various stakeholders in this industry including investors, suppliers, product manufacturers, distributors, new entrants, and financial analysts
  • Stakeholders would have ease in decision-making through various strategy matrices used in analyzing the global women's swimwear market

Detailed Segmentation:

  • Global Women's Swimwear Market, By Type
    • Sports Swimwear
    • Regular/Leisure Swimwear
  • Global Women's Swimwear Market, By Product Type
    • One- Piece
    • Bikinis
    • Other Product Types
  • Global Women's Swimwear Market, By Category
    • Mass
    • Premium
  • Global Women's Swimwear Market, By Distribution Channel
    • Online Stores
    • Offline Stores
  • Global Women's Swimwear Market, By Geography
    • North America
    • Europe
    • Asia-Pacific
    • South America
    • Middle East & Africa
  • Company Profiles
    • LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton
    • Marysia LLC
    • Chanel Group
    • Missoni SpA
    • Swimwear Anywhere Inc.
    • La Jolla Group
    • LA Perla
    • TJ Swim
    • Pentland Group PLC
    • Adidas AG
    • Wacoal Holdings Corporation
    • Puma Inc.

Table of Contents

1. Research Objectives and Assumptions

  • Research Objectives
  • Assumptions
  • Abbreviations

2. Market Purview

  • Report Description
    • Market Definition and Scope
  • Executive Summary
    • Market Snapshot, By Type
    • Market Snapshot, By Product Type
    • Market Snapshot, By Category
    • Market Snapshot, By Distribution Channel
    • Market Snapshot, By Geography
  • Coherent Opportunity Map (COM)

3. Market Dynamics, Regulations, and Trends Analysis

  • Market Dynamics
    • Shifting consumer preference towards water and fitness activities
    • Presence of counterfeit products
    • Emergence of slimming swimsuits
  • Impact Analysis
  • Key Highlights
  • Regulatory Scenario
  • Product launch/Approvals
  • PEST Analysis
  • PORTER's Analysis
  • Merger and Acquisition Scenario

4. Global Women's Swimwear Market - Impact of Coronavirus (COVID-19) Pandemic

  • COVID-19 Epidemiology
  • Supply Side and Demand Side Analysis
  • Economic Impact

5. Global Women's Swimwear Market , By Type, 2017-2030, (US$ Mn)

  • Introduction
    • Market Share Analysis, 2023 and 2030 (%)
    • Y-o-Y Growth Analysis, 2017 - 2030
    • Segment Trends
  • Sports Swimwear
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, 2017-2030,(US$ Mn)
  • Regular/Leisure Swimwear
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, 2017-2030,(US$ Mn)

6. Global Women's Swimwear Market , By Product Type, 2017-2030, (US$ Mn)

  • Introduction
    • Market Share Analysis, 2023 and 2030 (%)
    • Y-o-Y Growth Analysis, 2017 - 2030
    • Segment Trends
  • One- Piece
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, 2017-2030,(US$ Million)
  • Bikinis
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, 2017-2030,(US$ Million)
  • Other Product Types
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, 2017-2030,(US$ Million)

7. Global Women's Swimwear Market , By Category, 2017-2030, (US$ Mn)

  • Introduction
    • Market Share Analysis, 2023 and 2030 (%)
    • Y-o-Y Growth Analysis, 2017 - 2030
    • Segment Trends
  • Mass
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, 2017-2030,(US$ Million)
  • Premium
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, 2017-2030,(US$ Million)

8. Global Women's Swimwear Market , By Distribution Channel, 2017-2030, (US$ Mn)

  • Introduction
    • Market Share Analysis, 2023 and 2030 (%)
    • Y-o-Y Growth Analysis, 2017 - 2030
    • Segment Trends
  • Online Stores
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, 2017-2030,(US$ Million)
  • Offline Stores
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, 2017-2030,(US$ Million)

9. Global Women's Swimwear Market , By Region, 2017-2030, (US$ Mn)

  • Introduction
    • Market Share Analysis, By Country, 2023 and 2030 (%)
    • Y-o-Y Growth Analysis, For Country 2017-2030
    • Country Trends
  • North America
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, By Product Type, 2017-2030,(US$ Mn)
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, By End User, 2017-2030,(US$ Mn)
  • Europe
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, By Product Type, 2017-2030,(US$ Mn)
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, By End User, 2017-2030,(US$ Mn)
  • Asia Pacific
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, By Product Type, 2017-2030,(US$ Mn)
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, By End User, 2017-2030,(US$ Mn)
  • Latin America
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, By Product Type, 2017-2030,(US$ Mn)
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, By End User, 2017-2030,(US$ Mn)
  • Middle East & Africa
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, By Product Type, 2017-2030,(US$ Mn)
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, By End User, 2017-2030,(US$ Mn)
  • Rest of World
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, By Product Type, 2017-2030,(US$ Mn)
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, By End User, 2017-2030,(US$ Mn)

10. Competitive Landscape

  • LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton
    • Company Highlights
    • Product Portfolio
    • Key Developments
    • Financial Performance
    • Strategies
  • Marysia LLC
  • Chanel Group
  • Missoni SpA
  • Swimwear Anywhere Inc.
  • La Jolla Group
  • LA Perla
  • TJ Swim
  • Pentland Group PLC
  • Others
  • Analyst Views

11. Section

  • Research Methodology
  • About us