デフォルト表紙
市場調査レポート
商品コード
1517500

屋外用装飾品の世界市場規模調査:エンドユーザー別、製品別、流通チャネル別、地域別予測、2022年~2032年

Global Outdoor Decor Market Size Study, by End-User, by Product, by Distribution Channel and Regional Forecasts 2022-2032

出版日: | 発行: Bizwit Research & Consulting LLP | ページ情報: 英文 200 Pages | 納期: 2~3営業日

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=150.67円
屋外用装飾品の世界市場規模調査:エンドユーザー別、製品別、流通チャネル別、地域別予測、2022年~2032年
出版日: 2024年07月17日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文 200 Pages
納期: 2~3営業日
  • 全表示
  • 概要
  • 目次
概要

世界の屋外用装飾品市場は、2023年に約842億8,000万米ドルと評価され、予測期間2024-2032年には3.61%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。

屋外用装飾品は、庭園、ポーチ、バルコニー、その他の屋外エリアを含む外部空間の美観、機能性、雰囲気を高めることを目的とした幅広い製品、要素、デザイン機能を包含します。この市場には、ラグやクッションなどの屋外用繊維製品、植物、石、噴水などの景観装飾品とともに、家具、照明、追加アクセサリーなどの商品が含まれます。

世界の屋外用装飾品市場は、布地技術の進歩や革新的なデザインによって、より機能的で審美的な屋外用装飾品へと発展しています。中間層人口の増加と不動産セクターは、市場を推進する主な要因です。また、急速な工業化と都市化により屋外装飾製品への消費支出が増加しているため、屋外用装飾製品における環境に優しく持続可能な素材が消費者の魅力をさらに高めています。さらに、eコマース・プラットフォームの台頭とパーソナライズされた屋外用装飾品ソリューションへの嗜好の高まりは、市場プレーヤーに有利な機会を提供しています。しかし、市場は原材料価格の変動や高級屋外装飾製品の高コストといった課題に直面しており、これが成長を阻害する可能性があります。

屋外用装飾品の世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、その他ラテンアメリカです。アジア太平洋は2023年の市場を独占し、中間層の人口拡大と不動産セクターの活況により中国が収益面でリードしています。さらに、工業化と屋外用装飾品への消費支出の増加に後押しされた同地域の急速な発展は、市場の成長を維持すると予想されます。さらに、北米は、屋外リビングスペースと住宅改良プロジェクトの需要が高いため、予測期間2024-2032年にかけて最も速い速度で発展すると予測されています。

目次

第1章 屋外用装飾品の世界市場エグゼクティブサマリー

  • 屋外用装飾品の世界市場規模・予測(2022-2032年)
  • 地域別概要
  • セグメント別概要
  • 主要動向
  • 景気後退の影響
  • アナリストの結論・提言

第2章 屋外用装飾品の世界市場定義と調査前提条件

  • 調査目的
  • 市場の定義
  • 調査前提条件
    • 包含と除外
    • 制限事項
    • 供給サイドの分析
      • 入手可能性
      • インフラ
      • 規制環境
      • 市場競争
      • 経済性(消費者の視点)
    • 需要サイド分析
      • 規制の枠組み
      • 技術の進歩
      • 環境への配慮
      • 消費者の意識と受容
  • 調査手法
  • 調査対象年
  • 通貨換算レート

第3章 屋外用装飾品の世界市場力学

  • 市場促進要因
    • 住宅改修に対する消費支出の増加
    • 不動産セクターの成長
    • ファブリック技術の進歩
  • 市場の課題
    • 原材料価格の変動
    • プレミアム製品のコスト高
  • 市場機会
    • eコマース・プラットフォームの台頭
    • パーソナライズされたソリューションへの嗜好の高まり
    • 環境に優しい素材の統合

第4章 屋外用装飾品の世界市場産業分析

  • ポーターのファイブフォースモデル
    • 供給企業の交渉力
    • 買い手の交渉力
    • 新規参入業者の脅威
    • 代替品の脅威
    • 競争企業間の敵対関係
    • ポーターのファイブフォースモデルへの未来的アプローチ
    • ポーターのファイブフォースの影響分析
  • PESTEL分析
    • 政治
    • 経済
    • 社会
    • 技術
    • 環境
    • 法律
  • 主な投資機会
  • 主要成功戦略
  • 破壊的動向
  • 業界専門家の視点
  • アナリストの結論・提言

第5章 屋外用装飾品の世界市場規模と予測:エンドユーザー別、2022年~2032年

  • セグメントダッシュボード
  • 屋外用装飾品の世界市場:収益動向分析、2022年・2032年
    • 住宅
    • 非住宅

第6章 屋外用装飾品の世界市場規模と予測:製品別、2022年~2032年

  • セグメントダッシュボード
  • 屋外用装飾品の世界市場:収益動向分析、2022年・2032年
    • 家具
    • 植木鉢とプランター
    • ラグとクッション
    • 照明器具
    • パティオ用傘と日除け構造
    • 水まわり設備
    • その他

第7章 屋外用装飾品の世界市場規模と予測:流通チャネル別、2022年~2032年

  • セグメントダッシュボード
  • 屋外用装飾品の世界市場:収益動向分析、2022年・2032年
    • スーパーマーケットとハイパーマーケット
    • 専門店
    • eコマース
    • その他

第8章 屋外用装飾品の世界市場規模と予測:地域別、2022年~2032年

  • 北米屋外用装飾品市場
    • 米国の屋外用装飾品市場
    • カナダの屋外用装飾品市場
  • 欧州の屋外用装飾品市場
    • 英国の屋外用装飾品市場
    • ドイツの屋外用装飾品市場
    • フランスの屋外用装飾品市場
    • スペインの屋外用装飾品市場
    • イタリアの屋外用装飾品市場
    • その他欧州の屋外用装飾品市場
  • アジア太平洋の屋外用装飾品市場
    • 中国の屋外用装飾品市場
    • インドの屋外用装飾品市場
    • 日本の屋外用装飾品市場
    • オーストラリアの屋外用装飾品市場
    • 韓国の屋外用装飾品市場
    • その他アジア太平洋地域の屋外用装飾品市場
  • ラテンアメリカの屋外用装飾品市場
    • ブラジルの屋外用装飾品市場
    • メキシコの屋外用装飾品市場
    • その他ラテンアメリカの屋外用装飾品市場
  • 中東・アフリカの屋外用装飾品市場
    • サウジアラビアの屋外用装飾品市場
    • 南アフリカの屋外用装飾品市場
    • その他中東とアフリカの屋外用装飾品市場

第9章 競合情報

  • 主要企業のSWOT分析
  • 主要市場戦略
  • 企業プロファイル
    • Renson
      • 主要情報
      • 概要
      • 財務(データの入手可能性によります)
      • 製品概要
      • 市場戦略
    • Net Retailers, LLC
    • Frontgate
    • Kimball International Inc.
    • Elho B.V.
    • Ashley Furniture Industries, LLC.
    • Wayfair Inc
    • Walmart Inc.
    • Inter IKEA Holding B.V.
    • The Home Depot, Inc

第10章 調査プロセス

  • 調査プロセス
    • データマイニング
    • 分析
    • 市場推定
    • 検証
    • 出版
  • 調査属性
目次

Global Outdoor Decor Market is valued at approximately USD 84.28 billion in 2023 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 3.61% over the forecast period 2024-2032. Outdoor decor encompasses a broad range of products, elements, and design features aimed at enhancing the aesthetics, functionality, and ambiance of exterior spaces, including gardens, porches, balconies, and other outdoor areas. This market includes an array of goods such as furnishings, lighting, and additional accessories, along with outdoor textile products such as rugs and cushions and landscape decorative items such as plants, stones, and fountains.

The Global Outdoor Decor Market is driven by advancements in fabric technologies and innovative designs lead to more functional and aesthetically pleasing outdoor decor products. The growing middle-class population and real estate sector are major factors propelling the market. In addition, the increasing consumer spending on outdoor decor products due to rapid industrialization and urbanization significantly boosts eco-friendly and sustainable materials in outdoor decor products further enhances consumer appeal. Moreover, the rise of e-commerce platforms and the increased preference for personalized outdoor decor solutions present lucrative opportunities for market players. However, the market faces challenges such as fluctuations in raw material prices and the high cost of premium outdoor decor products, which may impede growth.

The key regions considered for the Global Outdoor Decor Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. Asia-Pacific dominated the market in 2023, with China leading in terms of revenue due to the expanding middle-class population and the booming real estate sector. Moreover, the region's rapid development, fueled by industrialization and increased consumer spending on outdoor decor products, is expected to sustain market growth. Furthermore, North America is anticipated to develop at the fastest rate over the forecast period 2024-2032 due to the high demand for outdoor living spaces and home improvement projects.

Major market players included in this report are:

  • Renson
  • Net Retailers, LLC
  • Frontgate
  • Kimball International Inc.
  • Elho B.V.
  • Ashley Furniture Industries, LLC
  • Wayfair Inc
  • Walmart Inc.
  • Inter IKEA Holding B.V.
  • The Home Depot, Inc

The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By End-User:

  • Residential
  • Non-Residential

By Product:

  • Furniture
  • Flower Pots and Planters
  • Rugs and Cushions
  • Lighting
  • Patio Umbrellas and Shade Structures
  • Water Features
  • Others

By Distribution Channel:

  • Supermarket and Hypermarket
  • Specialty Stores
  • E-Commerce
  • Others

By Region:

  • North America
  • U.S.
  • Canada
  • Europe
  • UK
  • Germany
  • France
  • Spain
  • Italy
  • ROE
  • Asia Pacific
  • China
  • India
  • Japan
  • Australia
  • South Korea
  • RoAPAC
  • Latin America
  • Brazil
  • Mexico
  • Middle East & Africa
  • Saudi Arabia
  • South Africa
  • RoMEA

Years considered for the study are as follows:

  • Historical year - 2022
  • Base year - 2023
  • Forecast period - 2024 to 2032

Key Takeaways:

  • Market Estimates & Forecast for 10 years from 2022 to 2032.
  • Annualized revenues and regional level analysis for each market segment.
  • Detailed analysis of geographical landscape with Country level analysis of major regions.
  • Competitive landscape with information on major players in the market.
  • Analysis of key business strategies and recommendations on future market approach.
  • Analysis of competitive structure of the market.
  • Demand side and supply side analysis of the market

Table of Contents

Chapter 1. Global Outdoor Decor Market Executive Summary

  • 1.1. Global Outdoor Decor Market Size & Forecast (2022-2032)
  • 1.2. Regional Summary
  • 1.3. Segmental Summary
    • 1.3.1. By End-User
    • 1.3.2. By Product
    • 1.3.3. By Distribution Channel
  • 1.4. Key Trends
  • 1.5. Recession Impact
  • 1.6. Analyst Recommendation & Conclusion

Chapter 2. Global Outdoor Decor Market Definition and Research Assumptions

  • 2.1. Research Objective
  • 2.2. Market Definition
  • 2.3. Research Assumptions
    • 2.3.1. Inclusion & Exclusion
    • 2.3.2. Limitations
    • 2.3.3. Supply Side Analysis
      • 2.3.3.1. Availability
      • 2.3.3.2. Infrastructure
      • 2.3.3.3. Regulatory Environment
      • 2.3.3.4. Market Competition
      • 2.3.3.5. Economic Viability (Consumer's Perspective)
    • 2.3.4. Demand Side Analysis
      • 2.3.4.1. Regulatory frameworks
      • 2.3.4.2. Technological Advancements
      • 2.3.4.3. Environmental Considerations
      • 2.3.4.4. Consumer Awareness & Acceptance
  • 2.4. Estimation Methodology
  • 2.5. Years Considered for the Study
  • 2.6. Currency Conversion Rates

Chapter 3. Global Outdoor Decor Market Dynamics

  • 3.1. Market Drivers
    • 3.1.1. Increasing Consumer Spending on Home Improvement
    • 3.1.2. Growth in Real Estate Sector
    • 3.1.3. Advancements in Fabric Technologies
  • 3.2. Market Challenges
    • 3.2.1. Fluctuations in Raw Material Prices
    • 3.2.2. High Cost of Premium Products
  • 3.3. Market Opportunities
    • 3.3.1. Rise of E-commerce Platforms
    • 3.3.2. Increasing Preference for Personalized Solutions
    • 3.3.3. Integration of Eco-Friendly Materials

Chapter 4. Global Outdoor Decor Market Industry Analysis

  • 4.1. Porter's 5 Force Model
    • 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
    • 4.1.2. Bargaining Power of Buyers
    • 4.1.3. Threat of New Entrants
    • 4.1.4. Threat of Substitutes
    • 4.1.5. Competitive Rivalry
    • 4.1.6. Futuristic Approach to Porter's 5 Force Model
    • 4.1.7. Porter's 5 Force Impact Analysis
  • 4.2. PESTEL Analysis
    • 4.2.1. Political
    • 4.2.2. Economical
    • 4.2.3. Social
    • 4.2.4. Technological
    • 4.2.5. Environmental
    • 4.2.6. Legal
  • 4.3. Top investment opportunity
  • 4.4. Top winning strategies
  • 4.5. Disruptive Trends
  • 4.6. Industry Expert Perspective
  • 4.7. Analyst Recommendation & Conclusion

Chapter 5. Global Outdoor Decor Market Size & Forecasts by End-User 2022-2032

  • 5.1. Segment Dashboard
  • 5.2. Global Outdoor Decor Market: End-User Revenue Trend Analysis, 2022 & 2032 (USD Billion)
    • 5.2.1. Residential
    • 5.2.2. Non-Residential

Chapter 6. Global Outdoor Decor Market Size & Forecasts by Product 2022-2032

  • 6.1. Segment Dashboard
  • 6.2. Global Outdoor Decor Market: Product Revenue Trend Analysis, 2022 & 2032 (USD Billion)
    • 6.2.1. Furniture
    • 6.2.2. Flower Pots and Planters
    • 6.2.3. Rugs and Cushions
    • 6.2.4. Lighting
    • 6.2.5. Patio Umbrellas and Shade Structures
    • 6.2.6. Water Features
    • 6.2.7. Others

Chapter 7. Global Outdoor Decor Market Size & Forecasts by Distribution Channel 2022-2032

  • 7.1. Segment Dashboard
  • 7.2. Global Outdoor Decor Market: Distribution Channel Revenue Trend Analysis, 2022 & 2032 (USD Billion)
    • 7.2.1. Supermarket and Hypermarket
    • 7.2.2. Specialty Stores
    • 7.2.3. E-Commerce
    • 7.2.4. Others

Chapter 8. Global Outdoor Decor Market Size & Forecasts by Region 2022-2032

  • 8.1. North America Outdoor Decor Market
    • 8.1.1. U.S. Outdoor Decor Market
      • 8.1.1.1. End-User breakdown size & forecasts, 2022-2032
      • 8.1.1.2. Product breakdown size & forecasts, 2022-2032
      • 8.1.1.3. Distribution Channel breakdown size & forecasts, 2022-2032
    • 8.1.2. Canada Outdoor Decor Market
      • 8.1.2.1. End-User breakdown size & forecasts, 2022-2032
      • 8.1.2.2. Product breakdown size & forecasts, 2022-2032
      • 8.1.2.3. Distribution Channel breakdown size & forecasts, 2022-2032
  • 8.2. Europe Outdoor Decor Market
    • 8.2.1. U.K. Outdoor Decor Market
      • 8.2.1.1. End-User breakdown size & forecasts, 2022-2032
      • 8.2.1.2. Product breakdown size & forecasts, 2022-2032
      • 8.2.1.3. Distribution Channel breakdown size & forecasts, 2022-2032
    • 8.2.2. Germany Outdoor Decor Market
      • 8.2.2.1. End-User breakdown size & forecasts, 2022-2032
      • 8.2.2.2. Product breakdown size & forecasts, 2022-2032
      • 8.2.2.3. Distribution Channel breakdown size & forecasts, 2022-2032
    • 8.2.3. France Outdoor Decor Market
      • 8.2.3.1. End-User breakdown size & forecasts, 2022-2032
      • 8.2.3.2. Product breakdown size & forecasts, 2022-2032
      • 8.2.3.3. Distribution Channel breakdown size & forecasts, 2022-2032
    • 8.2.4. Spain Outdoor Decor Market
      • 8.2.4.1. End-User breakdown size & forecasts, 2022-2032
      • 8.2.4.2. Product breakdown size & forecasts, 2022-2032
      • 8.2.4.3. Distribution Channel breakdown size & forecasts, 2022-2032
    • 8.2.5. Italy Outdoor Decor Market
      • 8.2.5.1. End-User breakdown size & forecasts, 2022-2032
      • 8.2.5.2. Product breakdown size & forecasts, 2022-2032
      • 8.2.5.3. Distribution Channel breakdown size & forecasts, 2022-2032
    • 8.2.6. Rest of Europe Outdoor Decor Market
      • 8.2.6.1. End-User breakdown size & forecasts, 2022-2032
      • 8.2.6.2. Product breakdown size & forecasts, 2022-2032
      • 8.2.6.3. Distribution Channel breakdown size & forecasts, 2022-2032
  • 8.3. Asia-Pacific Outdoor Decor Market
    • 8.3.1. China Outdoor Decor Market
      • 8.3.1.1. End-User breakdown size & forecasts, 2022-2032
      • 8.3.1.2. Product breakdown size & forecasts, 2022-2032
      • 8.3.1.3. Distribution Channel breakdown size & forecasts, 2022-2032
    • 8.3.2. India Outdoor Decor Market
      • 8.3.2.1. End-User breakdown size & forecasts, 2022-2032
      • 8.3.2.2. Product breakdown size & forecasts, 2022-2032
      • 8.3.2.3. Distribution Channel breakdown size & forecasts, 2022-2032
    • 8.3.3. Japan Outdoor Decor Market
      • 8.3.3.1. End-User breakdown size & forecasts, 2022-2032
      • 8.3.3.2. Product breakdown size & forecasts, 2022-2032
      • 8.3.3.3. Distribution Channel breakdown size & forecasts, 2022-2032
    • 8.3.4. Australia Outdoor Decor Market
      • 8.3.4.1. End-User breakdown size & forecasts, 2022-2032
      • 8.3.4.2. Product breakdown size & forecasts, 2022-2032
      • 8.3.4.3. Distribution Channel breakdown size & forecasts, 2022-2032
    • 8.3.5. South Korea Outdoor Decor Market
      • 8.3.5.1. End-User breakdown size & forecasts, 2022-2032
      • 8.3.5.2. Product breakdown size & forecasts, 2022-2032
      • 8.3.5.3. Distribution Channel breakdown size & forecasts, 2022-2032
    • 8.3.6. Rest of Asia Pacific Outdoor Decor Market
      • 8.3.6.1. End-User breakdown size & forecasts, 2022-2032
      • 8.3.6.2. Product breakdown size & forecasts, 2022-2032
      • 8.3.6.3. Distribution Channel breakdown size & forecasts, 2022-2032
  • 8.4. Latin America Outdoor Decor Market
    • 8.4.1. Brazil Outdoor Decor Market
      • 8.4.1.1. End-User breakdown size & forecasts, 2022-2032
      • 8.4.1.2. Product breakdown size & forecasts, 2022-2032
      • 8.4.1.3. Distribution Channel breakdown size & forecasts, 2022-2032
    • 8.4.2. Mexico Outdoor Decor Market
      • 8.4.2.1. End-User breakdown size & forecasts, 2022-2032
      • 8.4.2.2. Product breakdown size & forecasts, 2022-2032
      • 8.4.2.3. Distribution Channel breakdown size & forecasts, 2022-2032
    • 8.4.3. Rest of Latin America Outdoor Decor Market
      • 8.4.3.1. End-User breakdown size & forecasts, 2022-2032
      • 8.4.3.2. Product breakdown size & forecasts, 2022-2032
      • 8.4.3.3. Distribution Channel breakdown size & forecasts, 2022-2032
  • 8.5. Middle East & Africa Outdoor Decor Market
    • 8.5.1. Saudi Arabia Outdoor Decor Market
      • 8.5.1.1. End-User breakdown size & forecasts, 2022-2032
      • 8.5.1.2. Product breakdown size & forecasts, 2022-2032
      • 8.5.1.3. Distribution Channel breakdown size & forecasts, 2022-2032
    • 8.5.2. South Africa Outdoor Decor Market
      • 8.5.2.1. End-User breakdown size & forecasts, 2022-2032
      • 8.5.2.2. Product breakdown size & forecasts, 2022-2032
      • 8.5.2.3. Distribution Channel breakdown size & forecasts, 2022-2032
    • 8.5.3. Rest of Middle East & Africa Outdoor Decor Market
      • 8.5.3.1. End-User breakdown size & forecasts, 2022-2032
      • 8.5.3.2. Product breakdown size & forecasts, 2022-2032
      • 8.5.3.3. Distribution Channel breakdown size & forecasts, 2022-2032

Chapter 9. Competitive Intelligence

  • 9.1. Key Company SWOT Analysis
  • 9.2. Top Market Strategies
  • 9.3. Company Profiles
    • 9.3.1. Renson
      • 9.3.1.1. Key Information
      • 9.3.1.2. Overview
      • 9.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
      • 9.3.1.4. Product Summary
      • 9.3.1.5. Market Strategies
    • 9.3.2. Net Retailers, LLC
    • 9.3.3. Frontgate
    • 9.3.4. Kimball International Inc.
    • 9.3.5. Elho B.V.
    • 9.3.6. Ashley Furniture Industries, LLC.
    • 9.3.7. Wayfair Inc
    • 9.3.8. Walmart Inc.
    • 9.3.9. Inter IKEA Holding B.V.
    • 9.3.10. The Home Depot, Inc

Chapter 10. Research Process

  • 10.1. Research Process
    • 10.1.1. Data Mining
    • 10.1.2. Analysis
    • 10.1.3. Market Estimation
    • 10.1.4. Validation
    • 10.1.5. Publishing
  • 10.2. Research Attributes