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市場調査レポート
商品コード
1472113
皮革製品の世界市場規模調査・予測:タイプ別、製品別、地域別分析、2023年~2030年Global Leather Goods Market Size study & Forecast, by Type by Product and Regional Analysis, 2023-2030 |
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カスタマイズ可能
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皮革製品の世界市場規模調査・予測:タイプ別、製品別、地域別分析、2023年~2030年 |
出版日: 2024年04月13日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文 200 Pages
納期: 2~3営業日
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世界の皮革製品市場は、2022年には約2,428億5,000万米ドルと評価され、予測期間2023年~2030年には6.6%以上の成長率で成長すると予測されています。
革製品とは、動物の原皮や皮をなめすことによって作られる、耐久性があり柔軟性のある素材である革から作られた製品を指します。革製品は、その品質、寿命、美的魅力で知られています。革製品は、アパレル、ハンドバッグ、革小物など、幅広い製品に加工することができます。可処分所得の増加、生活水準の向上、ファッション動向の進化、国内外旅行の増加が市場を牽引する主な要因です。皮革製品市場は、ブランド認知度の拡大や、スタイリッシュで快適な高価な皮革製衣料品、アクセサリー、履物への欲求の高まりから恩恵を受けると予想されます。
ファッションショーやイベントは、世界中のデザイナーが最新の作品を発表する場として機能し、革製衣料品により多くの顧客を引き寄せる。例えば、フォーエバーレザーファッションショーは2020年9月に中国の上海で開催されました。このショーでは、トラベルバッグ、ダッフルバッグ、アンクルブーツ、レザースニーカー、クロスステッチのトレンチコートなど、幅広いセレクションの革製品が展示されました。このようなイベントには、多くの地方から革製品の顧客、生産者、デザイナーが集まる。例えばアディダスAGは、2021年4月にヴィーガンレザーのスタンスミストレーナーの新ラインの発売を発表しました。このシューズはキノコから抽出した物質で作られています。持続可能な製品に対する市場の需要の高まりに対応するため、アディダスはサステナビリティを重視し、この新商品を発表しました。しかし、天然皮革の生産と使用に対する厳しい規制は、2023年~2030年の予測期間を通じて市場の成長を阻害します。
皮革製品の世界市場調査において考慮された主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、ラテンアメリカ、中東・アフリカです。2022年には、アジア太平洋地域が世界市場を独占し、また予測期間中に最も速いCAGRで成長すると予想されています。高級品や贅沢品への需要の高まりが、中国やインドなどの国々が牽引するアジア太平洋地域市場を後押ししています。アジアの基本的な皮革、つまり原材料の主な供給国はバングラデシュとパキスタンです。
本調査の目的は、近年の様々なセグメントと国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的側面を盛り込むよう設計されています。
また、市場の将来的な成長を規定する促進要因や課題などの重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競合情勢や製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場における潜在的な機会も組み込んでいます。
List of tables and figures are dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable
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Global Leather Goods Market is valued approximately at USD 242.85 billion in 2022 and is anticipated to grow with a growth rate of more than 6.6% over the forecast period 2023-2030. Leather goods refer to products made from leather, which is a durable and flexible material created by tanning animal rawhide and skins. Leather goods are known for their quality, longevity, and aesthetic appeal. They can be crafted into a wide range of products, including - Apparels, Handbags, Small Leather Goods and More. Growing disposable income, higher living standards, evolving fashion trends, and an increase in both domestic and foreign travel are the main factors driving the market. The market for leather goods is anticipated to benefit from expanding brand awareness and the growing desire for stylish, comfortable, and expensive leather clothing, accessories, and footwear.
Fashion shows and events acts as a platform for designers all around the world to present their latest creations, which draws more customers to leather clothes.. For example, the Forever Leather Fashion show took place in Shanghai, China, in September 2020. A wide selection of leather goods was on display at the show, such as travel bags, duffel bags, ankle boots, leather sneakers, and cross-stitched trench coats. These events bring many leather customers, producers, and designers from many provinces together. For Instance: Adidas AG announced the release of their new line of vegan leather Stan Smith trainers in April 2021. These shoes were made with a substance derived from mushrooms. In order to meet the market's growing demand for sustainable products, the company's broader sustainability aims include this new unveiling as a key component. However, the Stringent regulations against the production and use of natural leather stifles market growth throughout the forecast period of 2023-2030.
The key regions considered for the Global Leather Goods Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Middle East & Africa. In 2022, Asia Pacific dominated the global market and is also expected to grow with fastest CAGR during the forecast period. The growing demand for high-end and luxury goods is propelling the Asia Pacific regional market, which is led by nations such as China and India. Asia's main suppliers of basic leather, or raw material, are Bangladesh and Pakistan.
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.
The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below: