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市場調査レポート
商品コード
1453769
美容ツールの世界市場規模調査・予測:タイプ別、流通チャネル別、地域別分析、2023-2030年Global Beauty Tools Market Size study & Forecast, by Type (Makeup Tools, Skincare Tools, Haircare Tools, Nail Tools), by Distribution Channel (Offline, Online) and Regional Analysis, 2023-2030 |
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カスタマイズ可能
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美容ツールの世界市場規模調査・予測:タイプ別、流通チャネル別、地域別分析、2023-2030年 |
出版日: 2024年03月10日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
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美容ツールの世界市場は、2022年に約670億8,000万米ドルと評価され、予測期間2023-2030年には4.22%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。
美容ツールは、スキンケア、メイクアップ、グルーミングのために調整された器具のスペクトルを包含します。美容ツールには、顔の美学、ヘアスタイリング、ネイルケアを強化するために設計されたブラシ、ピンセット、ローラー、電子機器などが含まれます。これらのツールは、精密さ、有効性、望ましい化粧品の結果を達成するのに役立っています。世界の美容ツール市場は、可処分所得の増加、高齢化人口の増加、ソーシャルメディア動向の拡大などの要因により継続的に成長しています。
人々の可処分所得の増加により、美容とパーソナルケアへの支出も同時に増加しています。このため、美容ツールの需要が高まり、最終的に美容ツール市場の成長につながった。Statistaによると、2020年、美容とパーソナルケアへの総支出は5,307億6,000万米ドルでした。この数字は2023年には6,256億8,000万米ドルに増加します。さらに、美容・パーソナルケア市場は、2028年には7,367億5,000万米ドルという大幅な成長を予測しています。このように、所得の増加は世界の美容市場ツール市場の大幅な成長につながった。さらに、技術の進歩とeコマースの成長は、世界美容ツール市場の機会であり、市場成長につながった。しかし、高い競合と消費者の懐疑的な態度は、2023年から2030年の予測期間を通じて市場の成長を抑制します。
美容ツールの世界市場調査において考慮された主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、ラテンアメリカ、中東・アフリカです。アジア太平洋は、Kビューティー動向の影響、強固な小売インフラ、製造・製剤における技術進歩などの要因により、2022年に市場を独占しました。北米は、人々の可処分所得の増加、肌に関する悩みの増加、美容インフルエンサーの強い存在などの要因により、予測期間中に大きく成長することが予想され、世界的に美容ツール市場の成長につながった。
本調査の目的は、近年における様々なセグメントと国の市場規模を明らかにし、今後数年間の市場規模を予測することです。本レポートは、調査対象国における業界の質的・量的側面の両方を盛り込むよう設計されています。
また、市場の将来的な成長を規定する促進要因や課題などの重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競合情勢や製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場における潜在的な機会も組み込んでいます。
List of tables and figures are dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable
List of tables and figures are dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable
Global Beauty Tools Market is valued at approximately USD 67.08 billion in 2022and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 4.22% during the forecast period 2023-2030.Beauty tools encompass a spectrum of implements tailored for skincare, makeup, and grooming. They include brushes, tweezers, rollers, and electronic devices designed to enhance facial aesthetics, hair styling, and nail care. These tools are instrumental in achieving precision, efficacy, and desired cosmetic outcomes. The Global Beauty Tools Market is continuously growing due to factors such as rising disposable income, an increasing lyaging population and growing social media trends.
Due to the rising disposable income of the people, the spending on beauty and personal care has also increased simultaneously. This led to the growing demand for Beauty Tools which eventually resulted in the growth of the Beauty Tools Market. According to Statista, in the year 2020, the total spending on beauty and personal care was USD 530.76 billion. This number increased to USD 625.68 billion in the year 2023. Furthermore, the Beauty and Personal Care market forecasts a significant growth of USD 736.75 billion in the year 2028. Thus, the rise in income led to a significant growth of the Global Beauty Market Tools Market. Moreover, advancements in technologies and growing e-commerce are opportunities for the Global Beauty Tools Market that led to the market growth. However, the high competition and consumer skepticism stifle market growth throughout the forecast period of 2023-2030.
The key regions considered for the Global Beauty Tools Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Middle East & Africa. Asia-Pacific dominated the market in 2022owing to factors such as the influence of K-beauty trends, a robust retail infrastructure and technological advancements in manufacturing and formulation. North America is expected to grow significantly over the forecast period, owing to factors such as the rising disposable income of the people, growing skin-related concerns and the strong presence of beauty influencers led to the market growth of the Beauty Tools Market globally.
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.
The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below: