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市場調査レポート
商品コード
1441406
ホームフレグランスの世界市場調査・予測:製品別、流通チャネル別、地域別分析(2023年~2030年)Global Home Fragrances Market Size study & Forecast, by Product, by Distribution Channel and Regional Analysis, 2023-2030 |
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カスタマイズ可能
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ホームフレグランスの世界市場調査・予測:製品別、流通チャネル別、地域別分析(2023年~2030年) |
出版日: 2024年02月20日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
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世界のホームフレグランス市場は2022年に約102億米ドルと評価され、予測期間2023年~2030年には9.0%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。
ホームフレグランスには、不快な臭いを除去し、新鮮な香りで空間を満たすのに役立つ製品が含まれます。これらのアイテムの主成分は天然成分の抽出物であり、新鮮な雰囲気の維持に貢献します。ホームフレグランスを使用する一般的な目的は、幸福感と心の安らぎです。消費者は、パーソナルケアとウェルネスがますます重要になるにつれて、家庭内で落ち着きと静寂の感覚を促すものを求めています。ホームフレグランスの需要は、人々の可処分所得の増加、技術革新、持続可能な製品の使用増加などの要因により、市場で増加しています。
現在のシナリオでは、人々の一人当たりの可処分所得も同様に上昇しているため、ホームフレグランスの需要は一定期間にわたって大幅に増加しています。Statistaによると、2020年のインド国民の1人当たり可処分所得は2兆6,900億米ドルでした。2023年には25兆米ドルに増加し、2028年には37兆3,100億米ドルという大幅な成長が予測されています。また、同じ情報源によると、ドイツ国民の1人当たり可処分所得は、2020年には42兆7,000億米ドルでした。2023年には43兆100億米ドルに増加し、2028年には52兆6,200億米ドルという大幅な成長を予測しています。このように、人々の生活水準の向上につながり、ホームフレグランスのような家庭用装飾品の需要が増加する可能性があります。さらに、ホームフレグランスの需要は、急速な都市化により、時間の経過とともに増加しており、有名人の推薦の増加は、予測期間にわたって市場の機会です。しかし、生産コストの高さは、予測年2020年~2030年を通してホームフレグランス市場の拡大を妨げる可能性があります。
ホームフレグランスの世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、ラテンアメリカ、中東・アフリカです。北米は、急速な都市化、技術革新、人々の一人当たりの可処分所得の増加などの要因により、ホームフレグランス市場における世界市場シェアを独占しています。アジア太平洋地域は、フレグランス製造のための共同研究件数の増加、人口の多い国における開発活動の増加、人々の生活水準の向上、政府や非営利団体の市場スペースへの積極的な参加などの要因により、予測期間中にCAGRの大幅な増加が見込まれています。
本調査の目的は、近年のさまざまなセグメントと国の市場規模を明らかにし、今後数年間の市場規模を予測することです。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的側面を盛り込むよう設計されています。
また、市場の将来的な成長を規定する促進要因や課題などの重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競合情勢や製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場における潜在的な機会も組み込んでいます。
List of tables and figures are dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable
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Global Home Fragrance Market is valued at approximately USD 10.20 Billion in 2022 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 9.0% during the forecast period 2023-2030. Home Fragrances include the products help in removing unpleasant odors and fill the space with fresh fragrances. The primary components of these items are natural ingredient extracts, which contribute to maintaining a fresh ambience. A common purpose for using home scent items is a sense of wellness and peace of mind. Consumers are looking for things that encourage a sense of calmness and tranquilly in their homes as personal care and wellness become increasingly important. The demand for Home Fragrances has increased in the market due to the factors like increase in disposable income of the people, innovations in technology and increased usage of sustainable products.
In the present scenario, the demand for Home Fragrances has significantly increased over a period of time as the per capita disposable income of the people have likewise gone up. According to Statista, in year 2020, the per capita disposable income of people of India stood USD 2.69 trillion. In 2023, it has been raised to USD 25 trillion and it forecast a significant growth of USD 37.31 in the year 2028. In addition, it has been found from the same source that the per capita disposable income of people of Germany stood USD 42.70 trillion in the year 2020. In 2023, it has been raised to USD 43.01 trillion and it forecast a significant growth of USD 52.62 trillion in the year 2028. Thus, this lead to the improvement in the living standards of the people and the demand of home decor like home fragrances may increase. Moreover, the demand for Home Fragrances has increased over the time due to the rapid urbanization and increase in celebrity endorsements are the opportunities for the market over the forecast period. However, high cost of production may hinder the expansion of Home Fragrance Market throughout the forecast year 2020-2030.
The key regions considered for the Global Home Fragrance Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Middle East & Africa. North America is dominating the market share globally in the Home Fragrance Market due to the factors like rapid urbanization, technological innovations and increase in the per capia disposable income of the people. Asia Pacific is expected to grow with a significant increase in CAGR over the forecast period, owing to factors such as an increase in the number of collaborations for fragrance production, rise in developmental activities in the highly populated countries and improvement in living standards of the people and active participation of government and non-profit organizations in the market spaces.
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.
The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below: