市場調査レポート
商品コード
1401403
宝飾品・銀器製造の世界市場規模調査&予測、タイプ別、エンドユーザー別、流通チャネル別、地域別分析、2023-2030年Global Jewelry and Silverware Manufacturing Market Size study & Forecast, by Type (Jewelry, Silverware), by End User (Men, Women), by Distribution Channel (Online Stores, Specialty Stores, Hypermarkets, Other) and Regional Analysis, 2023-2030 |
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宝飾品・銀器製造の世界市場規模調査&予測、タイプ別、エンドユーザー別、流通チャネル別、地域別分析、2023-2030年 |
出版日: 2023年12月05日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
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世界の宝飾品・銀器製造市場は、2022年に約2,102億2,000万米ドルと評価され、予測期間2023-2030年のCAGRは6.6%以上で成長すると予測されています。
宝飾品・銀器製造は、指輪、ネックレス、ブレスレット、イヤリングなどの様々なタイプの宝飾品や、カトラリー、食器、装飾品などの銀製品を製造する専門産業です。この産業は、伝統的な職人技と近代的な技術を組み合わせて、複雑で価値のある品々を作り出しています。家庭の可処分所得の増加や都市化の進展などの要因により、宝飾品・銀器製造市場は拡大しています。その結果、2023-2030年の予測期間中、国際市場では宝飾品・銀器製造の需要が徐々に増加しています。
可処分所得が多い消費者は、カスタマイズされた、またはパーソナライズされたジュエリーや銀食器に投資することを望むかもしれません。そのため、ユニークなオーダーメイド品の注文が増加する可能性があります。可処分所得が増えれば、消費者は高額商品をオンラインで購入することに抵抗がなくなるかもしれないです。これは、特にオンライン小売業者にとって、宝飾品や銀製品の市場を拡大する可能性があります。2023年のStatistaによると、米国は2021年にOECD加盟国の中で最も高い一人当たり家計可処分所得を誇り、約62,335米ドルに達しました。ルクセンブルクは約51,465米ドルで2位となり、僅差で3位のオーストラリアが続いた。国連人口基金(UNFPA)によると、2022年、世界は前例のない都市拡大の波に見舞われます。世界人口の半数以上がすでに都市部に居住しており、この数字は2030年までに約50億人に増加すると予測されています。この都市化のほとんどはアフリカとアジアで起きており、大規模な社会的、経済的、環境的変化をもたらしています。人口の増加は、主に都市人口の拡大に関係します。国連の予測によると、2050年までに推定15億人、さらに30億人が都市住民になると予想されています。しかし、偽造品や模造品、消費者の嗜好の変化が市場の成長を阻害します。さらに、eコマース市場の成長とファッション産業の成長が市場空間を刺激しています。
世界の宝飾品・銀器製造市場の調査で考慮した主要地域には、アジア太平洋、北米、欧州、ラテンアメリカ、中東・アフリカが含まれます。アジア太平洋地域は、熟練した労働力と職人技、低い生産コスト、広範なサプライチェーンネットワークなどの要因により、世界の宝飾品と銀製品製造の支配的な地域として浮上しています。この地域の宝飾職人技の豊かな伝統は、低い生産コストと手頃な原材料へのアクセスと相まって、メーカーが複雑な生産工程に秀でることを可能にしました。さらに、アジア太平洋地域は世界の宝飾品・銀器市場で最も急成長している地域です。その理由は、中産階級の増加や可処分所得の増加により、宝飾品のような贅沢品への消費支出が増加しているからです。また、ユニークで文化的なデザインに対する消費者の嗜好の変化も、この地域における地元産の宝飾品への需要を促進しています。
本調査の目的は、近年のさまざまなセグメントと国の市場規模を明らかにし、今後数年間の市場規模を予測することです。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的側面を盛り込むよう設計されています。
また、市場の将来的な成長を規定する促進要因や課題などの重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競合情勢や製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場における潜在的な機会も組み込んでいます。
List of tables and figures are dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable
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Global Jewelry and Silverware Manufacturing Market is valued at approximately USD 210.22 billion in 2022 and is anticipated to grow with a CAGR of more than 6.6% over the forecast period 2023-2030. Jewelry and silverware manufacturing is a specialized industry that involves the production of various types of jewelry, such as rings, necklaces, bracelets, and earrings, as well as silverware items like cutlery, serving utensils, and decorative objects. This industry combines traditional craftsmanship with modern technology to create intricate and valuable items. The Jewelry and Silverware Manufacturing market is expanding because of factors such as rising household disposable income and growing urbanization. As a result, the demand of Jewelry and Silverware Manufacturing has progressively increased in the international market during the forecast period 2023-2030.
Consumers with greater disposable income may be willing to invest in customized or personalized jewelry and silverware, which can be more expensive. This can lead to a rise in orders for unique, made-to-order pieces. With more disposable income, consumers may be more comfortable making online purchases of high-value items. This can expand the market for jewelry and silverware, particularly for online retailers. According to the Statista in 2023, the United States boasted the highest gross adjusted per capita household disposable income among OECD countries in 2021, reaching approximately USD 62,335 Luxembourg ranked second with around USD 51,465, closely followed by Australia in third place. According to United Nations Population Fund (UNFPA) in 2022, The world experiencing an unprecedented surge in urban expansion. With over half of the global population already residing in urban areas, this figure is projected to rise to approximately 5 billion by 2030. Most of this urbanization occurs in Africa and Asia, leading to significant societal, economic, and environmental changes on a large scale. The growth of the population primarily pertains to the expansion of urban populations. According to projections by the United Nations, an estimated 1.5 billion number of individuals are anticipated to become urban residents and an additional 3 billion number of individuals by the year 2050. However, counterfeit & imitation products and changing consumer preferences is going to hamper the growth of the market. Furthermore, the growing e-commerce market and growing fashion industry fuel the market space.
The key regions considered for the Global Jewelry and Silverware Manufacturing Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Middle East & Africa. Asia-Pacific region has emerged as the dominant region for global jewelry and silverware manufacturing due to factors such as skilled labor and craftsmanship, low production costs, and an extensive supply chain network. The region's rich heritage of jewelry craftsmanship, coupled with lower production costs and access to affordable raw materials, enabled manufacturers to excel in intricate production processes. Moreover, Asia Pacific region is the fastest-growing region in the global jewelry and silverware market for reasons such as the rising middle class and increased disposable income that has led to higher consumer spending on luxury goods such as jewelry. Also changing consumer preferences towards unique and culturally inspired designs have fueled demand for locally crafted jewelry in the region.
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.
The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below: