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市場調査レポート
商品コード
1401402
J-ビューティ製品の世界市場規模調査&予測、製品別、タイプ別、流通チャネル別、地域別分析、2023~2030年Global J-beauty Products Market Size study & Forecast, by Product, by Type, by Distribution Channel and Regional Analysis, 2023-2030 |
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カスタマイズ可能
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J-ビューティ製品の世界市場規模調査&予測、製品別、タイプ別、流通チャネル別、地域別分析、2023~2030年 |
出版日: 2023年11月15日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
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J-ビューティ製品の世界市場は、2022年に約331億1,000万米ドルと評価され、予測期間2023~2030年には3.9%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。
J-ビューティ製品市場は日本に拠点を置く化粧品市場であり、特に女性がオーガニック製品で肌を美しくするために使用しています。J-ビューティ製品市場は、スキンケア製品の製品レンジの拡大や技術革新、オーガニック製品に対する需要の高まりなどの要因により拡大しています。しかし、海外渡航の制限や原材料の高騰が市場を押し下げる傾向にあります。
スキンケア製品の技術革新の成長は市場を拡大し、J-ビューティ製品市場の成長を促進します。Statista 2023によると、スキンケア市場の予測期間のCAGRは3.64%、市場収益推定は1,557億米ドルです。Statistaの2023年の売上高によると、スキンケアへの関心は主に女性の間で高まっていると推定されます。さらに、彼女たちはブランド品やオーガニック製品を好むようになっています。このような女性のブランド製品やオーガニック製品に対する嗜好の高まりが、J-ビューティ製品市場の上昇につながっています。Statistaによると、オーガニックや天然化粧品への関心は人々の間で高まっており、2023年のナチュラル化粧品市場の売上は9億米ドルに達し、市場は毎年3.52%(CAGR 2023~2028)の成長が見込まれています。オーガニック製品へのシフトに伴い、人々はオンライン市場での買い物を好むようになり、美容製品における技術革新の高まりは、この市場の成長機会としてさらに作用しています。Statista 2021によると、パンデミック後にeコマースが増加し、2020年のeコマース売上高は7,920億米ドルに達し、2022年には小売eコマース売上高が世界で5兆7,000億米ドルを超えると推定されるなど、現在も上昇を続けている(Statista 2023)。
J-ビューティ製品の世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、ラテンアメリカ、中東・アフリカです。アジア太平洋は、女性人口の増加とオーガニックスキンケア製品への女性の嗜好が相まって、2022年に市場を独占しました。さらに、同地域の主要参入企業の増加や人々のライフスタイルの変化も、アジア太平洋における同市場の成長を後押しする要因となっています。北米は、予測期間中に大きく成長すると予想されます。これは、女性の肌の健康に対する関心の高まりが、オーガニック成分で製造された製品への女性のシフトにつながるなどの要因によるものです。さらに美容製品における技術革新の増加は、消費者がより多くのブランド化粧品を購入することを奨励し、この地域のJ美容製品市場の売上高の増加を引き起こしています。
本調査の目的は、近年における様々なセグメントと国の市場規模を明らかにし、今後数年間の市場規模を予測することです。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的側面の両方を盛り込むよう設計されています。
また、市場の将来的な成長を規定する促進要因や課題などの重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競合情勢や製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場における潜在的な機会も組み込んでいます。
List of tables and figures and dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable
List of tables and figures and dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable
Global J-beauty Products Market is valued at approximately USD 33.11 billion in 2022 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 3.9% over the forecast period 2023-2030. J-beauty Products Market is a Japanese based cosmetics market, especially used by women to enhance their skin with organic products. The J-beauty Products Market is expanding because of factors such as rising growth in product range and innovation of skin care products and increasing demand for organic products. However, restriction on international travel and high-cost raw material tends to lower the market.
The growth in innovation of skin care products increases its market and promotes the J-beauty products market to grow. As according to Statista 2023, the CAGR of skin care market for forecasted period is 3.64% and the revenue estimated by skin care market is USD 155.70 billion. According to revenue 2023 by Statista it is estimated that there is growth in concern of skin care mostly among females. Moreover, they are preferring products which are branded and organic. This rise in preference of females for branded and organic products is leading to rise in J-beauty product market. As according to Statista concern for organic and natural cosmetics are rising among people and the revenue in the natural Cosmetics market amounts to USD 0.90 billion in 2023 and the market is expected to grow annually by 3.52% (CAGR 2023-2028). With shift to organic products people now are also preferring to shop from online market and increasing innovation in beauty products further acts as an opportunity for this market to grow. According to Statista 2021 after pandemic there was a rise in e commerce, the e-commerce sales amounted to $792 billion in 2020 and it is still rising, as in 2022, retail e-commerce sales were estimated to exceed 5.7 trillion U.S. dollars worldwide (Statista 2023).
The key regions considered for the Global J-beauty Products Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Middle East & Africa. Asia Pacific dominated the market in 2022 due to rise in the female population coupled with preference of women for organic skincare products is leading this market to grow in this region. Moreover, increase in key players in this region and change in lifestyle among population are another factor helping this market to grow in Asia pacific region. North America is expected to grow significantly over the forecast period, owing to factors such as the growing concern of females for health of their skin leads to females shifting to products manufactured by organic ingredients. Additionally. Increase in innovation in beauty products is encouraging and attracting consumers to buy more branded cosmetic products causing it increase in sales of J beauty Products Market in this region.
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.
The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below: