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市場調査レポート
商品コード
1389160
身体装着型昆虫忌避剤の世界市場規模調査&予測、製品別、流通チャネル別、地域別分析、2023~2030年Global Body Worn Insect Repellent Market Size study & Forecast, by Product (Apparel, Oils & Creams, Stickers & Patches) by Distribution Channel (Online, Offline) and Regional Analysis, 2023-2030 |
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カスタマイズ可能
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身体装着型昆虫忌避剤の世界市場規模調査&予測、製品別、流通チャネル別、地域別分析、2023~2030年 |
出版日: 2023年10月30日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
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身体装着型昆虫忌避剤の世界市場は、2022年に約5億793万米ドルと評価され、予測期間2023~2030年には9.06%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。
身体装着型昆虫忌避剤は、蚊やダニなどの昆虫に刺されたり、身体に付着したりするのを防ぐために設計された製品です。これらの忌避剤は通常、スプレー、ローション、クリーム、または昆虫忌避物質を放出するウェアラブルデバイスの形で提供されます。忌避剤は、使用者の香りをマスキングするか、昆虫が不快に感じるバリアを作ることで機能します。市場成長を促進する主な要因としては、昆虫媒介性疾患に対する意識の高まり、野外レクリエーション活動の増加、政府の支援策、公衆衛生キャンペーン、可処分所得の増加と都市化が挙げられ、市場成長を支えるものと予想されます。
さらに、マラリア、デング熱、ジカウイルス、ライム病、西ナイルウイルスなどの昆虫媒介性疾患の流行が拡大していることから、昆虫から身を守ることの重要性に対する認識が高まっています。このような意識の高まりにより、効果的な虫除け剤の需要が高まっています。Statistaによると、2018年の世界のマラリア患者数は2,310万人で、2021年には2万4,700人に達します。その結果、昆虫が媒介する疾病の有病率の上昇が市場の成長を支えるものと予想されます。さらに、天然製品やオーガニック製品への嗜好の高まりは、予測期間中に市場に有利な機会を創出すると予想されます。しかし、健康上の脆弱性と都市市場に氾濫する偽の防虫剤が、2023~2030年の予測期間を通じて市場の成長を阻害しました。
身体装着型昆虫忌避剤の世界市場調査において考慮した主要地域には、アジア太平洋、北米、欧州、ラテンアメリカ、中東・アフリカが含まれます。北米は、主要参入企業の存在、アウトドアレクリエーション活動の増加、製品処方の進歩、健康と衛生意識の高まり、強力な小売流通チャネルにより、2022年の市場を独占しました。一方、アジア太平洋は、昆虫媒介性疾患の発生率の増加、個人の健康と衛生に対する意識の高まり、都市化とアウトドア活動、政府の取り組みと公衆衛生キャンペーンなどの要因により、予測期間中に最も高いCAGRで成長すると予想されます。
本調査の目的は、近年におけるさまざまなセグメントと国の市場規模を明らかにし、今後数年間の市場規模を予測することです。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的側面の両方を盛り込むよう設計されています。
また、市場の将来的な成長を規定する促進要因や課題などの重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競合情勢や製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場における潜在的な機会も組み込んでいます。
List of tables and figures and dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable
List of tables and figures and dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable
Global Body Worn Insect Repellent Market is valued at approximately USD 507.93 million in 2022 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 9.06% over the forecast period 2023-2030. Body-worn insect repellents are products designed to help prevent insects, such as mosquitoes and ticks, from biting or landing on the body. These repellents typically come in the form of sprays, lotions, creams, or wearable devices that emit insect-repelling substances. They work by either masking the scent of the user or by creating a barrier that insects find unappealing. The key factors driving the market growth are increasing awareness of insect-borne diseases, growing outdoor recreational activities, supportive government initiatives, and public health campaigns, and rising disposable income and urbanization are anticipated to support the market growth.
Moreover, the growing prevalence of insect-borne diseases like malaria, dengue fever, Zika virus, Lyme disease, and West Nile virus has raised awareness about the importance of protection against insects. This increased awareness has led to a higher demand for effective insect repellents. According to Statista, in 2018 the number of malaria cases worldwide was 2,3100 thousand, and in 2021 the number reached 2,4700. As a result, the rising prevalence of insect-borne diseases is anticipated to support market growth. Additionally, increasing preference for natural and organic products is anticipated to create a lucrative opportunity for the market during the forecast period. However, the health vulnerabilities and fake insect repellents that flooded city markets stifled market growth throughout the forecast period of 2023-2030.
The key regions considered for the Global Body Worn Insect Repellent Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Middle East & Africa. North America dominated the market in 2022 owing to the presence of key players, growing outdoor recreational activities, advancements in product formulations, rising health and hygiene consciousness, and strong retail distribution channels. Whereas, the Asia Pacific is expected to grow with the highest CAGR during the forecast period, owing to factors such as the increasing incidence of insect-borne diseases, growing awareness about personal health and hygiene, urbanization and outdoor activities, and government initiatives and public health campaigns.
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.
The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below: