市場調査レポート
商品コード
1314933

広告代理店の世界市場規模調査&予測、モード別、タイプ別、エンドユーザー別、地域別分析、2023-2030年

Global Advertising Agencies Market Size study & Forecast, by Mode, by Type, by End User and Regional Analysis, 2023-2030

出版日: | 発行: Bizwit Research & Consulting LLP | ページ情報: 英文 | 納期: 2~3営業日

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

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広告代理店の世界市場規模調査&予測、モード別、タイプ別、エンドユーザー別、地域別分析、2023-2030年
出版日: 2023年07月20日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
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  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

広告代理店の世界市場は、2022年には約3,725億5,000万米ドルと評価され、予測期間2023-2030年のCAGRは5.10%以上で成長すると予測されています。

広告代理店は、ブランド認知度の構築、リードの生成、売上高の増加、または他の特定のマーケティング目標の達成を目的とした創造的でインパクトのある広告キャンペーンを開発するためにクライアントと協力しています。これらの広告代理店は、企業や組織、個人と密接に連携して効果的な広告戦略を策定し、ターゲットとなるオーディエンスに説得力のあるメッセージを届ける。また、ソーシャルメディア利用の増加とインターネット普及率の上昇が市場成長促進要因になると予測されています。さらに、デジタルマーケティング市場の成長と工業化の高まりは、2023年から2030年の予測期間中に市場の成長を促進します。

ソーシャル・メディアの利用拡大とユーザーのインターネット利用時間の増加は、広告代理店市場に大きな機会をもたらしています。Statistaによると、2022年、ソーシャルメディアユーザーがインターネットコンテンツに費やす1日の平均時間は、2021年の145分から147分に増加しました。米国人は1日平均約159回モバイル機器をチェックしており、日常生活におけるスマートフォンへの依存と利用が広がっていることが浮き彫りになっています。さらに、ユーザーがソーシャルメディア・プラットフォームに費やす時間は、今年1年間で約4兆時間に上ると推定されています。ソーシャルメディア・プラットフォームに費やされるこの膨大な時間は、人々の生活におけるこれらのプラットフォームの影響力と人気が高まっていることを示しています。この上昇動向は、ソーシャルメディア・プラットフォームを通じてターゲット・オーディエンスにリーチし、つながる広告代理店のオーディエンスのエンゲージメントと可能性の高まりを示します。このように、世界のソーシャルネットワーキングの普及率は54%に達しているため、広告代理店がこの広大なユーザーベースに参入し、ターゲットを絞った広告キャンペーンを展開するには、かなりの市場規模があります。2022年の国際電気通信連合(ITU)によると、世界人口の約66%を占める約53億人がインターネットサービスを利用すると予想されています。このようなインターネットの普及は、広告代理店にとって、膨大なオーディエンスにリーチし、世界人口のかなりの部分にターゲットを絞った広告キャンペーンを提供する大きなチャンスとなります。こうしたインターネットユーザーの広範なオンラインプレゼンスを活用することで、広告代理店はクライアントの製品、サービス、ブランドメッセージを世界規模で効果的に宣伝することができます。しかし、広告ブロックや広告回避、データのプライバシーやセキュリティに関する懸念が、市場の成長を妨げる可能性があります。

世界の広告代理店市場の調査で考慮された主な地域は、アジア太平洋、北米、欧州、ラテンアメリカ、中東&アフリカを含みます。アジア太平洋は、いくつかの重要な要因のために最大の市場シェアを持つ市場を独占しています。アジア太平洋地域は人口が多く多様性に富み、消費者の消費力が上昇し、デジタル化が急速に進んでいるため、広告代理店にとって膨大な顧客基盤を獲得する絶好の機会となっています。活況を呈するeコマース部門、マーケティングと広告への投資の増加が、この地域の優位性をさらに高めています。アジア太平洋地域は、人口の多さ、消費者の消費力の増加、デジタル変革、eコマースの台頭、文化的専門知識を持つ現地エージェンシーの出現により、広告エージェンシーにとって最も急成長する市場になると予想されます。これらの要因が広告サービスに対する強い需要を生み出し、この地域の広告業界の急成長に拍車をかけています。

本調査の目的は、近年のさまざまなセグメントと国の市場規模を明らかにし、今後数年間の市場規模を予測することです。本レポートは、調査対象国における業界の質的・量的側面を盛り込むよう設計されています。

また、市場の将来的な成長を規定する促進要因や課題などの重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競合情勢や製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場における潜在的な機会も組み込んでいます。

目次

第1章 エグゼクティブサマリー

  • 市場スナップショット
  • 世界市場・セグメント別市場推計・予測、2020-2030年
    • 広告代理店市場:地域別、2020-2030年
    • 広告代理店市場:モード別、2020-2030年
    • 広告代理店市場:タイプ別、2020-2030年
    • 広告代理店市場:エンドユーザー別、2020-2030年
  • 主要動向
  • 調査手法
  • 調査想定

第2章 世界の広告代理店市場の定義と範囲

  • 調査目的
  • 市場の定義と範囲
    • 業界の進化
    • 調査範囲
  • 調査対象年
  • 通貨換算レート

第3章 世界の広告代理店市場力学

  • 広告代理店市場のインパクト分析(2020年~2030年)
    • 市場促進要因
      • ソーシャルメディア利用の増加
      • インターネットの普及
    • 市場の課題
      • 広告ブロックと広告回避
      • データプライバシーとセキュリティへの懸念
    • 市場機会
      • デジタルマーケティング市場の成長
      • 工業化の進展

第4章 広告代理店の世界市場:産業分析

  • ポーターの5フォースモデル
    • 供給企業の交渉力
    • 買い手の交渉力
    • 新規参入業者の脅威
    • 代替品の脅威
    • 競争企業間の敵対関係
  • ポーターの5フォース影響分析
  • PEST分析
    • 政治
    • 経済
    • 社会
    • 技術
    • 環境
    • 法律
  • 主な投資機会
  • 主要成功戦略
  • COVID-19影響分析
  • 破壊的動向
  • 業界専門家の視点
  • アナリストの結論・提言

第5章 広告代理店の世界市場:モード別

  • 市場スナップショット
  • 広告代理店の世界市場:モード別、実績-潜在力分析
  • 広告代理店の世界市場:モード別、推定・予測2020-2030年
  • 広告代理店市場、サブセグメント別分析
    • オンライン広告
    • オフライン広告

第6章 広告代理店の世界市場:タイプ別

  • 市場スナップショット
  • 広告代理店の世界市場:タイプ別、実績-ポテンシャル分析
  • 広告代理店の世界市場:タイプ別、推定・予測、2020年~2030年
  • 広告代理店市場、サブセグメント別分析
    • テレビ
    • デジタル
    • ラジオ
    • プリント
    • アウト・オブ・ホーム(OOH)
    • その他

第7章 広告代理店の世界市場:エンドユーザー別

  • 市場スナップショット
  • 広告代理店の世界市場:エンドユーザー別、実績-ポテンシャル分析
  • 広告代理店の世界市場:エンドユーザー別、推定・予測2020-2030年
  • 広告代理店市場、サブセグメント別分析
    • 銀行・金融サービス・保険セクター(BFSI)
    • 消費財・小売
    • 政府・公共部門
    • IT・通信
    • ヘルスケア
    • メディア・エンターテインメント

第8章 広告代理店の世界市場:地域別分析

  • 主要国
  • 主な新興国
  • 広告代理店市場、地域別市場スナップショット
  • 北米
    • 米国
      • モードの推定・予測、2020-2030年
      • タイプの推定・予測、2020-2030年
      • エンドユーザーの推定・予測、2020-2030年
    • カナダ
  • 欧州広告代理店市場スナップショット
    • 英国
    • ドイツ
    • フランス
    • スペイン
    • イタリア
    • その他欧州
  • アジア太平洋広告代理店市場スナップショット
    • 中国
    • インド
    • 日本
    • オーストラリア
    • 韓国
    • その他アジア太平洋地域
  • ラテンアメリカ広告代理店市場スナップショット
    • ブラジル
    • メキシコ
  • 中東・アフリカ
    • サウジアラビア
    • 南アフリカ
    • その他中東とアフリカ

第9章 競合情報

  • 主要企業のSWOT分析
  • 主要市場戦略
  • 企業プロファイル
    • Caveni Digital Solutions
      • 主要情報
      • 概要
      • 財務(データの入手可能性によります)
      • 製品概要
      • 最近の動向
    • Socialiency Advertising
    • Brandburp Digital Private Limited
    • Plan Z Digital Private Limited
    • Titan SEO Group
    • Dentsu Inc.
    • WPP PLC
    • Omnicom Group Inc.
    • Publicis Groupe SA
    • Blue Label Labs

第10章 調査プロセス

  • 調査プロセス
    • データマイニング
    • 分析
    • 市場推定
    • 検証
    • 出版
  • 調査属性
  • 調査前提
図表

LIST OF TABLES

  • TABLE 1. Global Advertising Agency Market, report scope
  • TABLE 2. Global Advertising Agency Market estimates & forecasts by Region 2020-2030 (USD Billion)
  • TABLE 3. Global Advertising Agency Market estimates & forecasts by Mode 2020-2030 (USD Billion)
  • TABLE 4. Global Advertising Agency Market estimates & forecasts by Type 2020-2030 (USD Billion)
  • TABLE 5. Global Advertising Agency Market estimates & forecasts by End User 2020-2030 (USD Billion)
  • TABLE 6. Global Advertising Agency Market by segment, estimates & forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
  • TABLE 7. Global Advertising Agency Market by region, estimates & forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
  • TABLE 8. Global Advertising Agency Market by segment, estimates & forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
  • TABLE 9. Global Advertising Agency Market by region, estimates & forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
  • TABLE 10. Global Advertising Agency Market by segment, estimates & forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
  • TABLE 11. Global Advertising Agency Market by region, estimates & forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
  • TABLE 12. Global Advertising Agency Market by segment, estimates & forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
  • TABLE 13. Global Advertising Agency Market by region, estimates & forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
  • TABLE 14. Global Advertising Agency Market by segment, estimates & forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
  • TABLE 15. Global Advertising Agency Market by region, estimates & forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
  • TABLE 16. U.S. Advertising Agency Market estimates & forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
  • TABLE 17. U.S. Advertising Agency Market estimates & forecasts by segment 2020-2030 (USD Billion)
  • TABLE 18. U.S. Advertising Agency Market estimates & forecasts by segment 2020-2030 (USD Billion)
  • TABLE 19. Canada Advertising Agency Market estimates & forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
  • TABLE 20. Canada Advertising Agency Market estimates & forecasts by segment 2020-2030 (USD Billion)
  • TABLE 21. Canada Advertising Agency Market estimates & forecasts by segment 2020-2030 (USD Billion)
  • TABLE 22. UK Advertising Agency Market estimates & forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
  • TABLE 23. UK Advertising Agency Market estimates & forecasts by segment 2020-2030 (USD Billion)
  • TABLE 24. UK Advertising Agency Market estimates & forecasts by segment 2020-2030 (USD Billion)
  • TABLE 25. Germany Advertising Agency Market estimates & forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
  • TABLE 26. Germany Advertising Agency Market estimates & forecasts by segment 2020-2030 (USD Billion)
  • TABLE 27. Germany Advertising Agency Market estimates & forecasts by segment 2020-2030 (USD Billion)
  • TABLE 28. France Advertising Agency Market estimates & forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
  • TABLE 29. France Advertising Agency Market estimates & forecasts by segment 2020-2030 (USD Billion)
  • TABLE 30. France Advertising Agency Market estimates & forecasts by segment 2020-2030 (USD Billion)
  • TABLE 31. Italy Advertising Agency Market estimates & forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
  • TABLE 32. Italy Advertising Agency Market estimates & forecasts by segment 2020-2030 (USD Billion)
  • TABLE 33. Italy Advertising Agency Market estimates & forecasts by segment 2020-2030 (USD Billion)
  • TABLE 34. Spain Advertising Agency Market estimates & forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
  • TABLE 35. Spain Advertising Agency Market estimates & forecasts by segment 2020-2030 (USD Billion)
  • TABLE 36. Spain Advertising Agency Market estimates & forecasts by segment 2020-2030 (USD Billion)
  • TABLE 37. RoE Advertising Agency Market estimates & forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
  • TABLE 38. RoE Advertising Agency Market estimates & forecasts by segment 2020-2030 (USD Billion)
  • TABLE 39. RoE Advertising Agency Market estimates & forecasts by segment 2020-2030 (USD Billion)
  • TABLE 40. China Advertising Agency Market estimates & forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
  • TABLE 41. China Advertising Agency Market estimates & forecasts by segment 2020-2030 (USD Billion)
  • TABLE 42. China Advertising Agency Market estimates & forecasts by segment 2020-2030 (USD Billion)
  • TABLE 43. India Advertising Agency Market estimates & forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
  • TABLE 44. India Advertising Agency Market estimates & forecasts by segment 2020-2030 (USD Billion)
  • TABLE 45. India Advertising Agency Market estimates & forecasts by segment 2020-2030 (USD Billion)
  • TABLE 46. Japan Advertising Agency Market estimates & forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
  • TABLE 47. Japan Advertising Agency Market estimates & forecasts by segment 2020-2030 (USD Billion)
  • TABLE 48. Japan Advertising Agency Market estimates & forecasts by segment 2020-2030 (USD Billion)
  • TABLE 49. South Korea Advertising Agency Market estimates & forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
  • TABLE 50. South Korea Advertising Agency Market estimates & forecasts by segment 2020-2030 (USD Billion)
  • TABLE 51. South Korea Advertising Agency Market estimates & forecasts by segment 2020-2030 (USD Billion)
  • TABLE 52. Australia Advertising Agency Market estimates & forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
  • TABLE 53. Australia Advertising Agency Market estimates & forecasts by segment 2020-2030 (USD Billion)
  • TABLE 54. Australia Advertising Agency Market estimates & forecasts by segment 2020-2030 (USD Billion)
  • TABLE 55. RoAPAC Advertising Agency Market estimates & forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
  • TABLE 56. RoAPAC Advertising Agency Market estimates & forecasts by segment 2020-2030 (USD Billion)
  • TABLE 57. RoAPAC Advertising Agency Market estimates & forecasts by segment 2020-2030 (USD Billion)
  • TABLE 58. Brazil Advertising Agency Market estimates & forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
  • TABLE 59. Brazil Advertising Agency Market estimates & forecasts by segment 2020-2030 (USD Billion)
  • TABLE 60. Brazil Advertising Agency Market estimates & forecasts by segment 2020-2030 (USD Billion)
  • TABLE 61. Mexico Advertising Agency Market estimates & forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
  • TABLE 62. Mexico Advertising Agency Market estimates & forecasts by segment 2020-2030 (USD Billion)
  • TABLE 63. Mexico Advertising Agency Market estimates & forecasts by segment 2020-2030 (USD Billion)
  • TABLE 64. RoLA Advertising Agency Market estimates & forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
  • TABLE 65. RoLA Advertising Agency Market estimates & forecasts by segment 2020-2030 (USD Billion)
  • TABLE 66. RoLA Advertising Agency Market estimates & forecasts by segment 2020-2030 (USD Billion)
  • TABLE 67. Saudi Arabia Advertising Agency Market estimates & forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
  • TABLE 68. South Africa Advertising Agency Market estimates & forecasts by segment 2020-2030 (USD Billion)
  • TABLE 69. RoMEA Advertising Agency Market estimates & forecasts by segment 2020-2030 (USD Billion)
  • TABLE 70. List of secondary sources, used in the study of global Advertising Agency Market
  • TABLE 71. List of primary sources, used in the study of global Advertising Agency Market
  • TABLE 72. Years considered for the study
  • TABLE 73. Exchange rates considered

List of tables and figures are dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable

LIST OF FIGURES

  • FIG 1. Global Advertising Agency Market, research methodology
  • FIG 2. Global Advertising Agency Market, Market estimation techniques
  • FIG 3. Global Market size estimates & forecast methods
  • FIG 4. Global Advertising Agency Market, key trends 2022
  • FIG 5. Global Advertising Agency Market, growth prospects 2023-2030
  • FIG 6. Global Advertising Agency Market, porters 5 force model
  • FIG 7. Global Advertising Agency Market, pest analysis
  • FIG 8. Global Advertising Agency Market, value chain analysis
  • FIG 9. Global Advertising Agency Market by segment, 2020 & 2030 (USD Billion)
  • FIG 10. Global Advertising Agency Market by segment, 2020 & 2030 (USD Billion)
  • FIG 11. Global Advertising Agency Market by segment, 2020 & 2030 (USD Billion)
  • FIG 12. Global Advertising Agency Market by segment, 2020 & 2030 (USD Billion)
  • FIG 13. Global Advertising Agency Market by segment, 2020 & 2030 (USD Billion)
  • FIG 14. Global Advertising Agency Market, regional snapshot 2020 & 2030
  • FIG 15. North America Advertising Agency Market 2020 & 2030 (USD Billion)
  • FIG 16. Europe Advertising Agency Market 2020 & 2030 (USD Billion)
  • FIG 17. Asia pacific Advertising Agency Market 2020 & 2030 (USD Billion)
  • FIG 18. Latin America Advertising Agency Market 2020 & 2030 (USD Billion)
  • FIG 19. Middle East & Africa Advertising Agency Market 2020 & 2030 (USD Billion)

List of tables and figures are dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable

目次

Global Advertising Agencies Market is valued approximately at USD 372.55 billion in 2022 and is anticipated to grow with a CAGR of more than 5.10% over the forecast period 2023-2030.Advertising agencies collaborate with their clients to develop creative and impactful advertising campaigns that aim to build brand awareness, generate leads, increase sales, or achieve other specific marketing objectives. These agencies work closely with businesses, organizations, or individuals to develop effective advertising strategies and deliver compelling messages to target audiences. Moreover, increasing use social media and growing internet penetration anticipated aer the market growth drivers. Furthermore, growing digital marketing market and rising industrialization drive the market growth during the forecast period of 2023-2030.

The growth of social media usage and increase in the time spent by users on internet usage presents significant opportunities for the advertising agency market. According to Statista, in 2022, the average daily time spent by social media users on internet content rose from 145 minutes in 2021 to 147 minutes in 2022. On average, Americans check their mobile devices approximately 159 times per day, highlighting the widespread reliance and usage of smartphones in daily life. Furthermore, it is estimated that users will collectively spend around 4 trillion hours on social media platforms throughout the current year. This significant amount of time spent on social media platforms indicates the growing influence and popularity of these platforms in people's lives. This upward trend indicates a growing audience engagement and potential for advertising agencies to reach and connect with target audiences through social media platforms. Thus, as the global social networking penetration rate stands at 54 percent, there is a considerable market size for advertising agencies to tap into and deliver targeted advertising campaigns to this expansive user base. According to the International Telecommunication Union (ITU) in 2022, it was expected that around 5.3 billion individuals, accounting for approximately 66% of the global population, would be using internet services. This widespread internet adoption presents a significant opportunity for advertising agencies to reach a vast audience and deliver targeted advertising campaigns to a substantial portion of the world's population. By leveraging the extensive online presence of these internet users, advertising agencies can effectively promote their clients' products, services and brand messages to a global scale. However, Ad blocking & Ad avoidance and data privacy & security concerns may hamper the market growth.

The key regions considered for the Global Advertising Agencies Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Middle East & Africa. Asia-Pacific is the dominating the market with largest market share due to several key factors. With its large and diverse population, rising consumer spending power and rapid digital transformation, the region offers immense opportunities for agencies to tap into a vast audience base. The booming e-commerce sector, and increasing investments in marketing and advertising further contribute to the region's dominance. Asia-Pacific region is expected to be the fastest growing market for advertising agencies due to its large population, increasing consumer spending power, digital transformation, rise of e-commerce, and the emergence of local agencies with cultural expertise. These factors have created a strong demand for advertising services and fueled the region's rapid growth in the industry.

Major market player included in this report are:

  • Caveni Digital Solutions
  • Socialiency Advertising
  • Brandburp Digital Private Limited
  • Plan Z Digital Private Limited
  • Titan SEO Group
  • Dentsu Inc.
  • WPP PLC
  • Omnicom Group Inc.
  • Publicis Groupe SA
  • Blue Label Labs

Recent Developments in the Market:

  • In April 2023, Rediffusion Brand Solutions, an advertising agency, has introduced Ladyfinger, an agency dedicated to promoting gender balance in advertising. The agency aims to bring attention to and address the importance of gender equality in the advertising industry.
  • In May 2023, Team Pumpkin, a comprehensive digital marketing agency, has recently unveiled a dedicated division called HypeSquad, focused on content and communications. HypeSquad specializes in innovative and forward-thinking content creation, communications strategies, and influencer marketing services. With a strong emphasis on real-world insights, HypeSquad aims to provide effective solutions across various sectors, including media relations, content distribution, influencer outreach, and crisis management.

Global Advertising Agencies Market Report Scope:

  • Historical Data: 2020 - 2021
  • Base Year for Estimatio: 2022
  • Forecast period: 2023-2030
  • Report Coverage: Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
  • Segments Covered: Mode, Type, End User, Region
  • Regional Scope: North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Middle East & Africa
  • Customization Scope: Free report customization (equivalent up to 8 analyst's working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*

The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.

The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Mode:

  • Online Advertising
  • Offline Advertising

By Type:

  • TV
  • Digital
  • Radio
  • Print
  • Out-of-home (OOH)
  • Other

By End User:

  • Banking, Financial Services, and Insurance Sector (BFSI)
  • Consumer Goods and Retail
  • Government and Public Sector
  • IT & Telecom
  • Healthcare
  • Media & Entertainment

By Region:

  • North America
  • U.S.
  • Canada
  • Europe
  • UK
  • Germany
  • France
  • Spain
  • Italy
  • ROE
  • Asia Pacific
  • China
  • India
  • Japan
  • Australia
  • South Korea
  • RoAPAC
  • Latin America
  • Brazil
  • Mexico
  • Middle East & Africa
  • Saudi Arabia
  • South Africa
  • Rest of Middle East & Africa

Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary

  • 1.1. Market Snapshot
  • 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
    • 1.2.1. Advertising Agency Market, by region, 2020-2030 (USD Billion)
    • 1.2.2. Advertising Agency Market, by Mode, 2020-2030 (USD Billion)
    • 1.2.3. Advertising Agency Market, by Type, 2020-2030 (USD Billion)
    • 1.2.4. Advertising Agency Market, by End User, 2020-2030 (USD Billion)
  • 1.3. Key Trends
  • 1.4. Estimation Methodology
  • 1.5. Research Assumption

Chapter 2. Global Advertising Agency Market Definition and Scope

  • 2.1. Objective of the Study
  • 2.2. Market Definition & Scope
    • 2.2.1. Industry Evolution
    • 2.2.2. Scope of the Study
  • 2.3. Years Considered for the Study
  • 2.4. Currency Conversion Rates

Chapter 3. Global Advertising Agency Market Dynamics

  • 3.1. Advertising Agency Market Impact Analysis (2020-2030)
    • 3.1.1. Market Drivers
      • 3.1.1.1. Increasing use social media
      • 3.1.1.2. Growing internet penetration
    • 3.1.2. Market Challenges
      • 3.1.2.1. Ad blocking & Ad avoidance
      • 3.1.2.2. Data privacy & security concern
    • 3.1.3. Market Opportunities
      • 3.1.3.1. Growing digital marketing market
      • 3.1.3.2. Rising industrialization

Chapter 4. Global Advertising Agency Market: Industry Analysis

  • 4.1. Porter's 5 Force Model
    • 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
    • 4.1.2. Bargaining Power of Buyers
    • 4.1.3. Threat of New Entrants
    • 4.1.4. Threat of Substitutes
    • 4.1.5. Competitive Rivalry
  • 4.2. Porter's 5 Force Impact Analysis
  • 4.3. PEST Analysis
    • 4.3.1. Political
    • 4.3.2. Economic
    • 4.3.3. Social
    • 4.3.4. Technological
    • 4.3.5. Environmental
    • 4.3.6. Legal
  • 4.4. Top investment opportunity
  • 4.5. Top winning strategies
  • 4.6. COVID-19 Impact Analysis
  • 4.7. Disruptive Trends
  • 4.8. Industry Expert Perspective
  • 4.9. Analyst Recommendation & Conclusion

Chapter 5. Global Advertising Agency Market, by Mode

  • 5.1. Market Snapshot
  • 5.2. Global Advertising Agency Market by Mode, Performance - Potential Analysis
  • 5.3. Global Advertising Agency Market Estimates & Forecasts by Mode 2020-2030 (USD Billion)
  • 5.4. Advertising Agency Market, Sub Segment Analysis
    • 5.4.1. Online Advertising
    • 5.4.2. Offline Advertising

Chapter 6. Global Advertising Agency Market, by Type

  • 6.1. Market Snapshot
  • 6.2. Global Advertising Agency Market by Type, Performance - Potential Analysis
  • 6.3. Global Advertising Agency Market Estimates & Forecasts by Type 2020-2030 (USD Billion)
  • 6.4. Advertising Agency Market, Sub Segment Analysis
    • 6.4.1. TV
    • 6.4.2. Digital
    • 6.4.3. Radio
    • 6.4.4. Print
    • 6.4.5. Out-of-home (OOH)
    • 6.4.6. Other

Chapter 7. Global Advertising Agency Market, by End User

  • 7.1. Market Snapshot
  • 7.2. Global Advertising Agency Market by End User, Performance - Potential Analysis
  • 7.3. Global Advertising Agency Market Estimates & Forecasts by End User 2020-2030 (USD Billion)
  • 7.4. Advertising Agency Market, Sub Segment Analysis
    • 7.4.1. Banking, Financial Services, and Insurance Sector (BFSI)
    • 7.4.2. Consumer Goods and Retail
    • 7.4.3. Government and Public Sector
    • 7.4.4. IT & Telecom
    • 7.4.5. Healthcare
    • 7.4.6. Media & Entertainment

Chapter 8. Global Advertising Agency Market, Regional Analysis

  • 8.1. Top Leading Countries
  • 8.2. Top Emerging Countries
  • 8.3. Advertising Agency Market, Regional Market Snapshot
  • 8.4. North America Advertising Agency Market
    • 8.4.1. U.S. Advertising Agency Market
      • 8.4.1.1. Mode breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
      • 8.4.1.2. Type breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
      • 8.4.1.3. End User breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
    • 8.4.2. Canada Advertising Agency Market
  • 8.5. Europe Advertising Agency Market Snapshot
    • 8.5.1. U.K. Advertising Agency Market
    • 8.5.2. Germany Advertising Agency Market
    • 8.5.3. France Advertising Agency Market
    • 8.5.4. Spain Advertising Agency Market
    • 8.5.5. Italy Advertising Agency Market
    • 8.5.6. Rest of Europe Advertising Agency Market
  • 8.6. Asia-Pacific Advertising Agency Market Snapshot
    • 8.6.1. China Advertising Agency Market
    • 8.6.2. India Advertising Agency Market
    • 8.6.3. Japan Advertising Agency Market
    • 8.6.4. Australia Advertising Agency Market
    • 8.6.5. South Korea Advertising Agency Market
    • 8.6.6. Rest of Asia Pacific Advertising Agency Market
  • 8.7. Latin America Advertising Agency Market Snapshot
    • 8.7.1. Brazil Advertising Agency Market
    • 8.7.2. Mexico Advertising Agency Market
  • 8.8. Middle East & Africa Advertising Agency Market
    • 8.8.1. Saudi Arabia Advertising Agency Market
    • 8.8.2. South Africa Advertising Agency Market
    • 8.8.3. Rest of Middle East & Africa Advertising Agency Market

Chapter 9. Competitive Intelligence

  • 9.1. Key Company SWOT Analysis
    • 9.1.1. Company 1
    • 9.1.2. Company 2
    • 9.1.3. Company 3
  • 9.2. Top Market Strategies
  • 9.3. Company Profiles
    • 9.3.1. Caveni Digital Solutions
      • 9.3.1.1. Key Information
      • 9.3.1.2. Overview
      • 9.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
      • 9.3.1.4. Product Summary
      • 9.3.1.5. Recent Developments
    • 9.3.2. Socialiency Advertising
    • 9.3.3. Brandburp Digital Private Limited
    • 9.3.4. Plan Z Digital Private Limited
    • 9.3.5. Titan SEO Group
    • 9.3.6. Dentsu Inc.
    • 9.3.7. WPP PLC
    • 9.3.8. Omnicom Group Inc.
    • 9.3.9. Publicis Groupe SA
    • 9.3.10. Blue Label Labs

Chapter 10. Research Process

  • 10.1. Research Process
    • 10.1.1. Data Mining
    • 10.1.2. Analysis
    • 10.1.3. Market Estimation
    • 10.1.4. Validation
    • 10.1.5. Publishing
  • 10.2. Research Attributes
  • 10.3. Research Assumption