|
市場調査レポート
商品コード
1314933
広告代理店の世界市場規模調査&予測、モード別、タイプ別、エンドユーザー別、地域別分析、2023-2030年Global Advertising Agencies Market Size study & Forecast, by Mode, by Type, by End User and Regional Analysis, 2023-2030 |
||||||
カスタマイズ可能
|
広告代理店の世界市場規模調査&予測、モード別、タイプ別、エンドユーザー別、地域別分析、2023-2030年 |
出版日: 2023年07月20日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
|
広告代理店の世界市場は、2022年には約3,725億5,000万米ドルと評価され、予測期間2023-2030年のCAGRは5.10%以上で成長すると予測されています。
広告代理店は、ブランド認知度の構築、リードの生成、売上高の増加、または他の特定のマーケティング目標の達成を目的とした創造的でインパクトのある広告キャンペーンを開発するためにクライアントと協力しています。これらの広告代理店は、企業や組織、個人と密接に連携して効果的な広告戦略を策定し、ターゲットとなるオーディエンスに説得力のあるメッセージを届ける。また、ソーシャルメディア利用の増加とインターネット普及率の上昇が市場成長促進要因になると予測されています。さらに、デジタルマーケティング市場の成長と工業化の高まりは、2023年から2030年の予測期間中に市場の成長を促進します。
ソーシャル・メディアの利用拡大とユーザーのインターネット利用時間の増加は、広告代理店市場に大きな機会をもたらしています。Statistaによると、2022年、ソーシャルメディアユーザーがインターネットコンテンツに費やす1日の平均時間は、2021年の145分から147分に増加しました。米国人は1日平均約159回モバイル機器をチェックしており、日常生活におけるスマートフォンへの依存と利用が広がっていることが浮き彫りになっています。さらに、ユーザーがソーシャルメディア・プラットフォームに費やす時間は、今年1年間で約4兆時間に上ると推定されています。ソーシャルメディア・プラットフォームに費やされるこの膨大な時間は、人々の生活におけるこれらのプラットフォームの影響力と人気が高まっていることを示しています。この上昇動向は、ソーシャルメディア・プラットフォームを通じてターゲット・オーディエンスにリーチし、つながる広告代理店のオーディエンスのエンゲージメントと可能性の高まりを示します。このように、世界のソーシャルネットワーキングの普及率は54%に達しているため、広告代理店がこの広大なユーザーベースに参入し、ターゲットを絞った広告キャンペーンを展開するには、かなりの市場規模があります。2022年の国際電気通信連合(ITU)によると、世界人口の約66%を占める約53億人がインターネットサービスを利用すると予想されています。このようなインターネットの普及は、広告代理店にとって、膨大なオーディエンスにリーチし、世界人口のかなりの部分にターゲットを絞った広告キャンペーンを提供する大きなチャンスとなります。こうしたインターネットユーザーの広範なオンラインプレゼンスを活用することで、広告代理店はクライアントの製品、サービス、ブランドメッセージを世界規模で効果的に宣伝することができます。しかし、広告ブロックや広告回避、データのプライバシーやセキュリティに関する懸念が、市場の成長を妨げる可能性があります。
世界の広告代理店市場の調査で考慮された主な地域は、アジア太平洋、北米、欧州、ラテンアメリカ、中東&アフリカを含みます。アジア太平洋は、いくつかの重要な要因のために最大の市場シェアを持つ市場を独占しています。アジア太平洋地域は人口が多く多様性に富み、消費者の消費力が上昇し、デジタル化が急速に進んでいるため、広告代理店にとって膨大な顧客基盤を獲得する絶好の機会となっています。活況を呈するeコマース部門、マーケティングと広告への投資の増加が、この地域の優位性をさらに高めています。アジア太平洋地域は、人口の多さ、消費者の消費力の増加、デジタル変革、eコマースの台頭、文化的専門知識を持つ現地エージェンシーの出現により、広告エージェンシーにとって最も急成長する市場になると予想されます。これらの要因が広告サービスに対する強い需要を生み出し、この地域の広告業界の急成長に拍車をかけています。
本調査の目的は、近年のさまざまなセグメントと国の市場規模を明らかにし、今後数年間の市場規模を予測することです。本レポートは、調査対象国における業界の質的・量的側面を盛り込むよう設計されています。
また、市場の将来的な成長を規定する促進要因や課題などの重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競合情勢や製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場における潜在的な機会も組み込んでいます。
List of tables and figures are dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable
List of tables and figures are dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable
Global Advertising Agencies Market is valued approximately at USD 372.55 billion in 2022 and is anticipated to grow with a CAGR of more than 5.10% over the forecast period 2023-2030.Advertising agencies collaborate with their clients to develop creative and impactful advertising campaigns that aim to build brand awareness, generate leads, increase sales, or achieve other specific marketing objectives. These agencies work closely with businesses, organizations, or individuals to develop effective advertising strategies and deliver compelling messages to target audiences. Moreover, increasing use social media and growing internet penetration anticipated aer the market growth drivers. Furthermore, growing digital marketing market and rising industrialization drive the market growth during the forecast period of 2023-2030.
The growth of social media usage and increase in the time spent by users on internet usage presents significant opportunities for the advertising agency market. According to Statista, in 2022, the average daily time spent by social media users on internet content rose from 145 minutes in 2021 to 147 minutes in 2022. On average, Americans check their mobile devices approximately 159 times per day, highlighting the widespread reliance and usage of smartphones in daily life. Furthermore, it is estimated that users will collectively spend around 4 trillion hours on social media platforms throughout the current year. This significant amount of time spent on social media platforms indicates the growing influence and popularity of these platforms in people's lives. This upward trend indicates a growing audience engagement and potential for advertising agencies to reach and connect with target audiences through social media platforms. Thus, as the global social networking penetration rate stands at 54 percent, there is a considerable market size for advertising agencies to tap into and deliver targeted advertising campaigns to this expansive user base. According to the International Telecommunication Union (ITU) in 2022, it was expected that around 5.3 billion individuals, accounting for approximately 66% of the global population, would be using internet services. This widespread internet adoption presents a significant opportunity for advertising agencies to reach a vast audience and deliver targeted advertising campaigns to a substantial portion of the world's population. By leveraging the extensive online presence of these internet users, advertising agencies can effectively promote their clients' products, services and brand messages to a global scale. However, Ad blocking & Ad avoidance and data privacy & security concerns may hamper the market growth.
The key regions considered for the Global Advertising Agencies Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Middle East & Africa. Asia-Pacific is the dominating the market with largest market share due to several key factors. With its large and diverse population, rising consumer spending power and rapid digital transformation, the region offers immense opportunities for agencies to tap into a vast audience base. The booming e-commerce sector, and increasing investments in marketing and advertising further contribute to the region's dominance. Asia-Pacific region is expected to be the fastest growing market for advertising agencies due to its large population, increasing consumer spending power, digital transformation, rise of e-commerce, and the emergence of local agencies with cultural expertise. These factors have created a strong demand for advertising services and fueled the region's rapid growth in the industry.
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.
The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below: