市場調査レポート
商品コード
1279731
ティントサンスクリーンの世界市場規模調査&予測、製品タイプ別、SPF別、流通チャネル別、地域別分析、2022-2029年Global Tinted Sunscreen Market Size study & Forecast, by Product Type, by Sun Protection Factor, by Distribution Channel and Regional Analysis, 2022-2029 |
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ティントサンスクリーンの世界市場規模調査&予測、製品タイプ別、SPF別、流通チャネル別、地域別分析、2022-2029年 |
出版日: 2023年05月13日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
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世界のティントサンスクリーン市場は、2021年に約9億3,000万米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には4.5%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。
ティントサンスクリーンは、個人の肌色に合わせて異なる色合いを持つ日焼け止めの一種です。この製品には、ミネラル(紫外線)フィルターと添加顔料が含まれています。ティントサンスクリーンは、汚染されていないSPFとは対照的に、紫外線とブルーライトの保護を提供し、外にいてもコンピュータ画面の前にいても、肌を滑らかで健康に保つことができます。その結果、ティントタイプの日焼け止めは、着色されていない日焼け止めよりも高い保護効果を発揮します。皮膚がんやその他の皮膚トラブルの発生率の増加や、日光過敏症の増加は、市場成長を促進する主な要因です。
皮膚がんやその他の皮膚関連問題の発生件数が増加していることが、着色日焼け止め製品の急速な普及に寄与しています。例えば、Global Skin Cancer Foundationの推定によると、SPF15の日焼け止めを定期的に塗ることで、扁平上皮がん(SCC)の発症リスクを約40%低減し、メラノーマのリスクを50%低減させることができます。さらに、Global Cancer Observatoryの推定によると、2020年には北米地域で約10万5000件の皮膚メラノーマの症例が報告され、推定では、この地域の症例総数は2030年に12万4000件、2040年には14万2000件に達するとされています。一方、欧州では2020年に約150000件のメラノーマが報告されており、この数は2030年には163000件、さらに2040年には172000件に達すると予測されています。また、魅力的な肌や美容に対する意識の高まり、消費者直結型(d2c)ブランドの台頭は、予測期間中、市場に有利な成長見通しを生み出すでしょう。しかし、政府当局による厳しい規制や制限、着色日焼け止めの高コストが、2022-2029年の予測期間を通じて市場成長の妨げとなります。
世界の着色日焼け止め市場の調査において考慮された主要地域は、アジア太平洋地域、北米、欧州、中南米、その他の地域です。北米は、皮膚疾患の増加やグルーミング製品の需要拡大により、売上高で市場を独占しています。一方、アジア太平洋地域は、d2c化粧品ブランドの浸透やサンケア製品の需要増加などの要因により、予測期間中に最も高いCAGRで成長すると予想されます。
本調査の目的は、近年におけるさまざまなセグメントと国の市場規模を明らかにし、今後数年間の市場規模を予測することにあります。本レポートは、調査対象国の産業の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。
また、市場の将来的な成長を規定する促進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競合情勢や製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場での潜在的な機会も組み込んでいます。
List of tables and figures and dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable
List of figures
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Global Tinted Sunscreen Market is valued at approximately USD 0.93 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 4.5 % over the forecast period 2022-2029. Tinted sunscreen is a type of sunscreen that comes in different shades to match the skin tone of an individual. These products contain mineral (ultraviolet) filters combined with added pigments. Tinted sunscreens, as opposed to untainted SPF, provide UV and blue light protection, keeping skin smooth and healthy whether you're outside or in front of a computer screen. As a result, tinted sunscreen provides better protection than untainted sunscreen. The increasing incidences of skin cancer and other skin problems and growing sun sensitivity are key factors driving the market growth.
The growing incidences of skin Cancer and other skin-related problems are contributing towards the rapid adoption of tinted sunscreen products as these products have their application in protecting skin from the risk of developing different types of skin-related cancers. For instance - as per Global Skin Cancer Foundation estimates - regular application of SPF 15 sunscreen can reduce the risk of developing squamous cell carcinoma (SCC) by about 40 percent, and can lower melanoma risk by 50 percent. Furthermore - as per Global Cancer Observatory estimates - in 2020, in North American region around 105,000 cases of Melanoma of skin were reported, and as per estimation, the total number of cases in the region would reach 124,000 by 2030 and 142000 by 2040. Whereas in Europe around 150000 cases of Melanoma were reported in 2020, and this number is projected to reach 163000 by 2030 and further 172000 by 2040. Also, growing inclination towards alluring skin and beauty consciousness as well as rising emergence of direct to consumer (d2c) brands would create a lucrative growth prospectus for the market over the projected period. However, stringent regulations and restrictions from government authorities as well as high cost of tinted sunscreens hinder the market growth throughout the forecast period of 2022-2029.
The key regions considered for the Global Tinted Sunscreen Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. North America dominated the market in terms of revenue, owing to the increasing incidences of skin diseases as well as growing demand for grooming products in the region. Whereas Asia Pacific is expected to grow with the highest CAGR during the forecast period, owing to factors such as rising penetration of d2c cosmetics brands as well as rising demand for Sun care products in the region would offer lucrative growth prospects for the market during the projected period.
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.
The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below.