市場調査レポート
商品コード
1269764
電解質飲料の世界市場規模調査&予測、タイプ別、パッケージ別、用途別、地域別分析、2022-2029年Global Electrolyte Drinks Market Size study & Forecast, by Type, by Packaging, by Applications and Regional Analysis, 2022-2029 |
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電解質飲料の世界市場規模調査&予測、タイプ別、パッケージ別、用途別、地域別分析、2022-2029年 |
出版日: 2023年05月05日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
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電解質飲料の世界市場は、2021年に約13億8,000万米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には3.20%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。
電解質飲料には、塩、糖、イオン化液が含まれています。電解質飲料は、脱水を防ぎ、ナトリウム、カリウム、カルシウム、マグネシウム、リン酸などの複数の電解質を補給するのに役立ちます。電解質飲料は、人体のエネルギーレベルやpHレベルを維持します。電解質飲料市場は、以下の理由により成長しています。健康とフィットネスに対する意識の高まり、スポーツ・フィットネス飲料市場の成長が、予測期間2022-2029年の市場成長の主要因となっています。
電解質飲料市場の成長を加速させると予想される主な主要因は、より健康的なスポーツドリンクへの需要の高まりです。Statista-によると、2021年、世界のスポーツドリンク市場は1,590億米ドルと推定され、2027年には2,330億米ドルに成長すると予測されます。また、市場関係者による革新的なフレーバーの様々な製品の発売や、利便性の高い健康飲料への需要の高まりが、予測期間中、市場に有利な成長見通しを生み出しています。例えば-2020年2月、PepsiCoは、糖分を減らし、健康的な電解質飲料を作るために、新しいスポーツ飲料、Gatorade Juicedを発売しました。さらに、健康増進製品の需要に対応した研究開発資金の増加や可処分所得の増加は、予測期間中、市場に有利な成長見通しを生み出すでしょう。しかし、天然素材やオーガニック製品は、2022年から2029年の予測期間を通じて市場の成長を阻害します。
電解質飲料市場の調査において考慮された主要地域は、アジア太平洋地域、北米、欧州、中南米、その他の地域です。北米は、健康飲料に対する顧客の嗜好の高まり、地域の健康問題の増加、身体活動への参加などの要因により、売上高で市場を独占しています。労働統計局によると、米国では2021年に人口の21.5%が毎日スポーツや運動に参加しています。欧州地域は、様々な革新的な製品の受け入れが進み、政府の支援規制があるため、最も高いCAGRを記録すると予想されます。
本調査の目的は、近年におけるさまざまなセグメントと国の市場規模を明らかにし、今後数年間の市場規模を予測することです。本レポートは、調査対象国の産業の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。
また、市場の将来的な成長を規定する促進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競合情勢や製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場での潜在的な機会も組み込んでいます。.
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Global Electrolyte Drinks Market is valued at approximately USD 1.38 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 3.20% over the forecast period 2022-2029. Electrolyte drinks contain salt, sugar, and ionizing liquid. An Electrolyte drink helps prevent dehydration and replenishes multiple electrolytes such as sodium, potassium, calcium, magnesium, and phosphate. Electrolyte drinks maintain the energy levels and pH levels of the human body. The Electrolyte Drinks Market is growing due to Increasing health and fitness awareness, and growth in the sport and fitness drink market are the key factors responsible for the market growth over the forecast period 2022-2029.
The primary key factor anticipated to accelerate the growth of the Electrolyte Drinks Market is higher demand for healthier sports drinks. According to Statista- In 2021, the global sports drink market is estimated at USD 159 billion, and the worldwide sports drink market is projected to grow to USD 233 billion by 2027. Also, various product launches in innovative flavors by market players and increased demand for convenience healthy drinks are creating a lucrative growth prospectus for the market over the forecast period. For instance- In Feb 2020, PepsiCo launched a new sports drink, Gatorade Juiced, to reduce sugar content and make healthy Electrolyte Drinks. Moreover, an increase in funding for research and development of the demand for healthy-improving products and rising disposable income would create a lucrative growth prospectus for the market over the forecast period. However, natural, and organic products stifle market growth throughout the forecast period of 2022-2029.
The key regions considered for the Electrolyte Drinks Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. North America dominated the market in terms of revenue owing to factors such as customers' growing preference for healthy beverages, increased regional health problems, and participation in physical activities. According to the Bureau of Labor Statistics, 21.5% of the population in the United States participated in sports and exercise every day in 2021. Europe region is expected to score the highest CAGR due to the increased acceptance of various innovative products and government support regulation.
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.
The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below.