市場調査レポート
商品コード
1266635
手書きデジタルペンの世界市場規模調査&予測、使用法別(PC、タブレット、スマートフォン)、地域別(BFSI、ヘルスケア、政府、メディア&エンターテインメント、教育、小売、その他)、2022-2029年版Global Handwriting Digital Pen Market Size study & Forecast, by Usage (PC, Tablet, Smartphone) by Application (BFSI, Healthcare, Government, Media & Entertainment, Education, Retail, Others) and Regional Analysis, 2022-2029 |
● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。 詳細はお問い合わせください。
手書きデジタルペンの世界市場規模調査&予測、使用法別(PC、タブレット、スマートフォン)、地域別(BFSI、ヘルスケア、政府、メディア&エンターテインメント、教育、小売、その他)、2022-2029年版 |
出版日: 2023年04月24日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
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「紙とペン」を使って作成した手書きのアナログ情報を、ユーザーの手書き文字や筆跡を取り込む入力デバイスであるデジタルペンを使ってデジタルデータに変換することができます。
市場の主な促進要因は、手書きデジタルペンの利点の増加であり、デジタルプラットフォームの出現の増加が、市場の成長を促進しています。さらに、世界中の多くの学校で主要な教育資源としてデジタル機器が使用されるようになったことで、市場には大きな開拓の可能性が生まれています。
2020年1月に行われたキャンパステクノロジーの世論調査によると、大学生の52%がタブレットを所有しています。迅速なターンアラウンド、コスト削減、ワークフローの効率化、セキュリティの強化、クラウドストレージは、企業や職場全体でタブレットでのデジタル署名の利点の一部です。また、これらのツールは、一般的な職場の備品の価格を下げることで、消費者にとっても使い勝手が良くなります。LACグループの顧客は、支出管理サービス担当エグゼクティブ・バイスプレジデントのNatalya Berdzeniによると、従業員1人あたり年間平均200米ドル、1カ月あたり17米ドルを事務用品に費やしています。法律事務所など紙を大量に消費する企業では、従業員1人当たり年間1,000米ドル、1ヶ月あたり83米ドルを費やすことが多いです。そのため、オフィス用品にかける費用を節約するために、デジタルペンを使用する企業が増えています。しかし、手書きデジタルペンの高コストが、2022-2029年の予測期間を通じて市場の成長を阻害しています。
手書きデジタルペンの世界市場調査において考慮された主要地域は、アジア太平洋地域、北米、欧州、中南米、世界のその他の地域です。2022年、北米は地域市場を独占し、収益に貢献しました。市場に影響を与える主な要因の1つは、大多数の組織でデジタル技術の採用が進んでいる結果、米国やカナダなどの国々で製品が迅速に受け入れられることです。また、米国の確立された教育セクターと複数のトップメーカーの存在も、現地市場の成長に寄与しています。予測期間中、アジア太平洋地域は最も速いCAGRで発展すると予想されています。中国や韓国などの国々が、一般庶民が購入できる価格の最先端商品を生産した結果、商品の人気が拡大したのです。
本調査の目的は、近年におけるさまざまなセグメントと国の市場規模を明らかにし、今後数年間の市場規模を予測することにあります。本レポートは、調査対象国の産業の質的・量的な側面を取り込むよう設計されています。
また、市場の将来的な成長を規定する促進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競合情勢や製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場での潜在的な機会も組み込んでいます。
List of tables and figures and dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable
List of figures
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Global Handwriting Digital Pen Market is valued at approximately USD XX billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than XX% over the forecast period 2022-2029. The handwritten analogue information created using "pen and paper" can be converted into digital data using a digital pen, which is an input device that captures the handwriting or brush strokes of a user. The major driving factor for the market is the increasing benefits of handwriting digital pens and the growing emergence of the digital platform is driving the growth for the market. Moreover, significant development potential is being created for the market by the increasing use of digital devices as the principal educational resource in many schools throughout the world.
52% of college students owned tablets, according to a Campus Technology poll done in January 2020. Fast turnaround, cost savings, workflow efficiency, heightened security, and cloud storage are some of the advantages of digital signatures on a tablet across businesses and workplaces. These tools also make them more usable for consumers by bringing down the price of common workplace supplies. The LAC Group's customers, according to Natalya Berdzeni, executive vice president for spend management services, spend an average of USD 200 per employee per year, or USD 17 per month, on office supplies. Large paper consumers, such as legal firms, often spend USD 1,000 per employee yearly, or USD 83 per month. Thus, businesses are increasingly using digital pens to save their spending on office supplies. However, the high cost of the Handwriting Digital Pen stifles market growth throughout the forecast period of 2022-2029.
The key regions considered for the Global Handwriting Digital Pen Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. In 2022, North America dominated the regional market and contributed to revenue. One of the main factors influencing the market is the quick product acceptance in nations such as the U.S. and Canada as a result of the growing adoption of digital technology by the majority of organizations. The U.S.'s established education sector and the presence of several top manufacturers are also contributing to the growth of the local market. Over the forecast period, Asia Pacific is expected to develop at the fastest CAGR. The popularity of products has expanded as a result of nations such as China and South Korea producing cutting-edge goods that are affordable to the general populace.
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.
The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below.