市場調査レポート
商品コード
1262731
世界の麦芽乳市場の調査&予測、供給源別(小麦、大麦、その他)、製品タイプ別(粉末、牛乳)、流通チャネル別(ハイパーマーケット/スーパーマーケット、コンビニエンスストア、オンライン小売業者、その他)、地域分析、2022-2029年Global Malted Milk Market Size study & Forecast, by Source (Wheat, Barley, Others) By Product Type (Powder, Milk) By Distribution Channel (Hypermarket/Supermarket, Convenience stores, Online retailers, Others) and Regional Analysis, 2022-2029 |
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世界の麦芽乳市場の調査&予測、供給源別(小麦、大麦、その他)、製品タイプ別(粉末、牛乳)、流通チャネル別(ハイパーマーケット/スーパーマーケット、コンビニエンスストア、オンライン小売業者、その他)、地域分析、2022-2029年 |
出版日: 2023年04月17日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
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世界のモルトミルク市場は、2021年に約88億5,000万米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には5.5%以上の健全な成長率で成長すると予測されます。
モルトミルクの製剤には、全粉乳、麦芽穀物粉、その他の原料が含まれます。商業的には、麦芽乳は粉末状で提供され、通常、さまざまなフレーバーを組み合わせて販売されています。麦芽乳市場は、飲食品を含む多様な産業における麦芽乳の採用率の上昇や、スナック菓子の消費拡大などの要因によって拡大しています。
過去10年間、フレーバーミルクの需要が急増していますが、同様の動向は麦芽乳の状況でも確認できます。過去数十年の間に、その普及率は徐々に高まっています。Statistaによると、フレーバーミルク市場の規模は世界で約217億リットルに達し、2023年には約280億リットルに達すると予測されています。さらに、2021年、米国における主要なフレーバーミルクブランドは、プライベートブランドが約1億1,700万米ドルの売上を上げ、ブランド名フッドが5,100万米ドル以上の売上でそれに続いています。Statistaによると、飲料分野の売上高は2023年に2,230億米ドルに達し、2023年から2027年の間に12.39%の年間成長率を示し、2027年の予測市場規模は3,558億米ドルに達すると予想されています。スペースの増加を促進するもう一つの重要な要素は、スナック菓子の消費量です。Statistaによると、スナック食品分野の売上高は2023年に5,357億米ドルにのぼります。この市場は毎年5.61%の成長が見込まれています。世界的に見ても、2023年には米国で1,085億米ドルの売上が見込まれています。総人口との関係では、1人当たりの売上は2023年に697億4,000万米ドルとなります。また、高栄養価のベーカリー製品への需要の高まりや、小売業界における健康的な製品の拡大は、予測期間中、市場に有利な成長展望をもたらすでしょう。しかし、ビーガンベースの製品の動向の高まりは、2022年から2029年の予測期間を通じて市場の成長を阻害します。
世界のモルトミルク市場の調査において考慮された主要地域は、アジア太平洋地域、北米、欧州、中南米、その他世界のその他の地域です。アジア太平洋地域は、モルトミルク市場における主要な市場プレイヤーの認知度の上昇により、収益面で市場を独占しています。Statistaによると、2020年、インドの全牛乳生産額は約368億米ドルでアジア太平洋地域で最も高く、次いで中国が約187億米ドルとなっています。さらに、北米は、老年人口やターゲット人口の増加、市場空間における主要プレイヤーの地理的拡大などの要因によって、予測期間中に最も高いCAGRで成長すると予想されます。
本調査の目的は、近年におけるさまざまなセグメントと国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象国において、産業の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。
また、市場の将来的な成長を規定する促進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競合情勢や製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場での潜在的な機会も組み込んでいます。.
List of tables and figures and dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable
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Global Malted Milk Market is valued at approximately USD 8.85 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 5.5% over the forecast period 2022-2029. Malted milk formulation includes whole milk powder, malted grain flour and other ingredients. Commercially, malted milk is available in a powdered form and is usually sold in a combination of different flavors. The Malted Milk market is expanding because of factors such as the rising adoption of malted milk across diverse industries including food & beverage and the increasing consumption of snacks.
While demand for flavored milk has spurred over the past decade, a similar trend can be witnessed in the malted milk landscape. Its prevalence has progressively increased during the last few decades. According to Statista, the flavored milk market size amounted to about 21.7 billion liters worldwide and is forecasted to reach about 28 billion liters in 2023. Furthermore, in 2021 the leading flavored milk brands in the United States, were private label that generated approximately USD 117 million in sales, followed by the brand name Hood with over USD 51 million in sales. According to Statista, Revenue in the Beverages segment is projected to reach USD 223 billion in 2023 and is expected to show an annual growth rate of 12.39% in between 2023 to 2027, resulting in a projected market volume of USD 355.80 billion in 2027. Another important component driving space increase is the consumption of snacks. As per Statista, Revenue in the Snack Food segment amounts to USD 535.70 billion in 2023. The market is expected to grow annually by 5.61%In global comparison, most revenue is generated in the United States USD 108.50 billion in 2023. In relation to total population figures, per-person revenues of USD 69.74 billion are generated in 2023. Also, rising demand for high nutritional value bakery products and expansion of healthy products in retail industry would create a lucrative growth prospectus for the market over the forecast period. However, the rising trend of vegan-based products stifles market growth throughout the forecast period of 2022-2029.
The key regions considered for the Global Malted Milk Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. Asia Pacific region dominated the market in terms of revenue, owing to the rising awareness of leading market players in the malted milk market. According to Statista, in 2020, the value of India's whole cow milk production was approximately USD 36.8 billion, the highest in the Asia-Pacific region, followed by China with a value of around USD 18.7 billion. Furthermore, North America is expected to grow with the highest CAGR during the forecast period, owing to factors such as rising geriatric and target populations, and the geographic expansion of key players in the market space.
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.
The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below.