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市場調査レポート
商品コード
1262713
生理用ショーツの世界市場規模調査&予測、製品別(ブリーフ、ビキニ、ボーイショーツ、ハイウエスト、その他)、流通チャネル別(オフライン、オンライン)、地域別分析、2022-2029年Global Period Panties Market Size study & Forecast, by Product (Brief, Bikini, Boyshort, Hi-waist, Others), by Distribution Channel (Offline, Online) and Regional Analysis, 2022-2029 |
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生理用ショーツの世界市場規模調査&予測、製品別(ブリーフ、ビキニ、ボーイショーツ、ハイウエスト、その他)、流通チャネル別(オフライン、オンライン)、地域別分析、2022-2029年 |
出版日: 2023年04月17日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
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生理用パンティの世界市場は、2021年に約8,848万米ドルと評価され、2022年から2029年にかけて17.40%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。
生理用ショーツは、主に小さなフィラメントでできた吸湿発散性のある生地でできています。また、生理用ショーツは、経血を閉じ込めるのに役立ちます。生理用ショーツの世界市場を牽引する主な要因は、生理の衛生に関する意識の高まりです。例えば、ユニセフは、地方自治体、地域社会、教育機関と協力して、月経に関する調査や知識の普及を行うことで、良好な衛生習慣を促進し、社会的タブーをなくすことに貢献しています。
米国労働省によると、2015年の米国における働く女性の数は1億2,820万人で、2026年には1億6,480万人と予測されています。これに伴い、複数のメーカーがキャンペーンを開始し、より多くの消費者にアプローチし、生理用下着の市場を盛り上げています。例えば、生理用下着のトップ企業の1つであるThinxは、2022年5月、比喩的・文字通りの観点から「湿ったパンティ」の撲滅を目指す「Wet Panties」キャンペーンの開始を発表しました。このキャンペーンを通じて、同社はエア・コレクションを拡充し、通気性、吸汗性に優れ、生理中も生理の合間もムレずにドライに過ごせる超薄型のマイクロメッシュ下着を提供します。また、働く女性の人口が増加していることも、市場の成長を後押ししています。さらに、キャンペーン数の増加が、予測期間2022-2029年にかけて、市場に有利な成長機会を生み出しています。しかし、これらのショーツは環境に優しくなく、2022-2029年の予測期間を通じて市場の成長を阻害しています。
ピリオドパンティの世界市場調査において考慮された主要地域は以下の通りです:アジア太平洋地域、北米、欧州、中南米、その他ラテンアメリカ地域です。北米は、Thinx, Inc.、Saalt, LLC、Knix Wear, Inc.などの主要な市場プレーヤーの存在により、収益面で市場を独占しています。同地域では、月経用下着の需要が高まっており、月経用衛生用品の認知度が高いことも追い風となっています。また、アジア太平洋地域は、生理用品に対する意識の高まりとライフスタイルの変化により、予測期間中に最も速いCAGRで成長しています。
本調査の目的は、近年におけるさまざまなセグメントと国の市場規模を明らかにし、今後数年間の市場規模を予測することです。本レポートは、調査対象国において、業界の質的・量的な側面を取り込むよう設計されています。
また、市場の将来的な成長を規定する促進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競合情勢や製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場での潜在的な機会も組み込んでいます。.
List of tables and figures and dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable
List of figures
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Global Period Panties Market is valued at approximately USD 88.48 million in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 17.40% over the forecast period 2022-2029. Period panties are majorly made of absorbent material which containsmoisture -wicking fabric that is made of small filaments. Along with this, period panties help in trapping menstrual blood. The major driving factor for the Global Period Panties Market is rising awareness regarding menstruation hygiene. For instance, by working together with local authorities, communities, and educational institutions to conduct research and disseminate knowledge about menstruation, UNICEF has promoted good hygiene practises and helped to eliminate societal taboos.
According to the United States Department of Labor, there were 128.2 million working women in the United States in 2015, with 164.8 million predicted by 2026. Along with this, several manufacturers are starting the campaign, reaching out to more consumers, and boosting the market for period underwear. For instance, in May 2022, one of the top period underwear companies, Thinx, announced the beginning of the "Wet Panties" campaign, which aimed to eradicate "moist panties" from both a figurative and literal standpoint. Through this campaign, the company expanded their air collection, providing ultra-thin, micromesh underwear that is breathable, sweat-wicking, and built for dry, moisture-free days both during and between menstrual cycles. Along with this, growing population of working women is driving the growth of the market. Moreover, rising number of campaigns is creating lucrative growth opportunities for the market over the forecast period 2022-2029. However, these panties are not environment friendly which stifles market growth throughout the forecast period of 2022-2029.
The key regions considered for the Global Period Panties Market study include: Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. North America dominated the market in terms of revenue, owing to the presence of key market players such as Thinx, Inc., Saalt, LLC and Knix Wear, Inc. Along with this, strong demand for menstruation underwear is rising in the region which is further fueled by the high awareness of menstrual hygiene products in the area. Along with this, Asia Pacific is growing with the fastest CAGR over the forecast period owing to rising awareness for menstrual hygiene products and changing lifestyles.
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.
The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below.