市場調査レポート
商品コード
1261228
金属缶の世界市場規模調査&予測、素材別、製品タイプ別(2ピースドロー・リドロー、2ピースドロー&アイロン、3ピース)、用途別、地域分析、2022-2029年Global Metal Cans Market Size study & Forecast, by Material, by Product (2- Piece Draw Redraw, 2- Piece Drawn and Ironed, 3- Piece), by Type (Easy-Open End, Peel-off End, Others), by Application, and Regional Analysis, 2022-2029 |
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金属缶の世界市場規模調査&予測、素材別、製品タイプ別(2ピースドロー・リドロー、2ピースドロー&アイロン、3ピース)、用途別、地域分析、2022-2029年 |
出版日: 2023年04月17日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
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世界の金属缶市場は、2021年に約615億5,000万米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には6.2%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。
金属缶は、一般的に食品、飲食品、化学物質、石油、その他多くの品目を保管・流通させるために使用される容器と呼ばれています。金属缶は、錫メッキやアルミニウム、亜鉛メッキされたスチールなどで構成され、一般的に食品、飲料、その他の製品の包装に使用される、携帯可能で積み重ねるのが簡単な容器です。市場の需要は、主にアルミ缶の需要の急増、環境に優しい缶の需要に対する好みの高まり、金属製包装に関連する利点に関する意識の高まりなどの要因によって牽引されています。
また、包装され加工された食品や飲食品の利用が増加していることも、世界の市場拡大を後押ししています。Statistaは、2021年に世界中で1兆3,500億リットルのパッケージ飲料が消費されたと推定しています。さらに、2024年には、その量は増加し、ほぼ3,024億リットルに達する可能性が高いと予想されています。したがって、パッケージ食品および飲料の消費量の増加は、世界的に市場拡大に好影響を与えています。さらに、製品イノベーションの増加や新興国市場の成長機会が、予測期間中に市場にさまざまな有利な機会をもたらしています。しかし、バイオベースプラスチックの高い使用率と原材料コストの変動が、2022年から2029年の予測期間を通じて市場の成長を阻害しています。
金属缶の世界市場の調査において考慮された主要地域は、アジア太平洋地域、北米、欧州、中南米、その他ラテンアメリカを含みます。北米は、持続可能なパッケージングソリューションの開発に対するパッケージングメーカーの関心の高まりとともに、パッケージング産業の高度に発達したインフラの存在により、収益面で市場を独占しています。一方、アジア太平洋地域は、金融意識の高まりや、様々な企業における暗号決済の受け入れ拡大などの要因から、予測期間中に最も高いCAGRで成長すると予想されています。
本調査の目的は、近年におけるさまざまなセグメントと国の市場規模を明らかにし、今後数年間の市場規模を予測することです。本レポートは、調査対象国の産業の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。
また、市場の将来的な成長を規定する促進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競合情勢や製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場での潜在的な機会も組み込んでいます。.
List of tables and figures and dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable
List of figures
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Global Metal Cans Market is valued at approximately USD 61.55 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 6.2% over the forecast period 2022-2029. Metal cans are referred to as a container that is generally used to store and distribute food, beverages, chemicals, oil, and many other items. Metal cans are portable and simple to stack, which are made up of tin-plated or aluminum, or zinc-plated steel, which are generally used for packaging food, beverages, or other products. The market demand is primarily driven by the factors such as surging demand for aluminum cans, rising preference towards the demand for eco-friendly cans, coupled with growing awareness regarding the benefits associated with metal packaging.
The rising use of packaged and processed foods and beverages is further stipulating the market expansion worldwide. The Statista estimates that 1.35 trillion liters of packaged beverages were consumed worldwide in 2021. Additionally, it is anticipated that by 2024, the amount is likely . to rise and reach almost 302.4 billion liters. Therefore, the increased consumption of packaged foods and beverages is exhibiting a favorable impact on market expansion globally. Furthermore, the rise in the number of product innovations, as well as growth prospects in the number of emerging markets are creating various lucrative opportunities for the market over the forecasting years. However, the high usage of bio-based plastic and fluctuating costs of raw materials stifles market growth throughout the forecast period of 2022-2029.
The key regions considered for the Global Metal Cans Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and the Rest of the World. North America dominated the market in terms of revenue, owing to the presence of highly developed infrastructure of the packaging industry, along with the rising focus of packaging manufacturers for the development of sustainable packaging solutions. Whereas, the Asia Pacific is expected to grow with the highest CAGR during the forecast period, owing to factors such as growing financial awareness, as well as the growing acceptance of crypto payments among various businesses in the regional market.
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.
The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below.