市場調査レポート
商品コード
1258155
ポップコーンの世界市場規模調査&予測、製品別(RTEポップコーン、電子レンジポップコーン)、流通チャネル別(B2B、B2C)、地域別分析、2022-2029年Global Popcorn Market Size study & Forecast, by Product (Ready-To-Eat Popcorn, Microwave Popcorn), by Distribution Channel (B2B, B2C) and Regional Analysis, 2022-2029 |
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ポップコーンの世界市場規模調査&予測、製品別(RTEポップコーン、電子レンジポップコーン)、流通チャネル別(B2B、B2C)、地域別分析、2022-2029年 |
出版日: 2023年04月10日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
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世界のポップコーン市場は、2021年に約52億米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には11.5%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。
スナックとキャラメルキャンディーの組み合わせに対する傾向の高まりが、市場を牽引しています。成長するスナック菓子産業が、予測期間2022-2029年にかけて市場の成長を牽引しています。幅広い味覚の出現により、消費者の嗜好はグルメポップコーンにシフトしています。さらに、クリーンラベル原料やオールナチュラルテイストなどの他の動向は、ポップコーン分野の事業者による製品リリースに影響を及ぼしています。これとともに、すぐに食べられる製品への需要の高まりが、予測期間中の市場の成長を後押ししています。
飲食品業界は、世界の既製スナック菓子の需要増の影響をかなり受けています。例えば、海塩味の人気は高まっており、PepsiCo, Inc.はSmartfood Delight Sea Salt Popcornでこの傾向を活用しています。RTE分野の企業は、魅力的な製品パッケージと幅広い製品群を提供することで、市場シェアの獲得に取り組んでいます。例えば、Statistaによると、英国ではReady to Eat製品の消費頻度が前年比で増加しています。例えば、2019年には341万人が週に1回以上調理済み食品を消費していましたが、2020年には532万8,000人に急増しています。しかし、代替の間食製品の入手が可能であることが、予測期間2022-2029年の市場成長を抑制しています。
ポップコーンの世界市場の調査において考慮された主要地域は、アジア太平洋地域、北米、欧州、中南米、その他ラテンアメリカを含みます。北米は、ブランド製品の優位性と健康的なスナックの人気上昇により、収益面で優位を占めています。一方、アジア太平洋地域は、予測期間中、最も速いペースで収益が増加すると予測されています。スコッティ・ピッペン所有のビーガンポップコーン会社であるハスクは、2021年7月にココナッツウォーター、抹茶、ケールとブロッコリーなどのフレーバーを持つ有機ポップコーンのラインをデビューさせました。
本調査の目的は、近年のさまざまなセグメント&国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象国において、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。
また、市場の将来的な成長を規定する促進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競合情勢や製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場での潜在的な機会も組み込んでいます。
List of tables and figures and dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable
List of figures
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Global Popcorn Market is valued approximately USD 5.20 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 11.5% over the forecast period 2022-2029. The market is driving due to growing trend toward the combination of snacks and caramel candy. The growing snacks industry is driving the growth for the market over the forecast period 2022-2029. Consumer preferences are shifting toward gourmet popcorn as a result of the advent of a wide range of tastes. Additionally, other trends such as clean label ingredients and all-natural tastes are having an impact on the product releases by businesses in the popcorn sector. Along with this, rising demand for ready-to-eat products is driving the growth for the market over the forecast period.
The industry for food and beverages is being considerably impacted by the rising demand for ready-to-eat snacks worldwide. For instance, the popularity of sea salt flavor is rising, and PepsiCo, Inc. is leveraging this trend with their Smartfood Delight Sea Salt Popcorn. Companies in the RTE sector are working to gain market share by offering appealing product packaging, a wide range of products. For instance, according to Statista, frequency of ready to eat products consumption is increasing year-over-year in the United Kingdom. Such as, in 2019, 3,410 thousand people were consuming ready meals more than once a week, which surged to 5,328 thousand in 2020. However, availability of alternative snacking products is restraining the market growth over the forecast period 2022-2029.
The key regions considered for the Global Popcorn Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. North America dominated the space in terms of revenue, owing to the dominance of branded products and rising popularity of the healthy snack. On the other side, it is projected that Asia Pacific would experience the fastest revenue increase throughout the forecast period. Husk, a Scottie Pippen-owned vegan popcorn company, debuted a line of organic popcorn in July 2021 with flavors such as coconut water, matcha, and kale and broccoli.
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.
The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below.