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市場調査レポート
商品コード
1258020
家庭紙の世界市場規模調査&予測、タイプ別(ペーパータオル、キッチンロール、テーブルナプキン、その他)、流通チャネル別(オフライン、オンライン)、地域別分析、2022-2029年Global Household Paper Market Size study & Forecast, by Type (Paper Towels, Kitchen Rolls, Table Napkins, Others) by Distribution Channel (Offline, Online), and Regional Analysis, 2022-2029 |
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家庭紙の世界市場規模調査&予測、タイプ別(ペーパータオル、キッチンロール、テーブルナプキン、その他)、流通チャネル別(オフライン、オンライン)、地域別分析、2022-2029年 |
出版日: 2023年04月01日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
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世界の家庭紙市場は、2021年に422億7,000万米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には3.9%以上の健全な成長率で成長すると予測されます。
家庭紙には、トイレットペーパー、ペーパータオル、パーソナルケア製品、産業用ワイプ、ナプキン、フェイシャルティッシュが含まれます。家庭紙は、ほとんどの国民にとって毎日の必需品です。人々の間で衛生面への関心が高まっていることが、家庭紙の需要の増加につながりました。伝染病や感染症の増加が家庭紙の需要を押し上げています。衛生と清潔に対する意識の高まり、使い捨てゴミへの注目の高まり、健康意識の高まり、都市化の進展、人口の増加、環境に優しい家庭紙への需要の高まり、などが市場の成長を促す要因となっています。
健康や衛生状態が悪いと、世界的に病気の数が増えるため、健康や衛生に対する意識が高まっています。例えば、世界保健機関(WHO)によると、毎年約525万人の子供たちが下痢で亡くなっています。このような病気の増加は、世界的に健康と衛生に対する意識を高めている主な要因です。世界では、約25億人の人々が衛生環境の改善から遠ざかっています。清潔な衛生環境に対するニーズが、家庭紙市場の成長を後押ししています。さらに、エネルギー・環境部門では、予測期間中に約34億トンの都市固形廃棄物の発生が増加すると推定しています。したがって、世界的に廃棄物発生量が増加することで、使い捨てのゴミへの注目度が高まります。使い捨てゴミへの注目の高まりと、世界の健康・衛生意識の高まりは、市場の成長を促す主な要因となっています。その他、健康意識の高まり、都市化の進展、人口の増加、環境に優しい家庭紙への需要の高まりなどが、市場拡大を促進する重要な要素となっています。さらに、環境に優しい家庭紙に対する需要の増加、主要な市場関係者による投資の増加は、予測期間中に大きな市場機会を生み出す要因となっています。しかし、地球温暖化に関する厳しい政府規制が、2022年から2029年の予測期間を通じて市場の成長を阻害しています。
世界の家庭紙市場の調査において考慮された主要地域は、アジア太平洋地域、北米、欧州、中南米、その他ラテンアメリカを含みます。アジア太平洋は、人口増加、都市化の進展、家庭紙市場の需要増加、中間層の可処分所得増加、労働人口の増加などにより、収益面では市場を独占しています。北米は、住宅用紙の需要増加、環境に優しい家庭紙製品の使用の増加、対象人口の増加、労働人口の増加、可処分所得の増加、同地域における家庭紙製品の消費の優位性などの要因により、予測期間中に最も高いCAGRで成長すると予想されます。
本調査の目的は、近年における様々なセグメントと国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象国の産業の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。
また、市場の将来的な成長を規定する促進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、競合情勢や主要企業の製品に関する詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場の潜在的な機会も組み込んでいます。.
List of tables and figures and dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable
List of figures
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Global Household Paper Market is valued at approximately USD 42.27 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 3.9% over the forecast period 2022-2029. Household Paper includes toilet paper, paper towels, personal care products, industrial-use wipes, napkins, and facial tissues. Household paper is a daily essential product for most of the population. Increasing hygiene concerns among people led to an increase in the demand for household paper. Increasing infectious diseases and infections are boosting the demand for household paper. Increasing awareness of hygiene and cleanliness, increased focus on disposable garbage, increasing health consciousness, increasing urbanization, rising population, rising demand for eco-friendly household paper, and are the factors driving the growth of the market.
Poor health and hygiene lead to an increasing number of diseases worldwide, thereby increasing the awareness of health and hygiene. For Instance, according to the World Health Organization, around 5,25,000 children die of diarrhoea every year. The rise in the number of such diseases is the main factor increasing the awareness of health and hygiene globally. Around 2.5 billion individuals are deprived of improved sanitation worldwide. The need for clean sanitary drives the growth of the household paper market. Additionally, Energy and environment department, it is estimated that there will be an increase in the municipal solid waste generation of about 3.4 billion metric tons in the forecast period. Therefore, increasing waste generation globally leads to an increased focus on disposable garbage. Increasing focus on disposable garbage and increasing awareness of health and hygiene globally are the main factors driving the growth of the market. Other important components driving market increase are increasing health consciousness, increasing urbanization, rising population, and rising demand for eco-friendly household paper. Furthermore, Increasing demand for eco-friendly household paper and Increasing investment by key market players are the factors creating major market opportunities in the forecast period. However, the Stringent government regulations regarding global warming stifle market growth throughout the forecast period of 2022-2029.
The key regions considered for the Global Household Paper Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. Asia Pacific dominated the market in terms of revenue, owing to the rise in population, increasing urbanization, increasing demand for the household paper market, increasing disposable income of the middle-class population and increasing working population in the region. North America is expected to grow with the highest CAGR during the forecast period, owing to factors such as rising demand for housing paper, increasing use of eco-friendly household paper products, increase in the target population, greater working population, rising disposable income and dominance of the consumption of household paper products in the region.
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.
The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and Type offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below.