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市場調査レポート
商品コード
1251592
ナッツの世界市場規模調査&予測、製品別(アーモンド、ピーナッツ、カシュー、クルミ、ヘーゼルナッツ、ピスタチオ、その他)、流通チャネル別(オフライン、オンライン)、地域分析、2022-2029年Global Nuts Market Size study&Forecast, by Product (Almonds, Peanuts, Cashew, Walnuts, Hazelnuts, Pistachios, Others), by Distribution Channel (Offline, Online)and Regional Analysis, 2022-2029 |
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ナッツの世界市場規模調査&予測、製品別(アーモンド、ピーナッツ、カシュー、クルミ、ヘーゼルナッツ、ピスタチオ、その他)、流通チャネル別(オフライン、オンライン)、地域分析、2022-2029年 |
出版日: 2023年03月20日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
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世界のナッツ市場は、2021年に541億1,000万米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には4.6%以上の堅調な成長率で成長すると予測されています。
ナッツは、健康的なライフスタイルを維持するためのニーズの高まりにより、大きな市場需要を獲得しています。ナッツは通常、食用種子と非食用殻の2つの部分を含んでいます。ナッツは、栄養価が高く、生物活性化合物の豊富な供給源です。ナッツは、心臓病や動脈硬化など、さまざまな病気に有効であるため、最近では食事に取り入れることが非常に好まれます。さらに、ナッツはミネラルの豊富な供給源であることが市場を牽引しており、ナッツのアプリケーションの広い使用は、さらにその需要を後押しする上で大きな役割を果たしています。
消費者の健康的な食事に対する意識の高まりは、ナッツの市場を牽引しています。例えば、ナッツの一人当たりの平均消費量は、2023年には1.4kgになると予想されています。ナッツには大量の食物繊維が含まれており、糖尿病や健康疾患などの慢性疾患のリスクを低下させる。消費量の増加は、ナッツがグラノーラバーやトレイルミックスの構成要素であり、丸ごと食べることができるように、ナッツの広いアプリケーションに起因しています。いくつかのナッツはスナック食品としても食べられており、その中でもピーナッツとアーモンドは非常に好まれています。2018年のピーナッツの世界消費量は約4,260万メートルトン、アーモンドは約119万メートルトンでした。さらに、新興のナッツスナック産業とナッツの生産プロセスにおける技術革新と進歩が、市場需要をより速いペースで押し上げています。しかし、ナッツに関連する高コストは、2022年から2029年の予測期間を通じて市場の成長を阻害しています。
その他アジア太平洋地域は、年間成長率2.02%(予測期間のCAGR)で、ナッツ市場を独占しています。健康的なライフスタイルとウェルネスの台頭が、業界の成長を後押ししています。アーモンド、クルミ、カシューナッツなどのナッツ類は栄養価が高いため、成長が見込まれています。アジア太平洋地域は、CAGR5.3%でナッツ市場の最速成長地域になると予想されています。可処分所得の増加が植物性製品の需要に影響を与え、ナッツの需要を牽引しています。植物由来の製品は、不飽和脂肪酸と生物活性成分の豊富な供給源です。
List of tables and figures and dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable
List of figures
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Global Nuts Market is valued at approximately USD 54.11 billion in 2021Land is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 4.6% over the forecast period 2022-2029. Nuts are experiencing huge market demand due to the increasing need to maintain a healthy lifestyle. A nut usually contains two parts- an edible seed and a non-edible shell. It is a nutritionally dense and rich source of bioactive compounds. Including nuts in your diet is highly preferredthese days as it acts useful in various other issues such as heart diseases and artery health. Additionally, nuts being a rich source of minerals are driving the market and the wider use of application of nuts plays a major role in boosting its demand further.
The growing awareness about healthy eating among consumers is driving the market for nuts. For instance, the average volume per person in nut consumption is anticipated to be 1.4kg in 2023. Nutscontain a huge amount of fiber and it lowersthe risk of chronic diseases such as diabetes and health diseases. The increasing consumption is due to the wider application of nut as it is a component in granola bars, trail mixes and can be eaten whole. Several nuts are eaten as snack food also out of which peanuts and almonds are highly preferred. In 2018 the worldwide consumption of peanuts was approximately 42.6 million metric tons and almonds nearly 1.19 million metric tons. Furthermore, the emerging nut snack industry and technological innovations and advancements in the production process of nut are boosting the market demand at faster pace. However, the high cost associated withNuts stifles market growth throughout the forecast period of 2022-2029.
The key regions considered for the Global Nuts Marketstudy includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World.Europe is dominating the nut market with an annual growth rate of 2.02% (CAGR for the forecasted period). The emerging healthy lifestyle and wellness areboosting the industry's growth. The nutritious benefits of nuts such asalmonds, walnuts and cashew has projected growth. Asia-Pacific is anticipated to be the fastest-growing region in the nut market with a CAGR of 5.3%. Increasing disposable income is affecting the demand for plant-based products driving the demand for nuts. Plant-based products are a rich source of unsaturated fatty acids and bio-active components.
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.
The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporatespotential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below: