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市場調査レポート
商品コード
1236123
eラーニングの世界市場:規模、調査&予測、技術別(オンラインeラーニング、学習管理システム、モバイルeラーニング、高速eラーニング、仮想教室、その他)、プロバイダー別、用途別、地域別分析、2022-2029年Global E-Learning Market Size study & Forecast, by Technology (Online e-learning, Learning Management System, Mobile e-learning, Rapid e-learning, Virtual classroom, Others), By Provider, By Application, and Regional Analysis, 2022-2029 |
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カスタマイズ可能
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eラーニングの世界市場:規模、調査&予測、技術別(オンラインeラーニング、学習管理システム、モバイルeラーニング、高速eラーニング、仮想教室、その他)、プロバイダー別、用途別、地域別分析、2022-2029年 |
出版日: 2023年02月27日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
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eラーニングの世界市場は、2021年に約2,150億米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には20%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。
eラーニングとは、オンラインアプリケーションやウェブサイトにおけるコースの保存と利用可能性を指します。政府機関、企業、学術機関にわたるサービスやコンテンツが含まれます。eラーニング市場は、インターネットユーザーの普及率の上昇やスマートフォンの普及拡大などの要因によって拡大しています。また、エンドユーザー業界における技術の進歩に向けた投資の増加も、予測期間中の市場成長を加速させる主要因となっています。
国際通信連合(ITU)によると、2021年には世界で約49億人がインターネットを利用し、2019年の41億人から増加するとされています。インターネット利用者の増加に伴い、より多くの人々がeラーニングプラットフォームにアクセスできるようになり、コースの学習や学位の取得が可能になると考えられます。一方、クラウドベースのプラットフォームの使用の高まりと市場プレイヤーの有利な取り組みが、市場に有利な機会を生み出しています。しかし、学習者仲間との交流が少ないことが、2022-2029年の予測期間を通じて市場成長の妨げとなります。
世界のeラーニング市場の調査において考慮された主要地域は、アジア太平洋地域、北米、欧州、ラテンアメリカ、その他の地域です。北米は、学術、政府、企業セクターからの需要の増加、インターネット普及率の上昇により、売上高で市場を独占しています。また、北米は、様々な組織による急速な技術導入の増加などの要因により、予測期間中に最も高いCAGRで成長すると予想されます。
2022年4月:ピアソンは、世界のオンライン語学学習プラットフォームであるMondlyを買収しました。この買収により、ピアソンは英語スキルの学習方法を全面的に提供することができるようになっています。
本調査の目的は、近年における様々な分野・国の市場規模を明らかにし、今後数年間の市場規模を予測することです。本レポートは、調査対象国の産業の質的・量的な側面を取り込むよう設計されています。
また、市場の将来的な成長を規定する促進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競合情勢などの詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場での潜在的な機会も組み込んでいます。
List of tables and figures and dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable
List of figures
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The global E-Learning Market is valued at approximately USD 215 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 20 % over the forecast period 2022-2029. E-Learning refers to the storage and availability of courses in online applications or websites. It includes services and content across government, corporate, and academics. The E-Learning market is expanding because of factors such as the rising penetration of internet users and the growing adoption of smartphones. Also, growing investment towards advancement of technologies across end user industries is another major factor surging the market growth in the forecast period
According to the International Telecommunication Union (ITU), nearly 4.9 billion people will use the internet globally in 2021, up from 4.1 billion in 2019. More people will be able to access e-learning platforms as the number of internet users grows, allowing them to learn courses or complete degrees. Whereas the rising use of cloud-based platforms and favorable initiatives by market players create lucrative opportunities for the market. However, lower interaction with fellow learners hampers the market growth throughout the forecast period of 2022-2029.
The key regions considered for the Global E-Learning Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and the Rest of the World. North America dominated the market in terms of revenue, owing to the increasing demand from academic, government, and corporate sectors, and growing internet penetration. Also, North America is expected to grow with the highest CAGR during the forecast period, owing to factors such as rising fast technological adoption by various organizations, etc.
In April 2022: Pearson acquired Mondly, a global online language-learning platform. This acquisition allows Pearson to offer a full range of ways to learn English skills.
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.
The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below: