市場調査レポート
商品コード
1236093
バドミントン用具・製品の世界市場調査&予測:製品別、流通チャネル別、地域別分析、2022-2029年Global Badminton Equipment And Products Market Size study & Forecast, by Products, by Distribution Channel and Regional Analysis, 2022-2029 |
● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。 詳細はお問い合わせください。
バドミントン用具・製品の世界市場調査&予測:製品別、流通チャネル別、地域別分析、2022-2029年 |
出版日: 2023年02月27日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
|
バドミントン用具・製品の世界市場は、2021年に約18億836万米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には5.5%以上の成長率で順調に成長すると予測されています。
この市場は、世界中のあらゆる年代の人々の間でバドミントンへの関心と人気が高まっていることが主な要因となっています。さらに、国内および国際レベルでのバドミントンイベントの増加や、政府や企業のスポンサーシップが市場成長を後押しすると予測されます。例えば、米国バドミントンとバドミントン世界連盟は、米国におけるバドミントンの商業的成長と人気を高めるために、2022年9月に協力を発表しています。また、この分野は、参加者、トレーニング施設、運動場の増加によって、今後数年間はサポートされると予想されます。さらに、主要な市場関係者によるイニシアチブの高まりが、市場の成長を後押ししています。
顧客の需要に応えるため、バドミントン用具メーカーも製品に新機能を追加する努力を続けています。例えば、2021年1月、ヨネックス株式会社は、フットウェア用の革命的なPOWER CUSHION ECLIPSION Zを発表しました。ECLIPSION」シリーズは、安定性を重視することで、アスリートが最も精巧で微妙なフットワークを行う際に必要な自信を与えてくれます。また、USAバドミントン(USAB)やバドミントン世界連盟(BWF)など、多くの団体がバドミントンスポーツの世界の普及を後押ししており、市場拡大の可能性は非常に高いです。例えば、USABは米国におけるバドミントンの全国統括団体として知られています。USABは、米国におけるバドミントン競技の全国的な統括団体として、バドミントン競技への参加を促進・奨励し、米国人アスリートを支援・育成することを主な目的としています。しかし、製品のコストが高いことが、予測期間2022-2029年の市場成長を抑制しています。
バドミントン用具・製品の世界市場調査において考慮された主要地域は、アジア太平洋地域、北米、欧州、ラテンアメリカ、世界のその他の地域です。2021年の世界収益では、アジア太平洋がバドミントン製品・機器市場を独占しています。この地域の産業に影響を与える重要な側面の1つは、この地域のバドミントンプレーヤーが豊富であることです。バドミントン用具・製品業界の最大部分は、中国、日本、インドネシア、およびその他の国々におけるバドミントンの大きな人気の影響を受けています。予測期間中、北米のバドミントン用具・製品市場は、すべての地域の中で最も早いCAGRで発展すると予想されています。特徴的な品質とブランド価値を持つギアやグッズを好むバドミントンプレーヤーが多く集まっていることが、製品需要の増加につながっています。
本調査の目的は、近年における様々な分野・国の市場規模を明らかにし、今後数年間の市場規模を予測することです。本レポートは、調査対象国の産業の質的・量的な側面を取り込むよう設計されています。
また、市場の将来的な成長を規定する促進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競合情勢などの詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場での潜在的な機会も組み込んでいます。
List of tables and figures and dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable
List of figures
List of tables and figures and dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable
Global Badminton Equipment And Products Market is valued at approximately USD 1808.36 million in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 5.5% over the forecast period 2022-2029. The market is primarily driven by the rising interest in and popularity of badminton among people worldwide of all ages. Additionally, it is projected that an increase in badminton events at the national and international levels, as well as government and corporate sponsorship of the sport, will support market growth. For instance, USA Badminton and the Badminton World Federation announced their cooperation in September 2022 in order to increase badminton's commercial growth and popularity in the United States. The sector is also expected to be supported in the next years by an increase in participants, training facilities, and playgrounds. Moreover, rising initiative by the key market players is driving the growth for the market.
In order to meet customer demand, badminton equipment manufacturers also continuously endeavour to add new features to their products. For instance, in January 2021, YONEX CO., LTD. unveiled the revolutionary POWER CUSHION ECLIPSION Z for footwear. The ECLIPSION series gives athletes the confidence they need to execute even the most elaborate or nuanced footwork thanks to its emphasis on stability. Additionally, a number of organisations like USA Badminton (USAB) and the Badminton World Federation (BWF), encourage the expansion of badminton sports' global appeal, opening up enormous market expansion prospects. As an illustration, USAB is the acknowledged national governing body for badminton in the United States. The organization's primary objectives as the sport's national governing body are to promote and encourage greater badminton participation across the country as well as to assist and develop American athletes. However, high cost of the products is restraining the market growth over the forecast period 2022-2029.
The key regions considered for the Global Badminton Equipment And Products Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. In terms of global revenue in 2021, Asia Pacific dominated the market for badminton products and equipment. One of the key aspects influencing the regional industry has been the abundance of badminton players in this area. The largest portion of the badminton equipment and product industry was influenced by badminton's significant popularity in China, Japan, Indonesia, and other nations. Over the projected period, the badminton equipment and product market in North America is anticipated to develop at the quickest CAGR among all regions. The large concentration of badminton players who favour gear and goods with distinctive qualities and brand value has led to an increase in product demand.
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.
The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below: