市場調査レポート
商品コード
1236021
女性用スーツおよびアンサンブルの世界市場規模調査&予測、繊維別(綿、ポリエステル、セルロース系、その他)、流通チャネル別(オンライン、オフライン)、地域別分析、2022-2029年Global Women's Suits And Ensembles Market Size study & Forecast, by Fiber (Cotton, Polyester, Cellulosic, Others), by Distribution Channel (Online, Offline) and Regional Analysis, 2022-2029 |
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女性用スーツおよびアンサンブルの世界市場規模調査&予測、繊維別(綿、ポリエステル、セルロース系、その他)、流通チャネル別(オンライン、オフライン)、地域別分析、2022-2029年 |
出版日: 2023年03月06日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
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これは、働く女性の割合の増加、一人当たりの収入の増加、購買力の上昇などの変数によって説明されます。
さらに、世界のビジネス文化の拡大が、この市場の拡大を後押ししています。また、衣料品メーカーが生産量を増やし、コストを下げるために自動機械を使用しています。eコマースや割引プログラムなど、さまざまな方法で消費者にアプローチすることで、アパレルメーカーは顧客基盤の拡大に注力しています。
消費者の可処分所得が増加するにつれ、世界のファッション市場も拡大しています。中産階級の増加、堅調な経済、そして若い消費者の生活は、国際企業にビジネスチャンスを与えています。一部のブランドは、市場が複雑であることを理由に、急速に拡大する新興国のマーケティングに注力することを選択しました。消費者は、市場全体の成長を牽引している西洋の動向に向かってシフトしています。人々はファッションにもっとお金をかけるようになりました。例えば、2020年にFashion Revolutionが行った調査では、16歳から75歳のドイツ、フランス、イタリア、スペイン、英国の5大欧州市場の消費者を対象に、サプライチェーンの透明性と持続可能性がアパレル、アクセサリー、靴を購入するEU顧客の意思決定にどのように影響するかを知るために5千人規模の調査が行われました。さらに、主要な市場プレイヤーによるイニシアティブの高まりは、予測期間2022-2029にわたって市場に有利な成長機会を生み出しています。しかし、女性用スーツとアンサンブルの高いコストは、予測期間2022-2029を通じて市場の成長を阻害しています。
女性用スーツおよびアンサンブルの世界市場調査において考慮された主要地域は、アジア太平洋地域、北米、欧州、中南米、その他世界の地域です。2021年には、欧州のシェアが最大となりました。ドイツ、英国、フランスは、市場収益に好影響を与えている新興経済諸国の一例です。この地域の市場成長に影響を与えると予想される主な要素には、経済的に自立した人口、一人当たりの所得の増加、ファッショントレンドの変化などがあります。その結果、この地域は市場収入の最も大きな部分を占めています。2022年から2029年にかけて、アジア太平洋地域は最も速い成長率(CAGR)を記録すると予想されています。インドと中国が、業界の拡大を積極的に支援しています。この地域は、人口が急増しており、可処分所得が増加しているため、衣料品に対する需要が非常に高まっています。この地域は人件費が手ごろで、原材料へのアクセスも容易なため、多くの世界企業が同地で新たな事業を立ち上げています。
本調査の目的は、近年における様々な分野・国の市場規模を明らかにし、今後数年間の市場規模を予測することです。本レポートは、調査対象国の産業の質的・量的な側面を取り込むよう設計されています。
また、市場の将来的な成長を規定する促進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競合情勢などの詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場での潜在的な機会も組み込んでいます。
List of tables and figures and dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable
List of figures
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Global Women's Suits And Ensembles Market is valued at approximately USD XX billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than XX% over the forecast period 2022-2029. This is explained by variables such as the growing proportion of working women, increasing per capita revenue, and rising purchasing power. Additionally, the expansion of business cultures around the world is fostering this market's expansion. Additionally, automatic machines are used by clothing manufacturers to boost output and lower costs. By reaching out to consumers in various ways, including through e-commerce platforms and discount programmes, apparel makers are concentrating on growing their customer base.
As the rise in disposable income of customers the rise in the global fashion market has been witnessed. A growing middle class, a robust economy, and a young, life of consumers gives international companies a business opportunity. Some brands have chosen to focus on marketing, rapidly expanding emerging economies due to the market's infamous complexity. Consumers are shifting towards a western trends which is driving the growth of the overall market. As people are spending more on fashion. For instance, a survey was conducted by Fashion Revolution, in 2020, a 5,000-person study of consumers in the five biggest European markets - Germany, France, Italy, Spain, and the United Kingdom - aged 16 to 75 was conducted to learn how supply chain transparency and sustainability affect EU customers' decisions to buy apparel, accessories, and shoes. Moreover, rising initiatives by the key market players is creating lucrative growth opportunity for the market over the forecast period 2022-2029.However, the high cost of Women's Suits And Ensembles stifles market growth throughout the forecast period of 2022-2029.
The key regions considered for the Global Women's Suits And Ensembles Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. In 2021, Europe's share of the industry was the largest. Germany, the U.K., and France are examples of highly developed economies that are favourably impacting market revenue. Major elements that are anticipated to have an impact on this region's market growth include a populace that is more financially independent, a higher per capita income, and shifting fashion trends. As a result, this area makes up the largest portion of market income. From 2022 to 2029, Asia Pacific is expected to experience the fastest growth rate (CAGR). India and China are helping the industry expand in a positive way. The area is seeing a huge demand for clothing due to the fastest-growing population and rising disposable income. Because of the region's affordable labour costs and easy access to raw materials, many global corporations are establishing new operations there.
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.
The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and Fiber offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below: