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市場調査レポート
商品コード
1235985

女性用ウェアの世界市場規模調査・予測:タイプ別(トップウェア、ボトムウェア、スポーツ・アクティブウェア、インティメイト・スリープウェア、フットウェア、アクセサリー)、流通チャネル別(オフライン、オンライン)、地域別分析、2022-2029年

Global Women Wear Market Size study & Forecast, by Type (Top Wear, Bottom Wear, Sports & Active Wear, Intimates & Sleepwear, Footwear, Accessories), by Distribution Channel (Offline, Online) and Regional Analysis, 2022-2029

出版日: | 発行: Bizwit Research & Consulting LLP | ページ情報: 英文 | 納期: 2~3営業日

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
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女性用ウェアの世界市場規模調査・予測:タイプ別(トップウェア、ボトムウェア、スポーツ・アクティブウェア、インティメイト・スリープウェア、フットウェア、アクセサリー)、流通チャネル別(オフライン、オンライン)、地域別分析、2022-2029年
出版日: 2023年03月06日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
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  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

婦人服は、フォーマルウェアからカジュアルウェア、エスニックウェアまで含む大きな商品分野です。

可処分所得の増加に加え、ソーシャルメディアや推薦者、ファッション雑誌の影響力の高まりにより、最近では高級品やプレミアムな衣料品への需要が高まっています。大手メーカーは、ファッションに関心のある人たちのために、さまざまなサイズや価格帯の高級ファッションアパレルアイテムを提供するようになっています。また、ライフスタイルの変化や持続可能なファッショントレンドの拡大により、環境に配慮した衣料品への消費者の嗜好の変化も、この業界では見られています。世界の婦人服市場に影響を与える主な要因のひとつに、eコマースプラットフォームの影響力の拡大があります。オンライン小売店は、利便性、迅速な配送、割引クーポン、シンプルなアクセス、支払い、返品ポリシーなどを提供するため、消費者の人気を急速に高めています。また、大手メーカーは、女性の社会進出が進む中、フォーマルウェアの新しいパターンやスタイルの導入に力を入れています。また、最新のファッション動向をお客様に知っていただくため、生地、柄、スタイル、色、デザインなど、さまざまなバリエーションでトレンドの服を提案しています。

働く女性の増加は、女性用ウェア市場にも大きな影響を与えています。より多くの女性が社会人になるにつれ、快適でスタイリッシュなプロフェッショナルな服装が求められるようになりました。そのため、女性用ワークウェアの需要が増加し、女性用ウェア市場の主要なセグメントとなっています。また、働く女性の購買力は高く、仕事着だけでなく、ライフスタイルやニーズに合わせた衣料品にお金をかける傾向があり、女性用ウェア市場全体の成長に寄与しています。例えば、「Our World in Data」によると、ドイツにおける女性の就業人口比率は、2011年の50.99%から2020年には54.91%に増加するとされています。同様に、チリでは、人口に対する女性の雇用率は2011年の43.25%から2020年には39.47%に増加しました。さらに、女性人口の増加は、予測期間中、市場に有利な機会をもたらすと予想されます。しかし、生地価格の変動は、2022-2029年の予測期間を通じて市場成長を阻害する可能性があります。

女性用ウェアの世界市場調査において考慮された主要地域は、アジア太平洋地域、北米、欧州、ラテンアメリカ、その他の地域です。北米は、女性人口の経済的自立と、その国民の間で顕著なファッション意識の高まりにより、市場シェアの面で世界的に支配的な地域となっています。さらに、この地域は、他の国よりも購買力平価が高いです。シャネル、ディオール、ラクロア、グッチ、プラダ、ヴェルサーチなどの国際的な大手ブランドは、すべて欧州に拠点を置いています。このように、この地域は世界の売上に大きな影響を及ぼしています。一方、アジア太平洋地域は、予測期間中に最も高い成長率を示すと予想されています。これは、女性人口の増加や、オフラインおよびオンラインのプレーヤーが市場に定着しつつあるなどの要因によるもので、アジア太平洋地域の女性用ウェア市場にとって有利な成長見通しを生み出すでしょう。

市場における最近の動向

  • 2019年11月、イタリアのスーパーカーメーカーであるフェラーリと、名門ファッションブランドであるアルマーニがコラボレーションし、男女兼用ウェアの生産を開始すると発表しました。

世界市場レポートの範囲

  • 過去データ:2019-2020-2021年
  • 推計の基準年:2021年
  • 予測期間:2022-2029年
  • レポート範囲:収益予測、企業ランキング、競合情勢、成長要因、動向
  • 地域別範囲:北米、欧州、アジア太平洋地域、ラテンアメリカ、世界のその他地域
  • カスタマイズの範囲:レポートカスタマイズ(最大8名分の作業時間)を無料で提供。国別、地域別、セグメント別範囲の追加・変更。

本調査の目的は、近年における様々な分野・国の市場規模を明らかにし、今後数年間の市場規模を予測することです。本レポートは、調査対象国の産業の質的・量的な側面を取り込むよう設計されています。

また、市場の将来的な成長を規定する促進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競合情勢などの詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場での潜在的な機会も組み込んでいます。

目次

第1章 エグゼクティブサマリー

  • マーケットスナップショット
  • 世界・セグメント別市場推定・予測、2019年~2029年
    • 女性用ウェア市場、地域別、2019-2029年
    • 女性用ウェア市場、タイプ別、2019-2029年
    • 女性用ウェア市場、流通チャネル別、2019-2029年
  • 主な動向
  • 調査手法
  • 調査の前提条件

第2章 女性用ウェアの世界市場の定義とスコープ

  • 調査目的
  • 市場の定義と範囲
    • 調査対象範囲
    • 産業の進化
  • 本調査の対象となった年
  • 通貨換算レート

第3章 女性用ウェアの世界市場力学

  • 女性用ウェア市場のインパクト分析(2019-2029年)
    • 市場促進要因
      • eコマースプラットフォームの影響力の拡大
      • 可処分所得の増加
      • 働く女性の増加
    • 市場の課題
      • 女性人口の増加
    • マーケットオポチュニティ
      • 生地の価格変動

第4章 世界の女性用ウェア市場の産業分析

  • ポーターの5フォースモデル
    • 供給企業の交渉力
    • 買い手の交渉力
    • 新規参入業者の脅威
    • 代替品の脅威
    • 競争企業間の敵対関係
  • ポーターの5フォースモデルへの未来的アプローチ(2019-2029年)
  • PEST分析
    • 政治的
    • 経済的
    • ソーシャル
    • テクニカル
  • 最高の投資機会
  • 主要成功戦略
  • 業界関係者見通し
  • アナリストの提言と結論

第5章 リスクアセスメント:COVID-19の影響

  • COVID-19が業界に与える全体的な影響についての評価
  • COVID-19以前とCOVID-19以後の市場シナリオ

第6章 女性用ウェアの世界市場:タイプ別

  • マーケットスナップショット
  • 女性用ウェアの世界市場:タイプ別、性能別- ポテンシャル分析
  • 女性用ウェアの世界市場タイプ別推定・予測2019-2029
  • 女性用ウェア市場、サブセグメント別分析
    • トップウェア
    • ボトムウェア
    • スポーツ・アクティブウェア
    • インティメイト・スリープウェア
    • フットウェア
    • アクセサリー

第7章 女性用ウェアの世界市場:流通チャネル別

  • マーケットスナップショット
  • 女性用ウェアの世界市場:流通チャネル別、パフォーマンス-ポテンシャル分析
  • 女性用ウェアの世界市場流通チャネル別推定・予測2019-2029
  • 女性用ウェア市場、サブセグメント別分析
    • オフライン
    • オンライン

第8章 女性用ウェアの世界市場:地域別分析

  • 女性用ウェア市場、地域別市場スナップショット
  • 北米
    • 米国
      • タイプ別の推定・予測、2019年~2029年
      • 流通チャネル別の推定・予測、2019年~2029年
    • カナダ
  • 欧州の女性用ウェア市場スナップショット
    • 英国
    • ドイツ
    • フランス
    • スペイン
    • イタリア
    • その他欧州
  • アジア太平洋の女性用ウェア市場スナップショット
    • 中国
    • インド
    • 日本
    • オーストラリア
    • 韓国
    • その他アジア太平洋地域
  • ラテンアメリカの女性用ウェア市場スナップショット
    • ブラジル
    • メキシコ
    • その他ラテンアメリカ地域
  • 世界のその他の地域

第9章 競合情報

  • トップ市場戦略
  • 企業プロファイル
    • Giorgio Armani S.p.A.
      • 主要な情報
      • 概要
      • 財務(データの入手が可能な場合のみ)
      • 製品概要
      • 最近の動向
    • MANOLO BAHNIK
    • DIOR
    • LOUIS VUITTON
    • Burberry
    • DOLCE & GABBANA S.R.L
    • PRADA
    • Guccio Gucci S.p.A.
    • Chanel
    • Gianni Versace S.r.l

第10章 調査プロセス

  • 調査プロセス
    • データマイニング
    • 分析
    • 市場推定
    • バリデーション
    • 出版
  • 調査対象者の特徴
  • 調査の前提条件
図表

LIST OF TABLES

  • TABLE 1. Global Women Wear Market, report scope
  • TABLE 2. Global Women Wear Market estimates & forecasts by Region 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 3. Global Women Wear Market estimates & forecasts by Type 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 4. Global Women Wear Market estimates & forecasts by Distribution Channel 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 5. Global Women Wear Market by segment, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 6. Global Women Wear Market by region, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 7. Global Women Wear Market by segment, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 8. Global Women Wear Market by region, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 9. Global Women Wear Market by segment, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 10. Global Women Wear Market by region, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 11. Global Women Wear Market by segment, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 12. Global Women Wear Market by region, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 13. Global Women Wear Market by segment, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 14. Global Women Wear Market by region, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 15. U.S. Women Wear Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 16. U.S. Women Wear Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 17. U.S. Women Wear Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 18. Canada Women Wear Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 19. Canada Women Wear Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 20. Canada Women Wear Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 21. UK Women Wear Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 22. UK Women Wear Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 23. UK Women Wear Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 24. Germany Women Wear Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 25. Germany Women Wear Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 26. Germany Women Wear Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 27. France Women Wear Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 28. France Women Wear Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 29. France Women Wear Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 30. Italy Women Wear Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 31. Italy Women Wear Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 32. Italy Women Wear Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 33. Spain Women Wear Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 34. Spain Women Wear Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 35. Spain Women Wear Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 36. RoE Women Wear Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 37. RoE Women Wear Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 38. RoE Women Wear Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 39. China Women Wear Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 40. China Women Wear Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 41. China Women Wear Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 42. India Women Wear Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 43. India Women Wear Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 44. India Women Wear Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 45. Japan Women Wear Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 46. Japan Women Wear Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 47. Japan Women Wear Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 48. South Korea Women Wear Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 49. South Korea Women Wear Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 50. South Korea Women Wear Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 51. Australia Women Wear Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 52. Australia Women Wear Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 53. Australia Women Wear Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 54. RoAPAC Women Wear Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 55. RoAPAC Women Wear Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 56. RoAPAC Women Wear Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 57. Brazil Women Wear Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 58. Brazil Women Wear Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 59. Brazil Women Wear Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 60. Mexico Women Wear Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 61. Mexico Women Wear Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 62. Mexico Women Wear Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 63. RoLA Women Wear Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 64. RoLA Women Wear Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 65. RoLA Women Wear Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 66. Row Women Wear Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 67. Row Women Wear Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 68. Row Women Wear Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 69. List of secondary sources, used in the study of global Women Wear Market
  • TABLE 70. List of primary sources, used in the study of global Women Wear Market
  • TABLE 71. Years considered for the study
  • TABLE 72. Exchange rates considered

List of tables and figures and dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable

LIST OF FIGURES

List of figures

  • FIG 1. Global Women Wear Market, research methodology
  • FIG 2. Global Women Wear Market, Market estimation techniques
  • FIG 3. Global Market size estimates & forecast methods
  • FIG 4. Global Women Wear Market, key trends 2021
  • FIG 5. Global Women Wear Market, growth prospects 2022-2029
  • FIG 6. Global Women Wear Market, porters 5 force model
  • FIG 7. Global Women Wear Market, pest analysis
  • FIG 8. Global Women Wear Market, value chain analysis
  • FIG 9. Global Women Wear Market by segment, 2019 & 2029 (USD Billion)
  • FIG 10. Global Women Wear Market by segment, 2019 & 2029 (USD Billion)
  • FIG 11. Global Women Wear Market by segment, 2019 & 2029 (USD Billion)
  • FIG 12. Global Women Wear Market by segment, 2019 & 2029 (USD Billion)
  • FIG 13. Global Women Wear Market by segment, 2019 & 2029 (USD Billion)
  • FIG 14. Global Women Wear Market, regional snapshot 2019 & 2029
  • FIG 15. North America Women Wear Market 2019 & 2029 (USD Billion)
  • FIG 16. Europe Women Wear Market 2019 & 2029 (USD Billion)
  • FIG 17. Asia pacific Women Wear Market 2019 & 2029 (USD Billion)
  • FIG 18. Latin America Women Wear Market 2019 & 2029 (USD Billion)
  • FIG 19. Global Women Wear Market, company Market share analysis (2021)

List of tables and figures and dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable

目次

Global Women Wear Market is valued approximately USD XXX billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than XX% over the forecast period 2022-2029. Women's clothes are a large product area that includes everything from formal wear to casual and ethnic wear. The demand for luxury and premium clothing has increased recently due to rising disposable incomes, as well as the rising influence of social media, endorsements, and fashion magazines. Leading manufacturers are now offering exclusive high fashion apparel items in various sizes and price ranges for those who are interested in fashion. The industry is also witnessing a change in consumer preferences towards eco-friendly clothing due to changing lifestyles and the expanding sustainable fashion trend. One of the main factors influencing the global women's apparel market is the growing influence of e-commerce platforms. Online retail stores are quickly gaining popularity with consumers because they provide convenience, faster delivery, discount coupons, and simple accessibility, payments, and return policies. Leading manufacturers are also concentrating on the introduction of new patterns and styles in formal wear as a result of the growing engagement of women in the workforce. In order to keep customers aware of the most recent fashion trends, they are also presenting trendy clothing with a variety of fabrics, patterns, styles, color, and designs.

The rising number of working women has had a significant impact on the women's wear market. As more women enter the workforce, they require professional attire that is both comfortable and stylish. This has led to an increase in demand for women's workwear, which has become a major segment of the women's wear market. Working women also have a greater purchasing power, which has contributed to the growth of the women's wear market overall. They are more likely to spend money on clothing that they can wear to work, as well as on other types of clothing that fit their lifestyle and needs. For instance, according to the Our World in Data, the female employment to population ratio in Germany increased from 50.99% in 2011 to 54.91% in 2020. Similarly, in Chile the female employment to population ration increased to 39.47% in 2020 from 43.25% in 2011. Additionally, the rising women population is anticipated to create the lucrative opportunity for the market during forecast period. However, the fluctuating price of price of fabric may stifles market growth throughout the forecast period of 2022-2029.

The key regions considered for the Global Women Wear Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. North America is the dominating region across the world in terms of market share, due to the female population's economic independence and the increased fashion consciousness that is prominent among its populace. Moreover, the region has a higher buying power parity than most countries. The biggest international labels, like Chanel, Dior, Lacroix, Gucci, Prada, Versace, and others, are all based in Europe. Thus, the region has a significant impact on global sales. Whereas, Asia Pacific is also anticipated to exhibit highest growth rate over the forecast period, owing to factors such as rising women population and growing establishment of offline and online players in the market would create lucrative growth prospects for the Women Wear market across Asia Pacific region.

Major market players included in this report are:

  • Giorgio Armani S.p.A.
  • MANOLO BAHNIK
  • DIOR
  • LOUIS VUITTON
  • Burberry
  • DOLCE & GABBANA S.R.L
  • PRADA
  • Guccio Gucci S.p.A.
  • Chanel
  • Gianni Versace S.r.l.

Recent Developments in the Market:

  • In Nov. 2019, Ferrari, an Italian supercar maker, and Armani, a prestigious fashion brand, announced their collaboration to start producing clothing for both men and women.

Global Women Wear Market Report Scope:

  • Historical Data: 2019-2020-2021
  • Base Year for Estimation: 2021
  • Forecast period: 2022-2029
  • Report Coverage: Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
  • Segments Covered: Type, Distribution Channel, Region
  • Regional Scope: North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Rest of the World
  • Customization Scope: Free report customization (equivalent up to 8 analyst's working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*

The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.

The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Type:

  • Top Wear
  • Bottom Wear
  • Sports & Active Wear
  • Intimates & Sleepwear
  • Footwear
  • Accessories

By Distribution Channel:

  • Offline
  • Online

By Region:

  • North America
  • U.S.
  • Canada
  • Europe
  • UK
  • Germany
  • France
  • Spain
  • Italy
  • ROE
  • Asia Pacific
  • China
  • India
  • Japan
  • Australia
  • South Korea
  • RoAPAC
  • Latin America
  • Brazil
  • Mexico
  • RoLA
  • Rest of the World

Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary

  • 1.1. Market Snapshot
  • 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
    • 1.2.1. Women Wear Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion)
    • 1.2.2. Women Wear Market, by Type, 2019-2029 (USD Billion)
    • 1.2.3. Women Wear Market, by Distribution Channel, 2019-2029 (USD Billion)
  • 1.3. Key Trends
  • 1.4. Estimation Methodology
  • 1.5. Research Assumption

Chapter 2. Global Women Wear Market Definition and Scope

  • 2.1. Objective of the Study
  • 2.2. Market Definition & Scope
    • 2.2.1. Scope of the Study
    • 2.2.2. Industry Evolution
  • 2.3. Years Considered for the Study
  • 2.4. Currency Conversion Rates

Chapter 3. Global Women Wear Market Dynamics

  • 3.1. Women Wear Market Impact Analysis (2019-2029)
    • 3.1.1. Market Drivers
      • 3.1.1.1. Growing influence of e-commerce platforms
      • 3.1.1.2. Rising disposable income
      • 3.1.1.3. Rising number of working women
    • 3.1.2. Market Challenges
      • 3.1.2.1. Increasing women population
    • 3.1.3. Market Opportunities
      • 3.1.3.1. Fluctuating price of price of fabric

Chapter 4. Global Women Wear Market Industry Analysis

  • 4.1. Porter's 5 Force Model
    • 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
    • 4.1.2. Bargaining Power of Buyers
    • 4.1.3. Threat of New Entrants
    • 4.1.4. Threat of Substitutes
    • 4.1.5. Competitive Rivalry
  • 4.2. Futuristic Approach to Porter's 5 Force Model (2019-2029)
  • 4.3. PEST Analysis
    • 4.3.1. Political
    • 4.3.2. Economical
    • 4.3.3. Social
    • 4.3.4. Technological
  • 4.4. Top investment opportunity
  • 4.5. Top winning strategies
  • 4.6. Industry Experts Prospective
  • 4.7. Analyst Recommendation & Conclusion

Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact

  • 5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
  • 5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario

Chapter 6. Global Women Wear Market, by Type

  • 6.1. Market Snapshot
  • 6.2. Global Women Wear Market by Type, Performance - Potential Analysis
  • 6.3. Global Women Wear Market Estimates & Forecasts by Type 2019-2029 (USD Billion)
  • 6.4. Women Wear Market, Sub Segment Analysis
    • 6.4.1. Top Wear
    • 6.4.2. Bottom Wear
    • 6.4.3. Sports & Active Wear
    • 6.4.4. Intimates & Sleepwear
    • 6.4.5. Footwear
    • 6.4.6. Accessories

Chapter 7. Global Women Wear Market, by Distribution Channel

  • 7.1. Market Snapshot
  • 7.2. Global Women Wear Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
  • 7.3. Global Women Wear Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2019-2029 (USD Billion)
  • 7.4. Women Wear Market, Sub Segment Analysis
    • 7.4.1. Offline
    • 7.4.2. Online

Chapter 8. Global Women Wear Market, Regional Analysis

  • 8.1. Women Wear Market, Regional Market Snapshot
  • 8.2. North America Women Wear Market
    • 8.2.1. U.S. Women Wear Market
      • 8.2.1.1. Type breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
      • 8.2.1.2. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
    • 8.2.2. Canada Women Wear Market
  • 8.3. Europe Women Wear Market Snapshot
    • 8.3.1. U.K. Women Wear Market
    • 8.3.2. Germany Women Wear Market
    • 8.3.3. France Women Wear Market
    • 8.3.4. Spain Women Wear Market
    • 8.3.5. Italy Women Wear Market
    • 8.3.6. Rest of Europe Women Wear Market
  • 8.4. Asia-Pacific Women Wear Market Snapshot
    • 8.4.1. China Women Wear Market
    • 8.4.2. India Women Wear Market
    • 8.4.3. Japan Women Wear Market
    • 8.4.4. Australia Women Wear Market
    • 8.4.5. South Korea Women Wear Market
    • 8.4.6. Rest of Asia Pacific Women Wear Market
  • 8.5. Latin America Women Wear Market Snapshot
    • 8.5.1. Brazil Women Wear Market
    • 8.5.2. Mexico Women Wear Market
    • 8.5.3. Rest of Latin America Women Wear Market
  • 8.6. Rest of The World Women Wear Market

Chapter 9. Competitive Intelligence

  • 9.1. Top Market Strategies
  • 9.2. Company Profiles
    • 9.2.1. Giorgio Armani S.p.A.
      • 9.2.1.1. Key Information
      • 9.2.1.2. Overview
      • 9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
      • 9.2.1.4. Product Summary
      • 9.2.1.5. Recent Developments
    • 9.2.2. MANOLO BAHNIK
    • 9.2.3. DIOR
    • 9.2.4. LOUIS VUITTON
    • 9.2.5. Burberry
    • 9.2.6. DOLCE & GABBANA S.R.L
    • 9.2.7. PRADA
    • 9.2.8. Guccio Gucci S.p.A.
    • 9.2.9. Chanel
    • 9.2.10. Gianni Versace S.r.l

Chapter 10. Research Process

  • 10.1. Research Process
    • 10.1.1. Data Mining
    • 10.1.2. Analysis
    • 10.1.3. Market Estimation
    • 10.1.4. Validation
    • 10.1.5. Publishing
  • 10.2. Research Attributes
  • 10.3. Research Assumption