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市場調査レポート
商品コード
1236012

女性用シェーバーの世界市場規模調査&予測、製品タイプ別、販売チャネル別、地域別分析、2022-2029年

Global Women's Shaver Market Size study & Forecast, by Product Type, By Type, By Sales Channel and Regional Analysis, 2022-2029

出版日: | 発行: Bizwit Research & Consulting LLP | ページ情報: 英文 | 納期: 2~3営業日

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

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女性用シェーバーの世界市場規模調査&予測、製品タイプ別、販売チャネル別、地域別分析、2022-2029年
出版日: 2023年03月06日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
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  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

女性用シェーバーは、女性のムダ毛処理に特化したパーソナルグルーミング機器です。

電気シェーバーは、電池式またはコード式で、回転または振動する刃を使用して、皮膚の近くで毛をカットする装置です。使いやすく、便利で、素早くきれいに剃ることができます。使い捨てカミソリは、通常プラスチック製で、毛をカットするための刃が1つまたは複数付いています。1回限りの使用で、脚や脇の下、ビキニゾーンの除毛によく使われます。市場の需要は主に、女性の身だしなみに対する意識の高まり、消費者の可処分所得の増加、高度な身だしなみ用品の入手の増加などの要因によって牽引されています。

また、女性のパーソナルケア製品の普及率向上、グルーミング製品市場の拡大、女性の可処分所得の増加が、市場成長の主要な促進要因として作用しています。International Market Analysis Research and Consulting Groupによると、インドは世界で最も急速に成長しているグルーミング製品市場の1つです。2021年には18億6,000万米ドルと評価され、2022年から2027年の間に7.93 %のCAGRで成長すると予想されています。同様に、Statistaの調査によると、米国では、女性消費者の23%がグルーミングおよびパーソナルケア製品に25米ドルまで、34%が50米ドル、18%が100米ドルまで、14%が100米ドル以上を費やしていることが判明しています。したがって、パーソナルケア製品市場の成長と女性の可処分所得の増加が、世界市場における女性用シェーバーの需要を促進しています。さらに、衛生と清潔の重要性に対する意識の高まりと、高級で高度なグルーミング製品に対する消費者の需要の高まりが、今後数年間の市場成長にとって有利な機会をもたらしています。しかし、市場には代替品が広く存在するため、2022-2029年の予測期間における市場成長は制限されています。

Global1Women's Shaver Marketの調査対象地域は、アジア太平洋地域、北米、欧州、中南米、その他世界の地域です。北米は、女性の身だしなみ用品の使用率が高いことと、同地域に拠点を置く主要な市場関係者がいることから、収益面で市場を独占しています。一方、アジア太平洋地域は、予測期間中に最も高い成長率で成長すると予想されています。女性のパーソナルケア、衛生、清潔に対する関心の高まり、高級グルーミング製品への需要の高まり、消費者の可処分所得の増加などの要因が、予測期間中の市場成長を急成長させています。

市場における最近の進展

  • 2023年1月、この分野で急成長を遂げている自国のデジタルローカル、マルチチャネルのパーソナルグルーミングブランドであるZladeは、シェーバーと剃刀の著名なメーカーであるBICと独占契約を結び、インドに男性用および女性用の髭剃りの総合ポートフォリオを発売すると発表しました。
  • 2021年11月、米国の多国籍消費財メーカーであるエッジウェル・パーソナルケア社は、女性に高品質のシェービングと高級ボディケア製品を提供することに焦点を当てたデジタルネイティブの消費者直販事業を迅速に拡大しているビリー社の買収を発表しました。この買収は、Edgewellの女性用シェーバーとボディケアブランドのポートフォリオを補完することにつながります。

世界市場レポートの範囲

  • 過去データ:2019-2020-2021年
  • 推計の基準年:2021年
  • 予測期間:2022-2029年
  • レポート範囲:収益予測、企業ランキング、競合情勢、成長要因、動向
  • 地域別範囲:北米、欧州、アジア太平洋地域、ラテンアメリカ、世界のその他地域
  • カスタマイズの範囲:レポートカスタマイズ(最大8名分の作業時間)を無料で提供。国別、地域別、セグメント別範囲の追加・変更。

本調査の目的は、近年における様々な分野・国の市場規模を明らかにし、今後数年間の市場規模を予測することです。本レポートは、調査対象国の産業の質的・量的な側面を取り込むよう設計されています。

また、市場の将来的な成長を規定する促進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競合情勢などの詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場での潜在的な機会も組み込んでいます。

目次

第1章 エグゼクティブサマリー

  • マーケットスナップショット
  • 世界・セグメント別市場推定・予測、2019年~2029年
    • 女性用シェーバー市場、地域別、2019-2029年
    • 女性用シェーバー市場、製品タイプ別、2019年~2029年
    • 女性用シェーバー市場、タイプ別、2019年~2029年
    • 女性用シェーバー市場、販売チャネル別、2019-2029年
  • 主な動向
  • 調査手法
  • 調査の前提条件

第2章 女性用シェーバーの世界市場の定義と範囲

  • 調査目的
  • 市場の定義と範囲
    • 調査対象範囲
    • 産業の進化
  • 本調査の対象となった年
  • 通貨換算レート

第3章 女性用シェーバーの世界市場力学

  • 女性用シェーバー市場のインパクト分析(2019年~2029年)
    • 市場促進要因
      • 女性の身だしなみに対する意識の向上
      • 消費者の可処分所得が増加している
      • 高度なグルーミング製品の普及が進む
    • 市場の課題
      • 市場において代替品が広く存在する
    • マーケットオポチュニティ
      • 衛生・清潔の意義の認知度向上
      • プレミアムで高度なグルーミング製品に対する消費者の需要の高まり

第4章 女性用シェーバーの世界市場産業分析

  • ポーターの5フォースモデル
    • 供給企業の交渉力
    • 買い手の交渉力
    • 新規参入業者の脅威
    • 代替品の脅威
    • 競争企業間の敵対関係
  • ポーターの5フォースモデルへの未来的アプローチ(2019-2029年)
  • PEST分析
    • 政治的
    • 経済的
    • ソーシャル
    • テクニカル
  • 最高の投資機会
  • 主要成功戦略
  • 業界関係者見通し
  • アナリストの提言と結論

第5章 リスクアセスメントCOVID-19の影響

  • COVID-19が業界に与える全体的な影響についての評価
  • COVID-19以前とCOVID-19以後の市場シナリオ

第6章 女性用シェーバーの世界市場:製品タイプ別

  • マーケットスナップショット
  • 女性用シェーバーの世界市場:製品タイプ別、性能別- ポテンシャル分析
  • 女性用シェーバーの世界市場製品タイプ別推定・予測2019-2029
  • 女性用シェーバー市場、サブセグメント別分析
    • 電動
    • 非電動

第7章 女性用シェーバーの世界市場:タイプ別

  • マーケットスナップショット
  • 女性用シェーバーの世界市場:タイプ別、性能別- ポテンシャル分析
  • 女性用シェーバーの世界市場タイプ別推定・予測2019-2029
  • 女性用シェーバー市場、サブセグメント別分析
    • シェーバー
    • シェーバーのサブスクリプション

第8章 女性用シェーバーの世界市場:販売チャネル別

  • マーケットスナップショット
  • 女性用シェーバーの世界市場:販売チャネル別、パフォーマンス-ポテンシャル分析
  • 女性用シェーバーの世界市場推計・予測(販売チャネル別) 2019-2029
  • 女性用シェーバー市場、サブセグメント別分析
    • ハイパーマーケットとスーパーマーケット
    • スペシャリティリテール
    • オンラインショップ
    • その他

第9章 女性用シェーバーの世界市場:地域別分析

  • 女性用シェーバー市場、地域別市場スナップショット
  • 北米
    • 米国
      • 製品タイプ別の推定・予測、2019年~2029年
      • タイプ別の推定・予測、2019年~2029年
      • 販売チャネル別の推定・予測、2019年~2029年
    • カナダ
  • 欧州女性用シェーバー市場スナップショット
    • 英国
    • ドイツ
    • フランス
    • スペイン
    • イタリア
    • その他欧州
  • アジア太平洋の女性用シェーバー市場スナップショット
    • 中国
    • インド
    • 日本
    • オーストラリア
    • 韓国
    • その他アジア太平洋地域
  • ラテンアメリカの女性用シェーバー市場スナップショット
    • ブラジル
    • メキシコ
    • その他ラテンアメリカ地域
  • 世界のその他の地域

第10章 競合情報

  • トップ市場戦略
  • 企業プロファイル
    • Procter & Gamble
      • 主要な情報
      • 概要
      • 財務(データの入手が可能な場合のみ)
      • 製品概要
      • 最近の動向
    • THE WOMEN'S SHAVE CLUB
    • All Girl Shave Club
    • Make My Shave
    • Edgewell Personal Care
    • BARE BODY BEAUTY Co
    • Woolworths Group Limited
    • Alleyoop, Inc.
    • FSS Beauty
    • Shiseido Company, Limited

第11章 調査プロセス

  • 調査プロセス
    • データマイニング
    • 分析
    • 市場推定
    • バリデーション
    • 出版
  • 調査の特徴
  • 調査の前提条件
図表

LIST OF TABLES

  • TABLE 1. Global Women's Shaver Market, report scope
  • TABLE 2. Global Women's Shaver Market estimates & forecasts by Region 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 3. Global Women's Shaver Market estimates & forecasts by Product Type 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 4. Global Women's Shaver Market estimates & forecasts by Type 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 5. Global Women's Shaver Market estimates & forecasts by Sales Channel 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 6. Global Women's Shaver Market by segment, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 7. Global Women's Shaver Market by region, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 8. Global Women's Shaver Market by segment, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 9. Global Women's Shaver Market by region, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 10. Global Women's Shaver Market by segment, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 11. Global Women's Shaver Market by region, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 12. Global Women's Shaver Market by segment, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 13. Global Women's Shaver Market by region, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 14. Global Women's Shaver Market by segment, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 15. Global Women's Shaver Market by region, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 16. U.S. Women's Shaver Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 17. U.S. Women's Shaver Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 18. U.S. Women's Shaver Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 19. Canada Women's Shaver Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 20. Canada Women's Shaver Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 21. Canada Women's Shaver Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 22. UK Women's Shaver Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 23. UK Women's Shaver Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 24. UK Women's Shaver Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 25. Germany Women's Shaver Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 26. Germany Women's Shaver Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 27. Germany Women's Shaver Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 28. France Women's Shaver Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 29. France Women's Shaver Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 30. France Women's Shaver Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 31. Italy Women's Shaver Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 32. Italy Women's Shaver Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 33. Italy Women's Shaver Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 34. Spain Women's Shaver Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 35. Spain Women's Shaver Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 36. Spain Women's Shaver Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 37. RoE Women's Shaver Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 38. RoE Women's Shaver Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 39. RoE Women's Shaver Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 40. China Women's Shaver Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 41. China Women's Shaver Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 42. China Women's Shaver Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 43. India Women's Shaver Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 44. India Women's Shaver Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 45. India Women's Shaver Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 46. Japan Women's Shaver Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 47. Japan Women's Shaver Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 48. Japan Women's Shaver Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 49. South Korea Women's Shaver Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 50. South Korea Women's Shaver Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 51. South Korea Women's Shaver Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 52. Australia Women's Shaver Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 53. Australia Women's Shaver Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 54. Australia Women's Shaver Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 55. RoAPAC Women's Shaver Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 56. RoAPAC Women's Shaver Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 57. RoAPAC Women's Shaver Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 58. Brazil Women's Shaver Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 59. Brazil Women's Shaver Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 60. Brazil Women's Shaver Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 61. Mexico Women's Shaver Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 62. Mexico Women's Shaver Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 63. Mexico Women's Shaver Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 64. RoLA Women's Shaver Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 65. RoLA Women's Shaver Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 66. RoLA Women's Shaver Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 67. Row Women's Shaver Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 68. Row Women's Shaver Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 69. Row Women's Shaver Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Million)
  • TABLE 70. List of secondary sources, used in the study of global Women's Shaver Market
  • TABLE 71. List of primary sources, used in the study of global Women's Shaver Market
  • TABLE 72. Years considered for the study
  • TABLE 73. Exchange rates considered

List of tables and figures and dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable

LIST OF FIGURES

List of figures

  • FIG 1. Global Women's Shaver Market, research methodology
  • FIG 2. Global Women's Shaver Market, Market estimation techniques
  • FIG 3. Global Market size estimates & forecast methods
  • FIG 4. Global Women's Shaver Market, key trends 2021
  • FIG 5. Global Women's Shaver Market, growth prospects 2022-2029
  • FIG 6. Global Women's Shaver Market, porters 5 force model
  • FIG 7. Global Women's Shaver Market, pest analysis
  • FIG 8. Global Women's Shaver Market, value chain analysis
  • FIG 9. Global Women's Shaver Market by segment, 2019 & 2029 (USD Million)
  • FIG 10. Global Women's Shaver Market by segment, 2019 & 2029 (USD Million)
  • FIG 11. Global Women's Shaver Market by segment, 2019 & 2029 (USD Million)
  • FIG 12. Global Women's Shaver Market by segment, 2019 & 2029 (USD Million)
  • FIG 13. Global Women's Shaver Market by segment, 2019 & 2029 (USD Million)
  • FIG 14. Global Women's Shaver Market, regional snapshot 2019 & 2029
  • FIG 15. North America Women's Shaver Market 2019 & 2029 (USD Million)
  • FIG 16. Europe Women's Shaver Market 2019 & 2029 (USD Million)
  • FIG 17. Asia Pacific Women's Shaver Market 2019 & 2029 (USD Million)
  • FIG 18. Latin America Women's Shaver Market 2019 & 2029 (USD Million)
  • FIG 19. Global Women's Shaver Market, company Market share analysis (2021)

List of tables and figures and dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable

目次

Global Women's Shaver Market is valued at approximately USD XX million in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than XX% over the forecast period 2022-2029. Women's shavers are personal grooming devices designed specifically for women to remove unwanted hair from their bodies. Electric shavers are battery-powered or corded devices that use rotating or oscillating blades to cut the hair close to the skin. They are easy to use, convenient, and provide a quick and clean shave. Disposable razors are usually made of plastic and have one or more blades for cutting hair. They are designed for one-time use and are commonly used for removing hair from legs, underarms, and bikini areas. The market demand is primarily driven by the factors such as increasing awareness among women about personal grooming, rising disposable income of consumers and the growing availability of advanced grooming products.

In addition, the increasing prevalence of personal care products among women, the growing grooming products market and the rising disposable income of women are acting as major driving factors for market growth. According to International Market Analysis Research and Consulting Group India is one of the world's fastest grooming product markets. It was evaluated at USD 1.86 billion in 2021 and is expected to grow at a CAGR of 7.93 % between 2022 and 2027. Similarly, according to a survey by Statista, 23% of female consumers spend up to USD 25, 34% allocate USD 50, 18% employ up to USD 100 and 14% expend more than USD 100 for grooming and personal care products in the United States. Hence, the growing personal care products market and increasing disposable income of women are propelling the demand for women's shavers in the global market. Furthermore, the increasing awareness of the significance of hygiene and cleanliness and growing consumer demand for premium and advanced grooming products are presenting lucrative opportunities for market growth over the forthcoming years. However, the wide availability of substitutes in the market is restricting the market growth over the forecast period of 2022-2029.

The key regions considered for the Global1Women's Shaver Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. North America dominated the market in terms of revenue due to the high usage of personal grooming products among women and major market players situated in the region. Whereas, Asia Pacific is also expected to grow at the highest growth rate over the forecasting period. Factors such as growing concern for personal care, hygiene and cleanliness among women with the increasing demand for premium grooming products and increasing disposable income of consumers are burgeoning the market growth in the forecasting years.

Major market players included in this report are:

  • Procter & Gamble
  • THE WOMEN'S SHAVE CLUB
  • All Girl Shave Club
  • Make My Shave
  • Edgewell Personal Care
  • BARE BODY BEAUTY Co
  • Woolworths Group Limited
  • Alleyoop, Inc.
  • FSS Beauty
  • Shiseido Company, Limited

Recent Developments in the Market:

  • In January 2023, Zlade, a home-grown digitally local, multichannel personal grooming brand that has been on a quick ascent in this field, announced an exclusive agreement with BIC, a prominent producer of shavers and razor blades to launch a comprehensive portfolio of men's and women's shaving razors to India.
  • In November 2021, Edgewell Personal Care, an American multinational consumer products company, announced the acquisition of Billie Inc., a swiftly expanding, digitally native, direct-to-consumer business focusing on offering women high-quality shaving and luxury body care products. This acquisition will lead to complement Edgewell's portfolio of premier feminine shave and body care brands.

Global Women's Shaver Market Report Scope:

  • Historical Data: 2019-2020-2021
  • Base Year for Estimation: 2021
  • Forecast period: 2022-2029
  • Report Coverage: Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
  • Segments Covered: Product Type, Type, Sales Channel, Region
  • Regional Scope: North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Rest of the World
  • Customization Scope: Free report customization (equivalent up to 8 analyst's working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*

The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.

The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Product Type:

  • Electric
  • Non-Electric

By Type:

  • Shavers
  • Shavers Subscription

By Sales Channel:

  • Hypermarkets and Supermarkets
  • Specialty Retails
  • Online Retail
  • Others

By Region:

  • North America
  • U.S.
  • Canada
  • Europe
  • UK
  • Germany
  • France
  • Spain
  • Italy
  • ROE
  • Asia Pacific
  • China
  • India
  • Japan
  • Australia
  • South Korea
  • RoAPAC
  • Latin America
  • Brazil
  • Mexico
  • ROLA
  • Rest of the World

Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary

  • 1.1. Market Snapshot
  • 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Million)
    • 1.2.1. Women's Shaver Market, by Region, 2019-2029 (USD Million)
    • 1.2.2. Women's Shaver Market, by Product Type, 2019-2029 (USD Million)
    • 1.2.3. Women's Shaver Market, by Type, 2019-2029 (USD Million)
    • 1.2.4. Women's Shaver Market, by Sales Channel, 2019-2029 (USD Million)
  • 1.3. Key Trends
  • 1.4. Estimation Methodology
  • 1.5. Research Assumption

Chapter 2. Global Women's Shaver Market Definition and Scope

  • 2.1. Objective of the Study
  • 2.2. Market Definition & Scope
    • 2.2.1. Scope of the Study
    • 2.2.2. Industry Evolution
  • 2.3. Years Considered for the Study
  • 2.4. Currency Conversion Rates

Chapter 3. Global Women's Shaver Market Dynamics

  • 3.1. Women's Shaver Market Impact Analysis (2019-2029)
    • 3.1.1. Market Drivers
      • 3.1.1.1. Increasing awareness among women about personal grooming
      • 3.1.1.2. Rising disposable income of consumers
      • 3.1.1.3. Growing availability of advanced grooming products
    • 3.1.2. Market Challenges
      • 3.1.2.1. Wide availability of substitutes in the market
    • 3.1.3. Market Opportunities
      • 3.1.3.1. Increasing awareness of the significance of hygiene and cleanliness
      • 3.1.3.2. Growing consumer demand for premium and advanced grooming products

Chapter 4. Global Women's Shaver Market Industry Analysis

  • 4.1. Porter's 5 Force Model
    • 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
    • 4.1.2. Bargaining Power of Buyers
    • 4.1.3. Threat of New Entrants
    • 4.1.4. Threat of Substitutes
    • 4.1.5. Competitive Rivalry
  • 4.2. Futuristic Approach to Porter's 5 Force Model (2019-2029)
  • 4.3. PEST Analysis
    • 4.3.1. Political
    • 4.3.2. Economical
    • 4.3.3. Social
    • 4.3.4. Technological
  • 4.4. Top investment opportunity
  • 4.5. Top winning strategies
  • 4.6. Industry Experts Prospective
  • 4.7. Analyst Recommendation & Conclusion

Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact

  • 5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
  • 5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario

Chapter 6. Global Women's Shaver Market, by Product Type

  • 6.1. Market Snapshot
  • 6.2. Global Women's Shaver Market by Product Type, Performance - Potential Analysis
  • 6.3. Global Women's Shaver Market Estimates & Forecasts by Product Type 2019-2029 (USD Million)
  • 6.4. Women's Shaver Market, Sub Segment Analysis
    • 6.4.1. Electric
    • 6.4.2. Non-Electric

Chapter 7. Global Women's Shaver Market, by Type

  • 7.1. Market Snapshot
  • 7.2. Global Women's Shaver Market by Type, Performance - Potential Analysis
  • 7.3. Global Women's Shaver Market Estimates & Forecasts by Type 2019-2029 (USD Million)
  • 7.4. Women's Shaver Market, Sub Segment Analysis
    • 7.4.1. Shavers
    • 7.4.2. Shavers Subscription

Chapter 8. Global Women's Shaver Market, by Sales Channel

  • 8.1. Market Snapshot
  • 8.2. Global Women's Shaver Market by Sales Channel, Performance - Potential Analysis
  • 8.3. Global Women's Shaver Market Estimates & Forecasts by Sales Channel 2019-2029 (USD Million)
  • 8.4. Women's Shaver Market, Sub Segment Analysis
    • 8.4.1. Hypermarkets and Supermarkets
    • 8.4.2. Specialty Retails
    • 8.4.3. Online Retail
    • 8.4.4. Others

Chapter 9. Global Women's Shaver Market, Regional Analysis

  • 9.1. Women's Shaver Market, Regional Market Snapshot
  • 9.2. North America Women's Shaver Market
    • 9.2.1. U.S. Women's Shaver Market
      • 9.2.1.1. Product Type breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
      • 9.2.1.2. Type breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
      • 9.2.1.3. Sales Channel breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
    • 9.2.2. Canada Women's Shaver Market
  • 9.3. Europe Women's Shaver Market Snapshot
    • 9.3.1. U.K. Women's Shaver Market
    • 9.3.2. Germany Women's Shaver Market
    • 9.3.3. France Women's Shaver Market
    • 9.3.4. Spain Women's Shaver Market
    • 9.3.5. Italy Women's Shaver Market
    • 9.3.6. Rest of Europe Women's Shaver Market
  • 9.4. Asia-Pacific Women's Shaver Market Snapshot
    • 9.4.1. China Women's Shaver Market
    • 9.4.2. India Women's Shaver Market
    • 9.4.3. Japan Women's Shaver Market
    • 9.4.4. Australia Women's Shaver Market
    • 9.4.5. South Korea Women's Shaver Market
    • 9.4.6. Rest of Asia Pacific Women's Shaver Market
  • 9.5. Latin America Women's Shaver Market Snapshot
    • 9.5.1. Brazil Women's Shaver Market
    • 9.5.2. Mexico Women's Shaver Market
    • 9.5.3. Rest of Latin America Women's Shaver Market
  • 9.6. Rest of The World Women's Shaver Market

Chapter 10. Competitive Intelligence

  • 10.1. Top Market Strategies
  • 10.2. Company Profiles
    • 10.2.1. Procter & Gamble
      • 10.2.1.1. Key Information
      • 10.2.1.2. Overview
      • 10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
      • 10.2.1.4. Product Summary
      • 10.2.1.5. Recent Developments
    • 10.2.2. THE WOMEN'S SHAVE CLUB
    • 10.2.3. All Girl Shave Club
    • 10.2.4. Make My Shave
    • 10.2.5. Edgewell Personal Care
    • 10.2.6. BARE BODY BEAUTY Co
    • 10.2.7. Woolworths Group Limited
    • 10.2.8. Alleyoop, Inc.
    • 10.2.9. FSS Beauty
    • 10.2.10. Shiseido Company, Limited

Chapter 11. Research Process

  • 11.1. Research Process
    • 11.1.1. Data Mining
    • 11.1.2. Analysis
    • 11.1.3. Market Estimation
    • 11.1.4. Validation
    • 11.1.5. Publishing
  • 11.2. Research Attributes
  • 11.3. Research Assumption