市場調査レポート
商品コード
1235984
女性用スニーカーの世界市場規模調査・予測:タイプ別、用途別、販売チャネル別、地域別分析、2022-2029年Global Women Sneakers Market Size study & Forecast, by Type by Application, by Sales Channel and Regional Analysis, 2022-2029 |
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女性用スニーカーの世界市場規模調査・予測:タイプ別、用途別、販売チャネル別、地域別分析、2022-2029年 |
出版日: 2023年03月06日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
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女性用スニーカーの市場はここ数年急速に拡大しており、今後もこの傾向は続くと予想されます。
特に女性の場合、お客さまが自分の見た目を気にするようになりました。広告、娯楽番組、映画などのメディアは、彼女たちに大きな影響を与えています。婦人靴メーカーは、有名人とコラボレーションしたり、有名人の推薦を受けたりすることで、顧客の行動に影響を及ぼしています。近い将来、これらの要因によって、世界中の女性用スニーカーの需要が高まると予測されます。また、オンライン・プラットフォームの世界の普及も、業界拡大の大きな要因の一つです。幅広い年齢層の女性が、ファッショナブルなブランドスニーカーやハイファッションなスニーカーを好む傾向にあり、可処分所得の増加が、より快適で最先端のスニーカーへの需要を喚起し、業界の成長を加速しています。市場は、女性人口の増加や健康・福祉への関心の高まりにより、個人が様々なフィットネス関連の活動を行うことで活性化しています。また、若年層のスポーツやフィットネスへの関心の高まりにより、製品需要が増加しています。
スポーツやフィットネス活動への女性の参加の増加は、スポーツや身体活動用のスニーカーに有利な需要を生み出すと予想されます。Statistaによると、米国では2010年から2019年にかけて、女性のヘルス・フィットネス・クラブ会員が32.2%増加しています。その結果、身体活動やスポーツ活動への女性の参加が増加し、市場の成長をサポートすると予想されます。さらに、スニーカーのカスタマイズや革新的な機能を簡単に利用できることが、市場に有利な機会を生み出すと予想されます。しかし、現地メーカーが簡単に入手できる偽造品や偽物の増加が、2022-2029年の予測期間を通じて市場成長を阻害すると予想されます。
女性用スニーカーの世界市場の調査において考慮された主要地域は、アジア太平洋地域、北米、欧州、中南米、その他ラテンアメリカを含みます。北米は市場シェアで世界一を誇っていますが、これは顧客のライフスタイルの変化、ファッション意識の高まり、可処分所得の高さに起因しており、価格よりも快適さを選ぶようになったためです。一方、アジア太平洋地域は、女性人口の増加、女性のフットウェアへの出費の増加、2km・5km走の推進や学校でのスポーツ時間の実施など、健康と福祉に関する消費者の意識を高める政府の取り組みの増加により、予測期間中に最も高い成長率を示すと予測されており、アジア太平洋地域の女性用スニーカー市場に有利な成長見通しを生み出すと考えられています。
本調査の目的は、近年における様々な分野・国の市場規模を明らかにし、今後数年間の市場規模を予測することです。本レポートは、調査対象国の産業の質的・量的な側面を取り込むよう設計されています。
また、市場の将来的な成長を規定する促進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競合情勢などの詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場での潜在的な機会も組み込んでいます。
List of tables and figures and dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable
List of figures
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Global Women Sneakers Market is valued approximately USD XXX billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than XXX% over the forecast period 2022-2029. The market for women's sneakers has expanded swiftly over the past few years, and this development is expected to continue. Customers are paying more attention to how they appear, especially women. Advertisements, entertainment programs, movies, and other forms of media have a big impact on them. Women's shoe manufacturers collaborate with well-known individuals or pay for celebrity endorsements, which has an impact on customer behaviors. In the near future, it is projected that these factors will boost demand for women's sneakers worldwide. The proliferation of online platforms around the world is one of the main factors fueling the industry's expansion. Women of all ages are becoming more likely to prefer fashionable, branded, and high-fashion sneakers, and an increase in disposable income is fueling demand for more comfortable and cutting-edge sneakers, which is accelerating industry growth. The market is being driven by individuals engaging in various fitness-related activities as a result of the growing women population and rising health and wellbeing concerns. Also, there is a rise in product demand due to the young population's increased interest in sports and fitness.
The rising women's participation in sports and fitness activities is anticipated to create lucrative demand for the sneakers for sports and physical activities. According to Statista, there are 32.2% increase in women health and fitness club membership in United States from 2010 to 2019. As the result, the rising women participation in physical and sports activities is anticipated to support the market's growth. Additionally, easy availability of customized and innovative features in sneakers is anticipated to create the lucrative opportunities for the market. However, the growth of local manufacturers' easily accessible counterfeit or fake products is expected to impede market growth throughout the forecast period of 2022-2029.
The key regions considered for the Global Women Sneakers Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. North America is the dominating region across the world in terms of market share, this is due to customers' shifting lifestyles, rising fashion consciousness, and high disposable income, which is encouraging them to choose comfort over price. Whereas, Asia Pacific is also anticipated to exhibit highest growth rate over the forecast period, owing to growing women population, rising women spending footwear, and rise in government efforts to raise consumer awareness regarding health and well-being by promoting 2K & 5K runs and implementing sports hours in schools is projected to fuel market expansion in this region would create lucrative growth prospects for the Women Sneakers market across Asia Pacific region.
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.
The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below: