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市場調査レポート
商品コード
1134940
スニーカーの世界市場規模調査&予測:製品タイプ別、エンドユーザー別、価格帯別、カテゴリー別、流通チャネル別、地域別分析、2022-2029年Global Sneaker Market Size study & Forecast, by Product Type, by End-User, by Price Point, by Category, by Distribution Channel and Regional Analysis, 2022-2029 |
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● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。 詳細はお問い合わせください。 |
スニーカーの世界市場規模調査&予測:製品タイプ別、エンドユーザー別、価格帯別、カテゴリー別、流通チャネル別、地域別分析、2022-2029年 |
出版日: 2022年10月08日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
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スニーカーの世界市場は、2021年に約1311億米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には5.3%以上の健全な成長率で成長すると予想されています。
スニーカーは、トレーナー、アスレチックシューズとも呼ばれ、スポーツ活動や運動時に着用するために設計された靴を指しますが、現在ではカジュアルウェアの靴として広く使用されています。スニーカーは、一般的に合成繊維で作られており、ゴム底を使用しています。ゴム底を使用することで、他の靴に比べ、軽量で静音性に優れています。15歳から34歳の消費者がスニーカーシューズの主要ユーザーです。世界のフットウェア産業の拡大、eコマースチャネルの浸透の増加、および主要な市場プレーヤーからの戦略的イニシアチブは、市場の成長を促進する主要な要因です。
Statistaによると、2020年の時点で、世界の靴産業の収益は3819億米ドルと推定され、市場収益は2022年と2027年の間に5.88%のCAGRを示し、2027年までに5,081億8,000万米ドルに達することが保護されています。また、プライベートブランドシューズの台頭や新興国市場におけるソーシャルメディアチャネルの浸透が、予測期間中の市場成長の触媒として作用すると予測されます。しかし、環境悪化に対する懸念の高まりや、汚染レベルの上昇に対する政府の厳しい規制は、2022年から2029年の予測期間を通して市場成長の妨げになると考えられます。
スニーカーの世界市場の調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋地域、北米、欧州、中南米、世界のその他の地域です。アジア太平洋地域は、有力な市場プレイヤーの存在や、10代のスニーカー志向の高まりといった要因から、市場シェアの面では世界の主要地域となっています。一方、アジア太平洋地域は、eコマースプラットフォームの普及率の上昇や低価格のプライベートブランドシューズの台頭といった要因から、予測期間中に大きく成長すると見込まれており、予測期間中に市場のための有利な機会を提供するものと思われます。
本レポートに含まれる主な市場参加者は以下の通りです。
本調査の目的は、近年における様々なセグメントと国の市場規模を明らかにし、今後数年間の市場規模を予測することです。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的な側面を取り込むように設計されています。
また、市場の将来的な成長を規定する促進要因や課題などの重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、主要企業の競合情勢や製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場の潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します。
製品タイプ別。
ローカットスニーカー
ミッドトップスニーカー
ハイトップスニーカー
エンドユーザー別
男性
ウィメンズ
キッズ
価格帯別
ラグジュアリー
エコノミー
カテゴリー別
プライベートブランド
ブランド
流通チャネル別
スーパーマーケット/ハイパーマーケット
専門店
ブランドアウトレット
eコマース
地域別
北米
米国
カナダ
欧州
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
その他欧州
アジア太平洋地域
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
その他アジア太平洋
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
世界のその他の地域
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List of figures
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Global Sneaker Market is valued at approximately USD 131.1 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 5.3% over the forecast period 2022-2029. Sneakers sometimes also known as trainers, athletic shoes refer to shoes designed to be worn during sports activity as well as physical exercises, but now a days sneakers are widely used as casual wear shoes. Sneakers are generally made from synthetic fabric with rubber soles. The application of rubber soles makes sneaker lightweight and noise free as compared to other heard sole-based shoes. Consumers aged between 15 to 34 are major users of Sneaker Shoes. The growing expansion of global footwear industry and increasing penetration of e-commerce channels as well as strategic initiatives from leading market players are key factors driving the market growth.
According to Statista - as of 2020, the revenue of global footwear industry is estimated at USD 381.90 billion, and the market revenue is protected to witness CAGR of 5.88% between 2022 & 2027 to reach USD 508.18 billion by 2027. Also, rising emergence of private label footwear brands and growing penetration of social media channels in developing regions are anticipated to act as catalyzing factors for market growth during the forecast period. However, rising concerns over environmental degradation as well as stringent government regulations towards rising pollution levels would impede the market growth throughout the forecast period of 2022-2029.
The key regions considered for the Global Sneaker Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. Asia Pacific is the leading region across the world in terms of market share owing to factors such as presence of leading market players as well as increasing inclination of teenage population towards sneaker shoes in the region. Whereas, Asia Pacific is expected to grow significantly during the forecast period, owing to factors such as rising penetration of e-commerce platforms as well as growing emergence of low-cost private label footwear brands in the region would offer lucrative opportunities for the market over the forecast period.
Major market players included in this report are:
Nike Inc.
Adidas AG
Under Armour Inc.
Puma
Reebok
Hanesbrands Inc.
Champion
New Balance
Converse
Benetton Group S.r.l.
Recent Developments in the Market:
Global Sneaker Market Report Scope:
Historical Data: 2019-2020-2021
Base Year for Estimation: 2021
Forecast period: 2022-2029
Report Coverage: Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
Segments Covered: Product, Type, End User, Price Point, Category, Distribution Channel, Region
Regional Scope: North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Rest of the World
Customization Scope: Free report customization (equivalent up to 8 analyst's working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.
The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Product Type
Low-Top Sneakers
Mid-Top Sneakers
High-Top Sneakers
By End User
Men
Women
Kids
By Price Point
Luxury
Economic
By Category
Private Label
Branded
By Distribution Channel
Supermarket/Hypermarket
Specialty Stores
Brand Outlets
E-commerce
By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE
Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of the World