市場調査レポート
商品コード
1215461
ケトダイエットの世界市場規模調査・予測:製品タイプ別(サプリメント、飲料、スナック、乳製品)、流通チャネル別(オンライン、ハイパーマーケット・スーパーマーケット、専門店、コンビニエンスストア)、地域別分析、2022-2029年Global Keto Diet Market Size study & Forecast, by Product Type (Supplements, Beverages, Snacks, Dairy), by Distributional channel (Online, Hypermarket and Supermarket, Specialty Stores, Convenience Stores) and Regional Analysis, 2022-2029 |
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ケトダイエットの世界市場規模調査・予測:製品タイプ別(サプリメント、飲料、スナック、乳製品)、流通チャネル別(オンライン、ハイパーマーケット・スーパーマーケット、専門店、コンビニエンスストア)、地域別分析、2022-2029年 |
出版日: 2023年02月08日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
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世界のケトダイエット市場は、2021年に約139億2000万米ドルと評価され、予測期間2022年から2029年にかけて5.5%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。
ケトダイエットは、ケトジェニックダイエットとも呼ばれ、低炭水化物、高脂肪の食事です。ケトダイエットでは、より多くのカロリーは、タンパク質と脂肪から取得し、炭水化物から少なくなっています。また、この食事は体重管理のために使用され、また、他の人の間で、がん、てんかん、にきびのような特定の病状の管理のためです。異なる低炭水化物食品は、魚介類、肉や鶏肉、パプリカ、ブロッコリー、ズッキーニなどの非でんぷん質の野菜、アボカド、ベリー類、ナッツや種子、卵、高脂肪乳製品などケト食で消費されます。過体重や肥満の増加、健康志向の高まりが市場成長の主な要因となっています。
座りがちなライフスタイルによる肥満&過体重の有病率の上昇は、世界ケトダイエット市場の成長に寄与しています。例えば、世界肥満連盟の-電子世界肥満アトラス2022によると、世界的に5人に1人の女性と7人に1人の男性は、2030年までに肥満と一緒に暮らすことになります。また、2030年までに世界で10億人以上の人が肥満と共存することになります。さらに、英国の国民保健サービス(NHS)によると、2020年時点で、18歳以上の英国成人の63%が過体重または肥満の影響を受けており、英国における肥満による入院患者数は約11,117人に上るとされています。また、市場関係者による製品イノベーションの増加やオンライン流通チャネルの台頭は、予測期間中に同市場に有利な成長見通しを生み出すと思われます。しかし、ケト食に関連する高コストと、肝脂肪症、腎臓結石、低タンパク血症、ビタミン欠乏症などのケト食に関連する欠点は、2022-2029年の予測期間を通じて市場の成長を抑制します。
世界のケトダイエット市場調査のために考慮された主要な地域は、アジア太平洋、北米、欧州、ラテンアメリカ、および世界のその他の地域が含まれています。北米は、主要な市場プレイヤーの優位性と地域におけるケトジェニックダイエットを選ぶ個人の増加のために、収益の面で市場を独占しました。一方、アジア太平洋地域は、肥満や過体重の個人と地域における主要な市場プレーヤーの増加浸透の数の上昇などの要因のために、予測期間中に最高のCAGRで成長すると予想されています。
本調査の目的は、近年におけるさまざまなセグメントと国の市場規模を明らかにし、今後数年間の市場規模を予測することです。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的な側面を取り込むように設計されています。
また、市場の将来的な成長を規定する促進要因や課題などの重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、主要企業の競合情勢や製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場の潜在的な機会も組み込んでいます。
製品タイプ別
サプリメント
飲料
スナック
乳製品
販売チャネル別
オンライン
ハイパーマーケット・スーパーマーケット
専門店
コンビニエンスストア
List of tables and figures and dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable
List of figures
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Global Keto Diet Market is valued at approximately USD 13.92 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 5.5 % over the forecast period 2022-2029. Keto Diet also known as ketogenic diet is a low carbohydrate, high fat diet. In keto diet, more calories are obtained from protein and fats and less from carbohydrates. Moreover, this diet is used for weight management & also for the management of certain medical conditions like cancer, epilepsy, and acne among others. Different low-carb food products are consumed in keto diet including fish and seafood, meat and poultry, and non-starchy vegetables such as bell peppers, broccoli, and zucchini, avocados, berries, nuts and seeds, eggs, high-fat dairy products. The increasing prevalence of overweight & obesity and growing number of health-conscious individuals are key factors driving the market growth.
The rising prevalence of obesity & overweight due to sedentary lifestyles is contributing to the growth of the Global Keto Diet Market. For instance, according to World Obesity Federation's - e World Obesity Atlas 2022, globally 1 in 5 women and 1 in 7 men would be living with obesity by 2030. In addition, more than 1 billion people globally would be living with obesity by 2030. Moreover, as per the National Health Service (NHS), UK - as of 2020, 63% of UK adults aged 18 and more are affected by overweight or obesity and approximately 11,117 hospital admissions in UK were due to obesity. Also, increasing number of product innovations from market players and rising emergence of online distribution channels would create a lucrative growth prospectus for the market over the forecast period. However, high costs associated with keto diet and downsides associated with ketogenic diets such as hepatic steatosis, kidney stones, hypoproteinemia, vitamin deficiency, etc. stifle market growth throughout the forecast period of 2022-2029.
The key regions considered for the Global Keto Diet Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. North America dominated the market in terms of revenue, owing to the dominance of leading market players and increasing number of individuals opting for ketogenic diet in the region. Whereas Asia Pacific is expected to grow with the highest CAGR during the forecast period, owing to factors such as rising number of obese and overweight individuals and increasing penetration of leading market players in the region.
Major market players included in this report are:
Ample Foods Private Limited
Ancient Brands LLC
Danone S.A
Keto And Company
Know Brainer Foods LLC
Love Good Fats
Nestle S.A
Perfect Keto
Pruvit Ventures, Inc.
Zenwise Health
Recent Developments in the Market:
Global Keto Diet Market Report Scope:
Historical Data: 2019-2020-2021
Base Year for Estimation: 2021
Forecast period: 2022-2029
Report Coverage: Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
Segments Covered: Product Type, Distribution Channel, Region
Regional Scope: North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Rest of the World
Customization Scope: Free report customization (equivalent up to 8 analyst's working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.
The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Product Type
Supplements
Beverages
Snacks
Dairy
By Distributional channel
Online
Hypermarket and Supermarket
Specialty Stores
Convenience Stores
By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE
Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
RoLA
Rest of the World