市場調査レポート
商品コード
1210999
狩猟用具・付属品の世界市場規模調査・予測:製品別、流通チャネル別、地域別分析、2022-2029年Global Hunting Equipment & Accessories Market Size study & Forecast, by Product, by Distribution Channel and Regional Analysis, 2022-2029 |
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狩猟用具・付属品の世界市場規模調査・予測:製品別、流通チャネル別、地域別分析、2022-2029年 |
出版日: 2023年01月25日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
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世界の狩猟機器&アクセサリー市場は、2021年に約199億米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には7.5%以上の健全な成長率で成長すると予想されています。
狩猟機器&アクセサリーは、任意の動物を狩るための特別に設計されたアイテムです。これらの機器&アクセサリーは、ハンターのニーズを満たすために様々な方法で作成されています。銃やライフル、アーチェリー、弾薬、補助器具、その他多くの製品が、ハンターによって高度に採用されています。サファリ観光産業の急成長、屋外レクリエーション活動としての狩猟の人気の高まり、そして自然保護活動家としてのハンターの台頭は、市場成長のためのいくつかの主要な要因です。
狩猟への傾倒の高まりは、世界市場における狩猟用具やアクセサリーの需要に直結しています。Statistaの分析によると、2019年、米国における狩猟・捕獲分野の市場規模は8億2790万米ドルと推定され、8億7830万米ドルに達すると予測されています。したがって、狩猟・罠猟部門の成長が狩猟機器・アクセサリー市場の成長を増強しています。さらに、新しい弾薬設計への投資の増加や環境保全のニーズの高まりは、予測期間中に様々な有利な機会を提示しています。しかし、代替品の容易な入手可能性とアクセサリーの高コストが、2022-2029年の予測期間を通じて市場成長に課題しています。
世界の狩猟機器とアクセサリーの市場調査のために考慮された主要な地域は、アジア太平洋、北米、欧州、ラテンアメリカ、および世界のその他の地域が含まれています。北米は、確立された市場プレーヤーの存在とともに、屋外レクリエーション活動の人気の高まりのために、収益の面で市場を独占しました。一方、欧州は予測期間中に最も高いCAGRで成長すると予想されています。これは、狩猟や釣りの見本市の増加傾向や、市場空間における狩猟に対する傾斜の高まりといった要因によるものです。
本調査の目的は、近年における様々なセグメントと国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的な側面を取り込むように設計されています。
また、市場の将来的な成長を規定する促進要因や課題などの重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、主要企業の競合情勢や製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場の潜在的な機会も組み込んでいます。
製品別
銃・ライフル
アーチェリー
弾薬
補助器具
その他
流通経路別
スーパーマーケット/ハイパーマーケット
専門店
オンライン
地域別
北米
米国
カナダ
欧州
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
その他欧州
アジア太平洋地域
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
その他アジア太平洋
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
RoLA
世界のその他の地域
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List of figures
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Global Hunting Equipment & Accessories Market is valued at approximately USD 19.9 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 7.5% over the forecast period 2022-2029. Hunting equipment & accessories are specially designed items for hunting any animal. These equipment & accessories are created in a variety of ways to meet the needs of the hunters. Gun & rifles, archery, ammunition, auxiliary equipment, and many other products are highly adopted by hunters. The surging growth of the safari tourism industry, the growing popularity of hunting as an outdoor recreational activity, and the increasing prominence of hunters as conservationists are some major factors for the growth of the market.
The rising inclination towards hunting is directly associated with the demand for hunting equipment and accessories in the global market. According to Statista analysis, in 2019, the market size of the hunting and trapping sector in the United States was estimated to be valued at USD 827.9 million, which is projected to reach USD 878.3 million. Therefore, the growth of the hunting and trapping sector is augmenting the growth of the hunting equipment & accessories market. Moreover, rising investment in new ammunition designs, as well as the growing need for environmental conservation, are presenting various lucrative opportunities over the forecasting years. However, the easy availability of substitute products and the high cost of accessories are challenging the market growth throughout the forecast period of 2022-2029.
The key regions considered for the Global Hunting Equipment & Accessories Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and the Rest of the World. North America dominated the market in terms of revenue, owing to the growing popularity of outdoor recreational activities, along with the presence of well-established market players. Whereas, Europe is expected to grow with the highest CAGR during the forecast period, owing to factors such as the growing trend of hunting and fishing trade shows, as well as rising inclination towards hunting in the market space.
Major market players included in this report are:
American Outdoor Brands Corp.
Beretta Holding SA
BPS Direct LLC
Buck Knives, Inc.
Dick's Sporting Goods, Inc.
SPYPOINT
Under Armour, Inc.
Spyderco, Inc.
Sturm Ruger and Co. Inc.
Vista Outdoor Inc.
Recent Developments in the Market:
Global Hunting Equipment & Accessories Market Report Scope:
Historical Data: 2019-2020-2021
Base Year for Estimation: 2021
Forecast period: 2022-2029
Report Coverage: Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
Segments Covered: Product, Distribution Channel, Region
Regional Scope: North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Rest of the World
Customization Scope: Free report customization (equivalent up to 8 analyst's working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.
The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Product
Gun & Rifles
Archery
Ammunition
Auxiliary Equipment
Other
By Distribution Channel
Supermarkets/Hypermarkets
Specialty Stores
Online
By Region
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE
Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
RoLA
Rest of the World