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市場調査レポート
商品コード
1210943

ウェアラブルコンピューティングの世界市場規模調査・予測:製品タイプ別、エンドユーザー別、地域別分析、2022-2029年

Global Wearable Computing Market Size study & Forecast, by Product Type by End User and Regional Analysis, 2022-2029

出版日: | 発行: Bizwit Research & Consulting LLP | ページ情報: 英文 | 納期: 2~3営業日

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

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ウェアラブルコンピューティングの世界市場規模調査・予測:製品タイプ別、エンドユーザー別、地域別分析、2022-2029年
出版日: 2023年01月25日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
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  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

世界のウェアラブルコンピューティング市場は、2021年に約203億5000万米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には1.5%以上の健全な成長率で成長すると予想されています。

ウェアラブルコンピューティング市場は、消費者がスマートウォッチや拡張現実ガジェットなどのウェアラブルガジェットを採用するようになった結果、拡大しつつあります。これに伴い、健康意識の高まり、IoT技術の採用拡大、主要な市場関係者による資金調達の増加が、市場の成長を後押ししています。さらに、主要な市場参加者による技術革新の高まりは、予測期間において、市場に有利な成長機会を生み出しています。

インフォパルスによると、80%以上の消費者がフィットネスウェアラブルの装着に前向きであり、健康状態を把握することに関心を持っていることを示しています。シスコによると、2030年までに5,000億個のガジェットがインターネットに接続されると予想されています。これらの相互接続されたデバイスは、Internet of Thingsを形成しています。Mi Band 4は、2019年に発売されたXiaomiの最新フィットネストラッカーです。従来品に比べ、ディスプレイが約40%目立つようになっています。さらに、例えばNuhearaは、2020年1月に最先端の補聴器「IQbuds MAX」を発表しました。ハイブリッド型アクティブノイズキャンセルと、装着者の音環境をカスタマイズして改善する特別な機能を備えているのだそうです。しかし、原材料の高コストが2022-2029年の予測期間を通じて市場の成長を阻害しています。

世界のウェアラブルコンピューティング市場の調査で考慮された主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、世界のその他の地域です。スマートウェアラブルの最大市場の1つは北米で、米国がリードしており、カナダがそれに続いています。主な市場促進要因としては、可処分所得の増加、新しい技術的ガジェットの導入と需要の加速などが挙げられます。中国の力強い経済成長と政府による経済インフラのアップグレード計画により、APAC地域は最大のCAGRで拡大すると予想されています。

本調査の目的は、近年におけるさまざまなセグメントと国の市場規模を明らかにし、今後数年間の市場規模を予測することです。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的な側面を取り込むように設計されています。

また、市場の将来的な成長を規定する促進要因や課題などの重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、主要企業の競合情勢や製品タイプの詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場の潜在的な機会も組み込んでいます。

目次

第1章 エグゼクティブサマリー

  • 市場スナップショット
  • 世界・セグメント別市場推定・予測、2019年~2029年
    • ウェアラブルコンピューティング市場:地域別、2019年~2029年
    • ウェアラブルコンピューティング市場:製品タイプ別、2019年~2029年
    • ウェアラブルコンピューティング市場:エンドユーザー別、2019年~2029年
  • 主な動向
  • 調査手法
  • 調査前提条件

第2章 ウェアラブルコンピューティングの世界市場定義と範囲

  • 調査の目的
  • 市場の定義と範囲
    • 調査対象範囲
    • 産業の進化
  • 調査対象年
  • 通貨換算レート

第3章 ウェアラブルコンピューティングの世界市場力学

  • ウェアラブルコンピューティング市場のインパクト分析(2019年~2029年)
    • 市場促進要因
      • 健康意識の高まり
      • IoT技術の採用拡大
    • 市場の課題
      • 原材料の高コスト
    • 市場機会
      • 主要な市場プレーヤー別技術革新の高まり

第4章 ウェアラブルコンピューティングの世界市場産業分析

  • ポーターの5フォースモデル
    • 供給企業の交渉力
    • 買い手の交渉力
    • 新規参入業者の脅威
    • 代替品の脅威
    • 競争企業間の敵対関係
  • ポーターの5フォースモデルへの未来的アプローチ(2019-2029年)
  • PEST分析
    • 政治的
    • 経済的
    • 社会的
    • 技術的
  • 投資採用モデル
  • アナリストの結論・提言
  • トップ投資機会
  • 主要成功戦略

第5章 リスク評価:COVID-19のインパクト

  • COVID-19が業界に与える全体的な影響の評価
  • COVID-19以前とCOVID-19以後の市場シナリオ

第6章 ウェアラブルコンピューティングの世界市場、製品タイプ別

  • 市場スナップショット
  • ウェアラブルコンピューティングの世界市場:製品タイプ別、性能-ポテンシャル分析
  • ウェアラブルコンピューティングの世界市場、製品タイプ別推定・予測2019~2029年
  • ウェアラブルコンピューティング市場、サブセグメント別分析
    • スマートウォッチ
    • ヘッドマウントディスプレイ
    • スマート衣料
    • イヤーウォーン
    • フィットネストラッカー
    • ボディウォーンカメラ
    • 外骨格

第7章 ウェアラブルコンピューティングの世界市場:エンドユーザー別

  • 市場スナップショット
  • ウェアラブルコンピューティングの世界市場:エンドユーザー別性能-ポテンシャル分析
  • ウェアラブルコンピューティングの世界市場、エンドユーザー別推定・予測2019-2029
  • ウェアラブルコンピューティング市場、サブセグメント分析
    • フィットネスとウェルネス
    • 医療・ヘルスケア
    • インフォテインメント
    • 産業分野
    • 防衛

第8章 ウェアラブルコンピューティングの世界市場:地域別分析

  • ウェアラブルコンピューティング市場、地域別市場スナップショット
  • 北米
    • 米国
      • 製品タイプ別の推定・予測、2019年~2029年
      • エンドユーザー別の推定・予測、2019年~2029年
    • カナダ
  • 欧州ウェアラブルコンピューティング市場スナップショット
    • 英国
    • ドイツ
    • フランス
    • スペイン
    • イタリア
    • その他の欧州地域
  • アジア太平洋地域のウェアラブルコンピューティング市場のスナップショット
    • 中国
    • インド
    • 日本
    • オーストラリア
    • 韓国
    • その他アジア太平洋地域
  • ラテンアメリカのウェアラブルコンピューティング市場のスナップショット
    • ブラジル
    • メキシコ
  • 世界のその他の地域

第9章 競合情報

  • トップ市場戦略
  • 企業プロファイル
    • Adidas AG(Germany)
      • 主要情報
      • 概要
      • 財務情報(データの入手状況により異なります)
      • 製品概要
      • 最近の動向
    • Apple, Inc.(U.S.)
    • Fitbit, Inc.(U.S.)
    • Pebble Technology Corporation(U.S.)
    • Garmin Ltd.(U.S.)
    • Jawbone(U.S.)
    • LG Electronics Inc.(South Korea)
    • Motorola Mobility Holdings, Inc.(U.S.)
    • Sony Corporation(Japan)
    • Samsung Electronics Co., Ltd.(South Korea)

第10章 調査プロセス

  • 調査プロセス
    • データマイニング
    • 分析
    • 市場推定
    • バリデーション
    • 出版
  • 調査属性
  • 調査の前提条件
図表

LIST OF TABLES

  • TABLE 1. Global Wearable Computing Market, report scope
  • TABLE 2. Global Wearable Computing Market estimates & forecasts by Region 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 3. Global Wearable Computing Market estimates & forecasts by Product Type 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 4. Global Wearable Computing Market estimates & forecasts by End User 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 5. Global Wearable Computing Market by segment, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 6. Global Wearable Computing Market by region, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 7. Global Wearable Computing Market by segment, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 8. Global Wearable Computing Market by region, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 9. Global Wearable Computing Market by segment, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 10. Global Wearable Computing Market by region, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 11. Global Wearable Computing Market by segment, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 12. Global Wearable Computing Market by region, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 13. Global Wearable Computing Market by segment, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 14. Global Wearable Computing Market by region, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 15. U.S. Wearable Computing Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 16. U.S. Wearable Computing Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 17. U.S. Wearable Computing Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 18. Canada Wearable Computing Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 19. Canada Wearable Computing Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 20. Canada Wearable Computing Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 21. UK Wearable Computing Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 22. UK Wearable Computing Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 23. UK Wearable Computing Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 24. Germany Wearable Computing Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 25. Germany Wearable Computing Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 26. Germany Wearable Computing Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 27. France Wearable Computing Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 28. France Wearable Computing Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 29. France Wearable Computing Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 30. Italy Wearable Computing Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 31. Italy Wearable Computing Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 32. Italy Wearable Computing Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 33. Spain Wearable Computing Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 34. Spain Wearable Computing Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 35. Spain Wearable Computing Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 36. RoE Wearable Computing Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 37. RoE Wearable Computing Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 38. RoE Wearable Computing Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 39. China Wearable Computing Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 40. China Wearable Computing Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 41. China Wearable Computing Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 42. India Wearable Computing Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 43. India Wearable Computing Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 44. India Wearable Computing Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 45. Japan Wearable Computing Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 46. Japan Wearable Computing Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 47. Japan Wearable Computing Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 48. South Korea Wearable Computing Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 49. South Korea Wearable Computing Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 50. South Korea Wearable Computing Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 51. Australia Wearable Computing Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 52. Australia Wearable Computing Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 53. Australia Wearable Computing Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 54. RoAPAC Wearable Computing Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 55. RoAPAC Wearable Computing Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 56. RoAPAC Wearable Computing Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 57. Brazil Wearable Computing Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 58. Brazil Wearable Computing Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 59. Brazil Wearable Computing Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 60. Mexico Wearable Computing Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 61. Mexico Wearable Computing Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 62. Mexico Wearable Computing Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 63. RoLA Wearable Computing Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 64. RoLA Wearable Computing Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 65. RoLA Wearable Computing Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 66. Row Wearable Computing Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 67. Row Wearable Computing Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 68. Row Wearable Computing Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 69. List of secondary sources, used in the study of global Wearable Computing Market
  • TABLE 70. List of primary sources, used in the study of global Wearable Computing Market
  • TABLE 71. Years considered for the study
  • TABLE 72. Exchange rates considered

List of tables and figures and dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable

LIST OF FIGURES

List of figures

  • FIG 1. Global Wearable Computing Market, research methodology
  • FIG 2. Global Wearable Computing Market, Market estimation techniques
  • FIG 3. Global Market size estimates & forecast methods
  • FIG 4. Global Wearable Computing Market, key trends 2021
  • FIG 5. Global Wearable Computing Market, growth prospects 2022-2029
  • FIG 6. Global Wearable Computing Market, porters 5 force model
  • FIG 7. Global Wearable Computing Market, pest analysis
  • FIG 8. Global Wearable Computing Market, value chain analysis
  • FIG 9. Global Wearable Computing Market by segment, 2019 & 2029 (USD Billion)
  • FIG 10. Global Wearable Computing Market by segment, 2019 & 2029 (USD Billion)
  • FIG 11. Global Wearable Computing Market by segment, 2019 & 2029 (USD Billion)
  • FIG 12. Global Wearable Computing Market by segment, 2019 & 2029 (USD Billion)
  • FIG 13. Global Wearable Computing Market by segment, 2019 & 2029 (USD Billion)
  • FIG 14. Global Wearable Computing Market, regional snapshot 2019 & 2029
  • FIG 15. North America Wearable Computing Market 2019 & 2029 (USD Billion)
  • FIG 16. Europe Wearable Computing Market 2019 & 2029 (USD Billion)
  • FIG 17. Asia pacific Wearable Computing Market 2019 & 2029 (USD Billion)
  • FIG 18. Latin America Wearable Computing Market 2019 & 2029 (USD Billion)
  • FIG 19. Global Wearable Computing Market, company Market share analysis (2021)

List of tables and figures and dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable

目次

Global Wearable Computing Market is valued approximately USD 20.35 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 1.5% over the forecast period 2022-2029. The wearable computing market is expanding as a result of consumers' increasing adoption of wearable gadgets like smartwatches and augmented reality gadgets. Along with this, major driving factors for the market are rising health awareness, growing adoption of IoT technology and rising funding by the key market players is driving the growth for the market. Moreover, rising innovation by the key market players is creating lucrative growth opportunity for the market over the forecast period.

Over 80% of consumers, according to Infopulse, are willing to wear fitness wearables, indicating their concern about keeping tabs on their health. By 2030, 500 billion gadgets are expected to be connected to the internet, according to Cisco. These interconnected devices form the Internet of Things. The Mi Band 4 is Xiaomi's newest fitness tracker, which was released in 2019. Compared to its predecessors, it has a display that is about 40% more prominent. Moreover, for instance, Nuheara unveiled its cutting-edge hearing aids, the IQbuds MAX, in January 2020. They have hybrid active noise cancellation and special capabilities to customize and improve the wearer's soundscape. However, the high cost of raw material is stifles market growth throughout the forecast period of 2022-2029.

The key regions considered for the Global Wearable Computing Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. One of the biggest markets for smart wearables is in North America, with the United States leading the way, followed by Canada. Some of the primary market drivers include the rise in disposable income and the accelerated adoption and demand for new technological gadgets. As China's strong economic growth and government plans to upgrade its economic infrastructure, the APAC region is anticipated to expand at the greatest CAGR.

Major market players included in this report are:

Adidas AG (Germany)

Apple, Inc. (U.S.)

Fitbit, Inc. (U.S.)

Pebble Technology Corporation (U.S.)

Garmin Ltd. (U.S.)

Jawbone (U.S.)

LG Electronics Inc. (South Korea)

Motorola Mobility Holdings, Inc. (U.S.)

Sony Corporation (Japan)

Samsung Electronics Co., Ltd. (South Korea)

Recent Developments in the Market:

  • In May 2020, the release of Garmin's latest maritime GPS smartwatch, the quatix 6X Solar, which has a clear solar charging display that draws power from the sun to prolong the battery life. The quatix 6X Solar from Garmin combines all of the characteristics of the fnix 6X Pro Solar with a focus on boating, fishing, cruising, and sailing capabilities so that customers can spend more time on the water. It is the first marine-focused GPS smartwatch from Garmin to support solar charging.
  • The smart-hearing firm Nuheara debuted its IQbuds2 MAX earbuds in January 2020. With this device, the wearer's soundscape can be customised and improved thanks to hybrid active noise cancellation technology. Additionally, this product gives users the option to customise their soundscape.

Global Wearable Computing Market Report Scope:

Historical Data: 2019-2020-2021

Base Year for Estimation: 2021

Forecast period: 2022-2029

Report Coverage: Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends

Segments Covered: Product Type, End User, Region

Regional Scope: North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Rest of the World

Customization Scope: Free report customization (equivalent up to 8 analyst's working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*

The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.

The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and Product Type offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Product Type:

Smart Watches

Head Mounted Displays

Smart Clothing

Ear Worn

Fitness Trackers

Body Worn Camera

Exoskeleton

By End User:

Fitness and Wellness

Medical and Healthcare

Infotainment

Industrial

Defense

By Region:

North America

U.S.

Canada

Europe

UK

Germany

France

Spain

Italy

ROE

Asia Pacific

China

India

Japan

Australia

South Korea

RoAPAC

Latin America

Brazil

Mexico

Rest of the World

Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary

  • 1.1. Market Snapshot
  • 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
    • 1.2.1. Wearable Computing Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion)
    • 1.2.2. Wearable Computing Market, by Product Type, 2019-2029 (USD Billion)
    • 1.2.3. Wearable Computing Market, by End User, 2019-2029 (USD Billion)
  • 1.3. Key Trends
  • 1.4. Estimation Methodology
  • 1.5. Research Assumption

Chapter 2. Global Wearable Computing Market Definition and Scope

  • 2.1. Objective of the Study
  • 2.2. Market Definition & Scope
    • 2.2.1. Scope of the Study
    • 2.2.2. Industry Evolution
  • 2.3. Years Considered for the Study
  • 2.4. Currency Conversion Rates

Chapter 3. Global Wearable Computing Market Dynamics

  • 3.1. Wearable Computing Market Impact Analysis (2019-2029)
    • 3.1.1. Market Drivers
      • 3.1.1.1. Increasing health awareness
      • 3.1.1.2. Growing adoption of IoT technology
    • 3.1.2. Market Challenges
      • 3.1.2.1. High cost of raw material
    • 3.1.3. Market Opportunities
      • 3.1.3.1. Rising innovation by the key market player

Chapter 4. Global Wearable Computing Market Industry Analysis

  • 4.1. Porter's 5 Force Model
    • 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
    • 4.1.2. Bargaining Power of Buyers
    • 4.1.3. Threat of New Entrants
    • 4.1.4. Threat of Substitutes
    • 4.1.5. Competitive Rivalry
  • 4.2. Futuristic Approach to Porter's 5 Force Model (2019-2029)
  • 4.3. PEST Analysis
    • 4.3.1. Political
    • 4.3.2. Economical
    • 4.3.3. Social
    • 4.3.4. Technological
  • 4.4. Investment Adoption Model
  • 4.5. Analyst Recommendation & Conclusion
  • 4.6. Top investment opportunity
  • 4.7. Top winning strategies

Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact

  • 5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
  • 5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario

Chapter 6. Global Wearable Computing Market, by Product Type

  • 6.1. Market Snapshot
  • 6.2. Global Wearable Computing Market by Product Type, Performance - Potential Analysis
  • 6.3. Global Wearable Computing Market Estimates & Forecasts by Product Type 2019-2029 (USD Billion)
  • 6.4. Wearable Computing Market, Sub Segment Analysis
    • 6.4.1. Smart Watches
    • 6.4.2. Head Mounted Displays
    • 6.4.3. Smart Clothing
    • 6.4.4. Ear Worn
    • 6.4.5. Fitness Trackers
    • 6.4.6. Body Worn Camera
    • 6.4.7. Exoskeleton

Chapter 7. Global Wearable Computing Market, by End User

  • 7.1. Market Snapshot
  • 7.2. Global Wearable Computing Market by End User, Performance - Potential Analysis
  • 7.3. Global Wearable Computing Market Estimates & Forecasts by End User 2019-2029 (USD Billion)
  • 7.4. Wearable Computing Market, Sub Segment Analysis
    • 7.4.1. Fitness and Wellness
    • 7.4.2. Medical and Healthcare
    • 7.4.3. Infotainment
    • 7.4.4. Industrial
    • 7.4.5. Defense

Chapter 8. Global Wearable Computing Market, Regional Analysis

  • 8.1. Wearable Computing Market, Regional Market Snapshot
  • 8.2. North America Wearable Computing Market
    • 8.2.1. U.S. Wearable Computing Market
      • 8.2.1.1. Product Type breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
      • 8.2.1.2. End User breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
    • 8.2.2. Canada Wearable Computing Market
  • 8.3. Europe Wearable Computing Market Snapshot
    • 8.3.1. U.K. Wearable Computing Market
    • 8.3.2. Germany Wearable Computing Market
    • 8.3.3. France Wearable Computing Market
    • 8.3.4. Spain Wearable Computing Market
    • 8.3.5. Italy Wearable Computing Market
    • 8.3.6. Rest of Europe Wearable Computing Market
  • 8.4. Asia-Pacific Wearable Computing Market Snapshot
    • 8.4.1. China Wearable Computing Market
    • 8.4.2. India Wearable Computing Market
    • 8.4.3. Japan Wearable Computing Market
    • 8.4.4. Australia Wearable Computing Market
    • 8.4.5. South Korea Wearable Computing Market
    • 8.4.6. Rest of Asia Pacific Wearable Computing Market
  • 8.5. Latin America Wearable Computing Market Snapshot
    • 8.5.1. Brazil Wearable Computing Market
    • 8.5.2. Mexico Wearable Computing Market
  • 8.6. Rest of The World Wearable Computing Market

Chapter 9. Competitive Intelligence

  • 9.1. Top Market Strategies
  • 9.2. Company Profiles
    • 9.2.1. Adidas AG (Germany)
      • 9.2.1.1. Key Information
      • 9.2.1.2. Overview
      • 9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
      • 9.2.1.4. Product Summary
      • 9.2.1.5. Recent Developments
    • 9.2.2. Apple, Inc. (U.S.)
    • 9.2.3. Fitbit, Inc. (U.S.)
    • 9.2.4. Pebble Technology Corporation (U.S.)
    • 9.2.5. Garmin Ltd. (U.S.)
    • 9.2.6. Jawbone (U.S.)
    • 9.2.7. LG Electronics Inc. (South Korea)
    • 9.2.8. Motorola Mobility Holdings, Inc. (U.S.)
    • 9.2.9. Sony Corporation (Japan)
    • 9.2.10. Samsung Electronics Co., Ltd. (South Korea)

Chapter 10. Research Process

  • 10.1. Research Process
    • 10.1.1. Data Mining
    • 10.1.2. Analysis
    • 10.1.3. Market Estimation
    • 10.1.4. Validation
    • 10.1.5. Publishing
  • 10.2. Research Attributes
  • 10.3. Research Assumption