市場調査レポート
商品コード
1210943
ウェアラブルコンピューティングの世界市場規模調査・予測:製品タイプ別、エンドユーザー別、地域別分析、2022-2029年Global Wearable Computing Market Size study & Forecast, by Product Type by End User and Regional Analysis, 2022-2029 |
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ウェアラブルコンピューティングの世界市場規模調査・予測:製品タイプ別、エンドユーザー別、地域別分析、2022-2029年 |
出版日: 2023年01月25日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
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世界のウェアラブルコンピューティング市場は、2021年に約203億5000万米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には1.5%以上の健全な成長率で成長すると予想されています。
ウェアラブルコンピューティング市場は、消費者がスマートウォッチや拡張現実ガジェットなどのウェアラブルガジェットを採用するようになった結果、拡大しつつあります。これに伴い、健康意識の高まり、IoT技術の採用拡大、主要な市場関係者による資金調達の増加が、市場の成長を後押ししています。さらに、主要な市場参加者による技術革新の高まりは、予測期間において、市場に有利な成長機会を生み出しています。
インフォパルスによると、80%以上の消費者がフィットネスウェアラブルの装着に前向きであり、健康状態を把握することに関心を持っていることを示しています。シスコによると、2030年までに5,000億個のガジェットがインターネットに接続されると予想されています。これらの相互接続されたデバイスは、Internet of Thingsを形成しています。Mi Band 4は、2019年に発売されたXiaomiの最新フィットネストラッカーです。従来品に比べ、ディスプレイが約40%目立つようになっています。さらに、例えばNuhearaは、2020年1月に最先端の補聴器「IQbuds MAX」を発表しました。ハイブリッド型アクティブノイズキャンセルと、装着者の音環境をカスタマイズして改善する特別な機能を備えているのだそうです。しかし、原材料の高コストが2022-2029年の予測期間を通じて市場の成長を阻害しています。
世界のウェアラブルコンピューティング市場の調査で考慮された主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、世界のその他の地域です。スマートウェアラブルの最大市場の1つは北米で、米国がリードしており、カナダがそれに続いています。主な市場促進要因としては、可処分所得の増加、新しい技術的ガジェットの導入と需要の加速などが挙げられます。中国の力強い経済成長と政府による経済インフラのアップグレード計画により、APAC地域は最大のCAGRで拡大すると予想されています。
本調査の目的は、近年におけるさまざまなセグメントと国の市場規模を明らかにし、今後数年間の市場規模を予測することです。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的な側面を取り込むように設計されています。
また、市場の将来的な成長を規定する促進要因や課題などの重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、主要企業の競合情勢や製品タイプの詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場の潜在的な機会も組み込んでいます。
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List of figures
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Global Wearable Computing Market is valued approximately USD 20.35 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 1.5% over the forecast period 2022-2029. The wearable computing market is expanding as a result of consumers' increasing adoption of wearable gadgets like smartwatches and augmented reality gadgets. Along with this, major driving factors for the market are rising health awareness, growing adoption of IoT technology and rising funding by the key market players is driving the growth for the market. Moreover, rising innovation by the key market players is creating lucrative growth opportunity for the market over the forecast period.
Over 80% of consumers, according to Infopulse, are willing to wear fitness wearables, indicating their concern about keeping tabs on their health. By 2030, 500 billion gadgets are expected to be connected to the internet, according to Cisco. These interconnected devices form the Internet of Things. The Mi Band 4 is Xiaomi's newest fitness tracker, which was released in 2019. Compared to its predecessors, it has a display that is about 40% more prominent. Moreover, for instance, Nuheara unveiled its cutting-edge hearing aids, the IQbuds MAX, in January 2020. They have hybrid active noise cancellation and special capabilities to customize and improve the wearer's soundscape. However, the high cost of raw material is stifles market growth throughout the forecast period of 2022-2029.
The key regions considered for the Global Wearable Computing Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. One of the biggest markets for smart wearables is in North America, with the United States leading the way, followed by Canada. Some of the primary market drivers include the rise in disposable income and the accelerated adoption and demand for new technological gadgets. As China's strong economic growth and government plans to upgrade its economic infrastructure, the APAC region is anticipated to expand at the greatest CAGR.
Major market players included in this report are:
Adidas AG (Germany)
Apple, Inc. (U.S.)
Fitbit, Inc. (U.S.)
Pebble Technology Corporation (U.S.)
Garmin Ltd. (U.S.)
Jawbone (U.S.)
LG Electronics Inc. (South Korea)
Motorola Mobility Holdings, Inc. (U.S.)
Sony Corporation (Japan)
Samsung Electronics Co., Ltd. (South Korea)
Recent Developments in the Market:
Global Wearable Computing Market Report Scope:
Historical Data: 2019-2020-2021
Base Year for Estimation: 2021
Forecast period: 2022-2029
Report Coverage: Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
Segments Covered: Product Type, End User, Region
Regional Scope: North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Rest of the World
Customization Scope: Free report customization (equivalent up to 8 analyst's working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.
The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and Product Type offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Product Type:
Smart Watches
Head Mounted Displays
Smart Clothing
Ear Worn
Fitness Trackers
Body Worn Camera
Exoskeleton
By End User:
Fitness and Wellness
Medical and Healthcare
Infotainment
Industrial
Defense
By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE
Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of the World