市場調査レポート
商品コード
1210937
シェービングの世界市場規模調査・予測:製品別(カミソリ&ブレード、ヒゲ保湿剤、プレシェーブクリーム、アフターシェーブエマルジョン)、流通チャネル別(オンライン、オフライン)、地域分析、2022-2029年Global Shaving Market Size study & Forecast, by Product (Razors & Blades, Beard Moisturizer, Pre-shave Cream, After-shave Emulsion), by Distribution Channel (Online, Offline) and Regional Analysis, 2022-2029 |
● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。 詳細はお問い合わせください。
シェービングの世界市場規模調査・予測:製品別(カミソリ&ブレード、ヒゲ保湿剤、プレシェーブクリーム、アフターシェーブエマルジョン)、流通チャネル別(オンライン、オフライン)、地域分析、2022-2029年 |
出版日: 2023年01月25日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
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世界のシェービング市場は、2021年に約40億米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には3.30%以上の健全な成長率で成長すると予想されています。
市場を牽引するのは、主に急成長中の化粧品業界です。カミソリや刃物の需要増に伴い、事業が拡大しています。ファッションにおける重要性が増しているパーソナルケア製品は、化粧品業界の中でも急成長している分野の1つです。企業文化が浸透し、身だしなみが重視されるようになったことで、世界的に産業が拡大しています。したがって、パーソナルケア製品への支出増が市場拡大の原動力になると予想されます。
Statistaによると、2020年の化粧品業界の売上高は723億6,620万米ドルで、2026年には1,310億4,120万米ドルまで増加すると予測されています。このように、化粧品産業は市場の成長を牽引しています。消費者がeコマースサイトから電子製品を購入するようになったため。シェービング器具は、電子機器であるため。例えば、同じソースによると、2020年のeコマース売上高は4兆9380億米ドルで、2023年には6兆7670億米ドルにまで増加すると予測されています。しかし、パンを維持する傾向は、2022年から2029年の予測期間を通して、市場の成長を阻害しています。
世界のシェービング市場の調査のために考慮された主要な地域は、アジア太平洋、北米、欧州、ラテンアメリカ、および世界のその他の地域が含まれています。2021年には、北米が世界市場をリードし、最高の市場シェアを獲得しました。これは、同地域のシェービングケア製品の需要が高まっていることに起因しています。この地域では、美容ケアにホリスティックなアプローチを採用するお客様が多いため、消費者の多忙で進化するライフスタイルに伴い、パーソナルケア製品のニーズが高まっています。予測期間中、欧州では天然素材やオーガニック素材への需要の高まりや新たな改良により、市場が急速に拡大することが予想されます。さらに、多数のシェービング製品のプロモーションが、おそらくさらに需要を増加させるでしょう。2022年から2029年にかけて、アジア太平洋地域で最も速いCAGRが発生すると予想されます。
本調査の目的は、近年の様々なセグメント&国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的な側面を取り込むように設計されています。
また、市場の将来的な成長を規定する促進要因や課題などの重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、主要企業の競合情勢や製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場の潜在的な機会も組み込んでいます。
List of tables and figures and dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable
List of figures
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Global Shaving Market is valued approximately USD 4.00 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 3.30% over the forecast period 2022-2029. The market is primarily driven by the cosmetics industry, which is growing quickly. The business is expanding as a result of the growing demand for razors and blades. Their increasing importance in fashion, personal care products are one of the cosmetics industry's fastest-growing areas. As more people become involved in corporate culture and place importance on personal grooming, the global industry is expanding. Thus, it is anticipated that rising spending on personal care products will fuel market expansion.
According to the Statista, in 2020 the revenue for the cosmetics industry was USD 72,366.20 million which is predicted to increase up to USD 1,31,041.20 million in 2026. Thus, it is driving growing for the market. As the consumers are purchasing electronic products from e-commerce websites. As shaving appliances is an electronic device. For instance, according to same source in 2020, e-commerce sales were USD 4,938 billion which is predicted to increase up to USD 6,767 billion in 2023. However, the trend of keeping bread is stifles market growth throughout the forecast period of 2022-2029.
The key regions considered for the Global Shaving Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. In 2021, North America led the world market and held the highest market share. This is attributable to the region's rising demand for shaving care products. Since many customers in this region adopt holistic approaches to beauty care, the need for personal care products has increased due to consumers' busy and evolving lifestyles. Over the course of the projection period, it is anticipated that the Europe market would expand quickly due to increased demand for natural and organic ingredients as well as new improvements. Additionally, the promotion of numerous shaving products is probably going to increase demand even more. The fastest CAGR is anticipated to occur in Asia Pacific between 2022 and 2029.
Major market players included in this report are:
Beiersdorf AG
Church & Dwight Co, Inc.
Reckitt Benckiser Group plc
Procter & Gamble
Oriflame Holding AG
GiGi
Koninklijke Philips N.V.
Syska India Ltd.
Harry's Inc.
Societe BIC S.A. (BIC)
Recent Developments in the Market:
Global Shaving Market Report Scope:
Historical Data: 2019-2020-2021
Base Year for Estimation: 2021
Forecast period: 2022-2029
Report Coverage: Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
Segments Covered: Product, Distribution Channel, Region
Regional Scope: North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Rest of the World
Customization Scope: Free report customization (equivalent up to 8 analyst's working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.
The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Product:
Razors & Blades
Beard Moisturizer
Pre-shave Cream
After-shave Emulsion
By Distribution Channel:
Online
Offline
By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE
Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of the World