市場調査レポート
商品コード
1210912
ボトルウォーター包装の世界市場規模調査・予測:材料別(プラスチック、金属、ガラス)、地域別分析、2022-2029年Global Bottled Water Packaging Market Size study & Forecast, by Material (Plastic, Metal, Glass), and Regional Analysis, 2022-2029 |
● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。 詳細はお問い合わせください。
ボトルウォーター包装の世界市場規模調査・予測:材料別(プラスチック、金属、ガラス)、地域別分析、2022-2029年 |
出版日: 2023年01月25日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
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ボトルウォーターパッケージは、困難な地域を越えて水の流通と輸送を提供します。
安全な飲料水を提供し、旅行中に何本ものボトルを持ち運ぶ負担を軽減します。ボトルウォーターパッケージング市場は、ボトルウォーターの消費量の増加や予測期間における可処分所得の増加などの要因から拡大している
国際ボトルウォーター協会によると、2020年にアメリカ人は150億ガロンのボトルウォーターを消費し、2019年から約4.2%増加しました。2020年にはアメリカ人一人当たり約45.2ガロンのボトル入り水を飲み、前年から約3.5増加したことが記されています。そして、ボトルウォーターの小売ドル売上は2020年に363億米ドルに達し、2019年から4.7%増加しています。ボトルウォーター機器の技術的進歩や、市場プレイヤーの研究開発活動の活発化が、市場に有利な機会を生み出しているのに対し、ボトルウォーター機器の技術的進歩や、市場プレイヤーの研究開発活動の活発化が、市場に有利な機会を生み出しています。しかし、プラスチックの使用に対する厳しい規制が、2022-2029年の予測期間を通して市場成長の妨げとなります。
世界のボトルウォーターパッケージング市場の調査で考慮された主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、ラテンアメリカ、および世界のその他の地域が含まれています。北米は、ボトルウォーターの普及、生活水準の向上、可処分所得の増加、健康志向の高まりにより、収益面で市場を独占しています。一方、北米は、市場参入企業の増加や安全な水に対する支出の増加などの要因により、予測期間中に大きく成長することが予想されます。
本調査の目的は、近年におけるさまざまなセグメントと国の市場規模を明らかにし、今後数年間の市場規模を予測することです。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。
また、市場の将来的な成長を規定する促進要因や課題などの重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、主要企業の競合情勢や製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場の潜在的な機会も組み込んでいます。
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List of figures
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Global Bottled Water Packaging Market is valued at approximately USD XX billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than XX % over the forecast period 2022-2029. Bottled Water Packaging offers the distribution and transportation of water across difficult areas. It offers safe drinkable water and relieves the burden of carrying several bottles while traveling. The Bottled Water Packaging market is expanding because of factors such as the rising bottled water consumption and growing disposable income in the forecast period
According to the International Bottled Water Association in 2020, Americans consumed 15 billion gallons of bottled water which is up around 4.2% from 2019. It is noted that each American drank around 45.2 gallons of bottled water in 2020, with an increase of around 3.5 from the previous year. And, bottled water's retail dollar sales reached USD 36.3 billion in 2020, with an increase of 4.7 percent from 2019. Whereas technological advancement in bottled water equipment and growing R&D activities by market players creates lucrative opportunities for the market. However, stringent regulations towards the use of plastics hamper the market growth throughout the forecast period of 2022-2029.
The key regions considered for the Global Bottled Water Packaging Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and the Rest of the World. North America dominated the market in terms of revenue, owing to the increasing adoption of bottled water, higher living standards, growing disposable income, and increasing health consciousness. Whereas North America is expected to grow significantly during the forecast period, owing to factors such as increasing penetration of market players, and rising spending toward safe water.
Major market players included in this report are:
Alpack Packaging
Alpha Packaging (Protective Packaging Solutions)
Amcor Limited
Ball Corporation
Exo Packaging
Graham Packaging Company
Greif Inc.
Plastipak Holdings Inc.
Rpc Group PLC
Sidel International
Recent Developments in the Market:
Global Bottled Water Packaging Market Report Scope:
Historical Data: 2019-2020-2021
Base Year for Estimation: 2021
Forecast period: 2022-2029
Report Coverage: Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
Segments Covered: Material, Region
Regional Scope: North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Rest of the World
Customization Scope: Free report customization (equivalent up to 8 analyst's working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.
The report also caters to detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with a detailed analysis of the competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Material:
Plastic
Metal
Glass
By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE
Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico