市場調査レポート
商品コード
1182240
無菌包装の世界市場、規模、調査と予測、包装タイプ別(カートン、バッグ&パウチ、ボトル&缶)、素材別(紙&板紙、プラスチック、金属、ガラス)、エンドユーザー別(飲料、食品)、地域分析、2022-2029年Global Aseptic Packaging Market Size study & Forecast, by Packaging Type (Carton, Bags & Pouches, Bottles & Cans), by Material (Paper & Paperboard, Plastics, Metal, Glass), by End-User (Beverage, Food) and Regional Analysis, 2022-2029 |
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無菌包装の世界市場、規模、調査と予測、包装タイプ別(カートン、バッグ&パウチ、ボトル&缶)、素材別(紙&板紙、プラスチック、金属、ガラス)、エンドユーザー別(飲料、食品)、地域分析、2022-2029年 |
出版日: 2022年12月19日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
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無菌包装の世界市場は、2021年に約61億9000万米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には10.89%以上の健全な成長率で成長すると予想されています。
無菌包装は、飲料や食品を超高温(UHT)で包装し、密かに殺菌・消毒した後、殺菌雰囲気下で溶断・密封して細菌やウイルスによる汚染を防止するものです。プラスチック、ガラス、板紙、金属などを用いて、缶、容器、カートンなどの無菌包装を行う。無菌包装により、包装された商品の賞味期限が延びます。また、環境にも優しいです。市場成長の主な要因は、乳飲料の消費量の増加、利便性と品質の高い食品への需要の高まり、都市人口の増加、eコマースの売上高の増加です。
インド・ブランド・エクイティ財団(IBEF)によると、インドのeコマースは2020年に462億米ドルとされ、2025年には1880億米ドルに達すると予想されています。また、無菌包装の生産における自動化の採用の増加は、予測期間中に市場に有利な機会を創出するでしょう。しかし、原材料の不透明な価格と高い初期設備投資が、2022~2029年の予測期間を通じて市場の成長を抑制します。
無菌包装の世界市場の調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋地域、北米、欧州、中南米、世界のその他の地域です。アジア太平洋地域は、同地域の飲食品産業における需要増加により、収益面で市場を独占しています。北米は、医薬品や飲食品産業における需要増加などの要因により、予測期間中に最も高いCAGRで成長すると予想されます。
本調査の目的は、近年におけるさまざまなセグメントと国の市場規模を明らかにし、今後数年間の市場規模を予測することです。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的な側面を取り込むように設計されています。
また、市場の将来的な成長を規定する促進要因や課題などの重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、主要企業の競合情勢や包装タイプの提供物の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場の潜在的な機会も組み込んでいます。
List of tables and figures and dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable
List of figures
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Global Aseptic Packaging Market is valued at approximately USD 6.19 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 10.89% over the forecast period 2022-2029. Aseptic packaging involves packing a beverage or food product at an ultra-high temperature (UHT), sterilizing or disinfecting it covertly, and then fusing and sealing it under sterilized atmospheres to prevent bacterial and virus contamination. Plastic, glass, paperboard, or metal are used to make cans, containers, cartons, and other aseptic packages. The shelf life of packed goods is increased by aseptic packaging. It is also environmentally friendly. The key factors driving the market growth are rising consumption of dairy beverages, increasing demand for convenience and quality food products, growing urban population, and growing e-commerce sales.
According to the India Brand Equity Foundation (IBEF), in 2020, Indian e-commerce valued at USD 46.2 billion and is anticipated to reach USD 188 billion by 2025. Also, rise in adoption of automation in the production of aseptic packaging would create lucrative opportunities for the market during forecast period. However, the uncertain prices of raw materials and high initial capital investment stifle market growth throughout the forecast period of 2022-2029.
The key regions considered for the Global Aseptic Packaging Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. Asia Pacific dominated the market in terms of revenue, owing to the rising demand in food and beverages industry in the region. North America is expected to grow with the highest CAGR during the forecast period, owing to factors such as rising demand in pharmaceutical and food & beverages industries.
Major market players included in this report are:
Amcor plc
DS Smith Plc
Mondi plc
Reynolds Group Holdings Limited
SIG Combibloc Group AG
Sonoco Products Company
Smurfit Kappa Group plc
Stora Enso Oyj
Tetra Laval International S.A.
UFlex Limited
Recent Developments in the Market:
Global Aseptic Packaging Market Report Scope:
Historical Data: 2019-2020-2021
Base Year for Estimation: 2021
Forecast period: 2022-2029
Report Coverage: Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
Segments Covered: Packaging Type, Material, End-User Industry, Region
Regional Scope: North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Rest of the World
Customization Scope: Free report customization (equivalent up to 8 analyst's working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.
The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and Packaging Type offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Packaging Type:
Carton
Bags & Pouches
Bottles & Cans
By Material:
Paper & Paperboard
Plastics
Metal
Glass
By End-User Industry:
Food
Beverages
By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE
Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
ROLA
Rest of the World