市場調査レポート
商品コード
1182215
報奨旅行(インセンティブ旅行)の世界市場規模調査&予測:産業タイプ別、エンドユーザー別、供給元別、地域別分析、2022-2029年Global Incentive Travel Market Size study & Forecast, by Industry Type, by End User, by Source and Regional Analysis, 2022-2029 |
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報奨旅行(インセンティブ旅行)の世界市場規模調査&予測:産業タイプ別、エンドユーザー別、供給元別、地域別分析、2022-2029年 |
出版日: 2022年12月19日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
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世界の報奨旅行(インセンティブ旅行)市場は、2021年に約420億米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には12.1%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。
報奨旅行(インセンティブ旅行)とは、企業が従業員に報いるために利用する報奨制度の一種です。さらに、企業は販売店や代理店、パートナーなどにも報奨旅行(インセンティブ旅行)を提供しています。報奨旅行(インセンティブ旅行)では、ホテル宿泊、楽しいアクティビティ、パーティ、イベントなど、さまざまな施設が提供されます。旅行・観光部門の拡大、ポスト共産主義時代における企業の福利厚生への支出の増加、また大手企業の戦略的取り組みにより、市場期間中、市場の有利な成長見通しが作成されるでしょう。
Statistaによると、2022年現在、世界の旅行・観光市場は7,168億米ドルと推定され、2022年から2026年にかけて8.46%の年間成長率を記録し、2026年には9,921億米ドルに達すると予測されています。また、新興市場における工業化の進展や、オンラインチケット予約プラットフォームの普及が進んでいることから、予測期間中に有利な成長見通しが得られると考えられます。しかし、予算の制約から中小企業への普及が進まないことが、2022年から2029年の予測期間を通じて市場の成長を阻害します。
世界の報奨旅行(インセンティブ旅行)市場の調査で考慮した主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、世界のその他の地域です。北米は、大手企業の存在と従業員の福利厚生への支出の増加により、市場シェアの面で主要な地域となっています。一方、アジア太平洋地域は、工業化の進展やオンラインチケット予約プラットフォームの普及率上昇などの要因により、予測期間中に大きく成長することが見込まれています。
本調査の目的は、近年における様々なセグメントや国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象国における業界の質的・量的な側面を盛り込むよう設計されています。
また、市場の将来的な成長を規定する促進要因や課題などの重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、主要企業の競合情勢や製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場の潜在的な機会も組み込んでいます。
List of tables and figures and dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable
List of figures
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Global Incentive Travel Market is valued approximately USD 42 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 12.1% over the forecast period 2022-2029. Incentive Travel is a type of incentive scheme utilized by companies to rewards their employees. In addition, companies also offer incentive travel to their dealers, distributors, and partners among others. The companies offer different facilities under incentive travel such as hotel stays, planned fun activities, parties, and events etc. The increasing expansion of travel & tourism sector and in post covid era growing spending from corporates on employee benefits as well as strategic initiatives from leading market players would create lucrative growth prospectus for the market over the market period.
According to Statista - as of 2022, the global travel & tourism market is estimated at USD 716.80 billion, and the revenue is projected to witness an annual growth rate of 8.46% between 2022 and 2026, to reach to USD 992.10 billion by 2026. Also, rising industrialization in emerging markets and increasing penetration of online ticket booking platforms would create lucrative growth prospectus for the market over the forecast period. However, the lack of penetration from SMEs due to budget constraints impedes the market growth throughout the forecast period of 2022-2029.
The key regions considered for the Global Incentive Travel Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. North America is the leading region in terms of market share due to presence of leading market players as well as rising spending on employees benefits in the region. Whereas Asia Pacific is expected to grow significantly during the forecast period, owing to factors such as rising industrialization as well as increasing penetration on line ticketing booking platforms in the region.
Major market players included in this report are:
360 Destination Group
Access Destination Services
Atpi Ltd.
Bcd Group
Bi Worldwide
Carlson Wagonlit Travel
Cievents
Conference Care Ltd.
Creative Group, Inc.
Csi Dmc
Recent Developments in the Market:
Global Incentive Travel Market Report Scope:
Historical Data: 2019-2020-2021
Base Year for Estimation: 2021
Forecast period: 2022-2029
Report Coverage: Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
Segments Covered: Industry Type, End User, Source, Region
Regional Scope: North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Rest of the World
Customization Scope: Free report customization (equivalent up to 8 analyst's working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.
The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Industry Type
Healthcare
Banking and Finance
Manufacturing
IT
Retail
Hospitality
Others
By End User
Individuals
Corporate Institutions
Others
By Source
Domestic
International
By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE
Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of the World