市場調査レポート
商品コード
1182126
コンストラクショントイの世界市場規模調査&予測:製品別、素材別、流通チャネル別、地域別分析、2022-2029年Global Construction Toys Market Size study & Forecast, by Product, by Material, by Distribution Channel and Regional Analysis, 2022-2029 |
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コンストラクショントイの世界市場規模調査&予測:製品別、素材別、流通チャネル別、地域別分析、2022-2029年 |
出版日: 2022年11月16日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
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コンストラクショントイの世界市場は、2021年に約203億5000万米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には1.5%以上の健全な成長率で成長すると予想されています。
コンストラクショントイは、いくつかのモデルの製作を可能にする均一な要素の集合体です。コンストラクショントイの世界市場の主な促進要因は、世界の玩具の販売増です。これに伴い、子供の認知能力開発におけるコンストラクショントイの優位性がより広く認知されるようになり、市場はより急速に拡大すると予想されます。教育現場からの需要は、空間的な推理力を養う玩具が牽引するものと思われます。例えば、幼児教育では、レンガやブロックを使った玩具が使われています。このような幼稚園児向けのアクティビティは、子どもたちの想像力や創意工夫を促すことで、全人的な発達を促すことを目的としています。
The Toy Associationによると、2018年の世界の玩具市場の総売上は900億米ドルで、2021年には1042億米ドルと大幅に増加しました。しかし、コンストラクショントイの高コストが、2022-2029年の予測期間を通じて市場の成長を阻害しています。さらに、スマート玩具の採用が増加しており、予測期間中、市場に有利な成長機会を生み出しています。中国のお祭りシーズンには、大手メーカーが伝統的なスタイルのコンストラクショントイを発表しています。例えば、LEGO Groupは2020年11月に、DUPLO、Story of Nian、Spring Lantern Festival、Monkie Kidsという名前で4つの新しいLEGOセット一式を発表しました。これらの玩具は、中国の伝統的な文化を尊重するために同社が発表したものです。予測期間中、これらの取り組みにより、同地域のコンストラクショントイの需要が高まっています。
世界のコンストラクショントイ市場の調査で考慮された主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、ラテンアメリカ、および世界のその他の地域です。米国とカナダの幼稚園でブロックやコンストラクションセットの使用が増加しているため、北米はコンストラクショントイにとって最大の地域市場となっています。コンストラクショントイは、アメリカの多くの大学の学者や児童心理学者が、子どもたちの認知能力を研究するために使用しています。学校、学習施設、保育施設、教室などからの需要が高まっていることから、米国のコンストラクショントイ市場の成長に拍車がかかると予想されます。これと並んで、予測期間中に最も成長が著しいのがアジア太平洋地域です。インドや中国などの新興経済諸国では、教育や全体的な発達のために建築玩具の重要性を親が認識するようになり、これらのアイテムの市場が大幅に増加すると予想されます。
本調査の目的は、近年における様々なセグメントと国の市場規模を明らかにし、今後数年間の市場規模を予測することです。本レポートは、調査対象国における業界の質的・量的な側面を取り込むように設計されています。
また、市場の将来的な成長を規定する促進要因や課題などの重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、主要企業の競合情勢や製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場の潜在的な機会も組み込んでいます。
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List of figures
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Global Construction Toys Market is valued at approximately USD 20.35 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 1.5% over the forecast period 2022-2029. Construction toy is a collection of uniform elements that enables the fabrication of several models. Major driving factor for the Global Construction Toys Market is rising sales of toys globally. Along with this, market is anticipated to expand more quickly as the advantages of building toys for children's cognitive development become more widely acknowledged. The demand from educational systems is expected to be driven by the goods' ability to assist youngsters develop their spatial reasoning. For instance, early education classes feature toys made of bricks and blocks. These activities for kindergarteners are intended to promote holistic development by encouraging children's imagination and inventiveness.
According to The Toy Association, the total revenue of the global toy market in 2018 was USD 90 billion which has increased significantly to USD 104.2 billion in 2021. However, the high cost of Construction Toys stifles market growth throughout the forecast period of 2022-2029. Moreover, rising adoption of smart toys is creating lucrative growth opportunities for the market over the forecast period. During China's festival season, leading manufacturers are introducing construction toys in the traditional style. For instance, The LEGO Group unveiled a whole set of four new LEGO sets in November 2020 under the names DUPLO, Story of Nian, Spring Lantern Festival, and Monkie Kids. These toys were released by the firm to honour traditional Chinese culture in the nation. Over the course of the projection period, these initiatives are increasing demand for construction toys in the region.
The key regions considered for the Global Construction Toys Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. Due to the growing use of blocks and construction sets in kindergartens in the United States and Canada, North America has become the largest regional market for construction toys. Construction toys are used by academics and child psychologists from a number of American colleges to study children's cognitive abilities. The rising demand from schools, learning facilities, childcare facilities, and classrooms is anticipated to fuel growth in the U.S. construction toys market. Along with this, Asia Pacific is the fastest growing region over the forecast period. The market for these items is anticipated to increase significantly in developing economies like India and China as parents become more aware of the importance of building toys for education and overall development.
Major market players included in this report are:
Hasbro
K'NEX (Basic Fun, Inc.)
Tegu
Mattel
BANDAI NAMCO Group
Spin Master Ltd.
The LEGO Group.
PlayMonster LLC.
KnuckleStrutz
Magformers
Recent Developments in the Market:
Global Construction Toys Market Report Scope:
Historical Data: 2019-2020-2021
Base Year for Estimation: 2021
Forecast period: 2022-2029
Report Coverage: Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
Segments Covered: Product, Material, Distribution Channel, Region
Regional Scope: North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Rest of the World
Customization Scope: Free report customization (equivalent up to 8 analyst's working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.
The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Product:
Bricks & Blocks
Tinker Toy
Others
By Material:
Wood
Polymer
Metal
Others
By Distribution Channel:
Hypermarkets & Supermarkets
Specialty Stores
Online
Others
By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE
Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of the World