市場調査レポート
商品コード
1182119
屋外用LEDディスプレイの世界市場規模調査&予測:タイプ別(表面取付、個別取付型)、アプリケーション別(ビルボード、モバイルLEDディスプレイ、ペリメータボード、交通信号、ビデオウォール、その他)、地域別分析、2022-2029年Global Outdoor LED Display Market Size study & Forecast, by Type (Surface Mounted and Individually Mounted), Application (Billboards, Mobile LED Display, Perimeter Board, Traffic Lights, Video Wall, Others)and Regional Analysis, 2022-2029 |
● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。 詳細はお問い合わせください。
屋外用LEDディスプレイの世界市場規模調査&予測:タイプ別(表面取付、個別取付型)、アプリケーション別(ビルボード、モバイルLEDディスプレイ、ペリメータボード、交通信号、ビデオウォール、その他)、地域別分析、2022-2029年 |
出版日: 2022年11月16日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
|
世界の屋外用LEDディスプレイ市場は、2021年に約69億8000万米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には9.10%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。
屋外用発光ダイオード(LED)ディスプレイとして知られる電気・電子製品には、LEDビルボード、モバイルLEDスクリーン、LEDビデオウォール、ペリメータLEDディスプレイ、LEDマトリクスディスプレイなどがあります。お客様のニーズに合わせて、屋外用LEDディスプレイには、さまざまなサイズ、カラー表示オプション、解像度のものがあります。スポーツ活動の増加やデジタル広告などの大きな要因によって、市場は拡大しています。さらに、屋外用LEDディスプレイは、空港、テレビスタジオ、電車やバスの駅、スポーツスタジアムやアリーナ、店舗やショッピングモール、ライブハウス、道路、建物の外壁など、さまざまな場所で広く使用されるようになるでしょう。
国際クリケット評議会によると、加盟12カ国は、2023年から27年のFTPサイクルで、前回の694試合と比較して、合計777試合の国際試合を行う予定です。さらに、インド政府は、駐車場、公園、道路などでのLED街灯の使用を奨励するため、地元の市民団体や自治体にさまざまなパイロットプログラムを導入しています。さらに、Statistaによると、デジタル広告による総収入は2021年に30億8000万米ドルで、2024年には50億5000万米ドルに達すると予想されています。しかし、設置費用の高さが、2022~2029年の予測期間を通じて市場成長を阻害しています。
世界の屋外LEDディスプレイ市場調査で考慮した主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、ラテンアメリカ、世界のその他の地域が含まれます。アジア太平洋地域は、プロモーションやスポーツ活動の急増、視聴体験を向上させるための既存企業による投資により、世界的に市場全体の収益シェアをリードしています。北米は、さまざまな著名な通りでの技術の使用と、カスタマイズされたソリューションに対する高い需要により、最も急速に成長している地域であると予想されます。
本調査の目的は、近年における様々なセグメント&国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的な側面を取り込むように設計されています。
また、市場の将来的な成長を定義する促進要因や課題などの重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、主要企業の競合情勢や製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場の潜在的な機会も組み込んでいます。
List of tables and figures and dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable
List of figures
List of tables and figures and dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable
Global Outdoor LED Display Market is valued at approximately USD 6.98 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 9.10% over the forecast period 2022-2029. Electric and electrical goods known as outdoor light-emitting diode (LED) displays include LED billboards, mobile LED screens, LED video walls, perimeter LED displays, and LED matrix displays. To meet customer needs, outdoor LED displays come in a variety of sizes, colour display options, and resolutions. The market is expanding because of significant factors such as an increase in sports activities and digital advertising. In addition, outdoor LED displays will find widespread use in places such as airports, TV studios, trains and bus stations, sports stadiums and arenas, shops and shopping malls, live music venues, streets, building facades, and so on.
As per International Cricket Council, the 12 members will play a total of 777 international matches in the 2023-27 FTP cycle compared to the 694 in the last one. The 12 countries will play 173 Tests, 281 ODIs, and 323 T20Is during the period. moreover, the Government of India has introduced varied pilot programs for encouraging the usage of LED streetlights for local civic bodies and municipalities for parking areas, parks and roads. Furthermore, as per Statista, the total revenue generated through digital advertisement was USD 3.08 billion in 2021 and is expected to reach USD 5.05 billion in 2024. However, the high cost of Installation stifles market growth throughout the forecast period of 2022-2029.
The key regions considered for the Global Outdoor LED Display Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and the Rest of the World. Asia Pacific is leading the overall market revenue share globally owing to a surge in promotional and sports activities and investments by established companies for improving viewer experience. North America is expected to be the fastest growing region due to the use of technology across various prominent streets and the high demand for customized solutions.
Major market players included in this report are:
Panasonic Corporation
BARCO
Lighthouse Technologies Limited
Galaxia Electronics
Shenzhen Dicolor Optoelectronics Co. Ltd
Daktronics, Inc
Leyard
Toshiba Corporation
Electronic Displays, Inc.
LG Electronics Inc.
Recent Developments in the Market:
Global Outdoor LED Display Market Report Scope:
Historical Data: 2019-2020-2021
Base Year for Estimation: 2021
Forecast period: 2022-2029
Report Coverage: Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
Segments Covered: Type, Application, Region
Regional Scope: North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Rest of the World
Customization Scope: Free report customization (equivalent up to 8 analyst's working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*
The objective of the study is to define the market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values for the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within the countries involved in the study.
The report also caters the detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with a detailed analysis of the competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Type:
Surface Mounted
Individually Mounted
By Application:
Billboards
Mobile LED Display
Perimeter Board
Traffic Lights
Video Wall
Others
By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE
Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of the World