市場調査レポート
商品コード
1182076
タバコの世界市場規模調査&予測:タイプ別(フレーバー付き、ノンフレーバー)、フォーマット別(スリム、スーパースリム、キングサイズ、レギュラー)、流通チャネル別(オフライン小売店、オフライン小売店)、地域分析、2022-2029年Global Cigarette Market Size study & Forecast, by Type (Flavored and Non-Flavored); By Format (Slim, Super Slim, King Size, and Regular); By Distribution Channel (Offline Retail Stores and Offline Retail Stores), and Regional Analysis, 2022-2029 |
● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。 詳細はお問い合わせください。
タバコの世界市場規模調査&予測:タイプ別(フレーバー付き、ノンフレーバー)、フォーマット別(スリム、スーパースリム、キングサイズ、レギュラー)、流通チャネル別(オフライン小売店、オフライン小売店)、地域分析、2022-2029年 |
出版日: 2022年11月16日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
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世界のタバコ市場は、エンドユーザーによる様々な種類のタバコの使用の増加や、ストレス軽減に役立つタバコに対する消費者心理の高まりなどの要因によって拡大しています。
ライフスタイルの変化やタバコの研究開発への投資の増加により、市場は目覚しい成長を遂げると予想されています。
Plos Medicine.orgによると、2018年には、約2億8200万人の喫煙者、1100万人の女性、5500万人の元喫煙者がいたとされています。このうち、18歳から69歳までの喫煙者は2億6400万人(男性2億5500万人、女性900万人)です。さらに、2018年の中国の人口とタバコ喫煙者の有病率(25,6%)のデータによると、予測期間においてこれらの喫煙者の人口は増加することが予想されます。これらの喫煙者は2018年に世界で推定1兆5,450億本のタバコを吸い、平均喫煙報告数(1兆4970億本)に基づく総消費量は男性がほぼ全てを占めています。しかし、肺や喉の感染症の有病率の増加や、身体の免疫系へのダメージの高さが、市場の成長を制限する可能性があります。
タバコの世界市場の調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋地域、北米、欧州、中南米、世界のその他の地域です。アジア太平洋地域は、喫煙者の増加やタバコの生産と販売の上昇に起因する、収益の面でスペースを支配しました。
アジア太平洋地域は、喫煙者数の増加、タバコの生産・販売の増加により、売上高で優位を占めています。中国人男性は、世界のタバコ消費量の40%を占めています。中国で販売されるタバコの約90%を占める国有企業(SOE)である中国タバコ公社(CNTC)が、中国のタバコ市場を独占しています。北米は、タバコの研究開発への投資が増加していることから、予測期間中に大きく成長することが予想されます。
本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を明らかにし、今後数年間の市場規模を予測することです。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的な側面を盛り込むよう設計されています。
また、市場の将来的な成長を規定する促進要因や課題などの重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、主要企業の競合情勢や製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場の潜在的な機会も組み込んでいます。
List of tables and figures and dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable
List of figures
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Global Cigarette Market is valued approximately at USD XXX billion in 2021 and is anticipated to grow with a growth rate of more than XXX% over the forecast period 2022-2029. Cigarette is also known as tobacco or cigar. Global Cigarette market is expanding because of factors such as Increasing use of various types of cigarettes among end users and rising consumer belief towards cigarettes helping in reducing stress. The market is anticipated to see an impressive growth, owing to Changing lifestyle and increasing investment in R&D of cigarette.
According to Plos Medicine.org, in the year 2018 there were an approximated 282 million smokers, 11 million women, and 55 million ex-smokers. These included 264 million smokers between ages of 18 and 69 (255 million men, 9 million women). Further, according to data on the population of China from 2018 and the prevalence of cigarette smokers (25,6%), the population of these smokers is expected to rise in the forecasted period, These smokers smoked an estimated 1,545 billion cigarettes worldwide in 2018, with men accounting for almost all the total consumption based on the mean reported number of cigarettes smoked (1,497 billion cigarettes). However, growing prevalence of lung and throat infections and higher damage to the body's immune system may restrict the market growth.
The key regions considered for the Global Cigarette Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. Asia Pacific dominated the space in terms of revenue, owing to increasing number of smokers and rising production and sales of cigarette
in the region. Chinese men contribute to 40% of global tobacco consumption. The China National Tobacco Corporation (CNTC), a state-owned enterprise (SOE) that accounted for about 90% of all cigarettes sold in China, dominates the country's tobacco market. North America is expected to grow significantly during the forecast period, owing to Increasing in investments in R&D of cigarette
Major market players included in this report are:
British American Tobacco PLC
Imperial Brands PLC
ITC Limited
Altria Group Inc.
China National Tobacco Corporation
Japan Tobacco International SA
Philip Morris Products SA
T Gudang Garam Tbk
Korea Tobacco & Ginseng Cooperation
Eastern Company SAE
Recent Developments in the Market:
Global Cigarette Market Report Scope:
Historical Data: 2019-2020-2021
Base Year for Estimation: 2021
Forecast period: 2022-2029
Report Coverage: Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
Segments Covered: Type, Format, Distribution Channel and Region
Regional Scope: North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Rest of the World
Customization Scope: Free report customization (equivalent up to 8 analyst's working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.
The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Type:
Flavored
Non-Flavored
By Format:
Slim
Super Slim
King Size
Regular
By Distribution Channel:
Offline Retail Stores
Online Retail Stores
By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE
Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of the World