市場調査レポート
商品コード
1182071
分析機器の世界市場調査&予測:製品タイプ別、エンドユーザー別、地域別分析、2022-2029年Global Analytical Instrumentation Market Size study & Forecast, by Product Type, End User and Regional Analysis, 2022-2029 |
● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。 詳細はお問い合わせください。
分析機器の世界市場調査&予測:製品タイプ別、エンドユーザー別、地域別分析、2022-2029年 |
出版日: 2022年11月16日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
|
分析機器とは、天然素材や人工素材からなる様々な化学成分を分離・同定・定量化する研究し、臨床試験で得られた測定値を分析する装置です。
分析機器市場は、臨床研究数の増加やゲノム技術の普及率上昇などの要因から拡大しています。近い将来、分析機器の使用に対する政府の厳しい政策や研究開発への投資の増加により、市場は拡大すると予想されています。
Clinical Trials.govによると、臨床研究の登録数は著しく増加しています。さらに、BioSpaceによると、ゲノム市場は2020年の144億3000万米ドルから、2030年末までに962億5000万米ドルになると予想されています。しかし、分析機器のコスト高やメンテナンス費用、研究所の経費の高騰が市場成長を阻害する可能性があります。
分析機器の世界市場調査のために考慮された主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、ラテンアメリカ、および世界のその他の地域が含まれています。アジア太平洋地域は、高齢者人口の増加により、収益の面でスペースを支配しました。Statistaによると、高齢者人口は、2011年から2021年に、35.8%から2021年から2031年に、40.5%になることが期待されます。北米は、同地域の技術的進歩の高まりにより、予測期間中に大きく成長することが予想されます。
本調査の目的は、近年におけるさまざまなセグメントと国の市場規模を明らかにし、今後数年間の市場規模を予測することです。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的な側面を取り込むよう設計されています。
また、市場の将来的な成長を規定する促進要因や課題などの重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、主要企業の競合情勢や製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場の潜在的な機会も組み込んでいます。
List of tables and figures and dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable
List of figures
List of tables and figures and dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable
Global Analytical Instrumentation Market is valued approximately at USD XXX billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than XXX% over the forecast period 2022-2029. Analytical Instrumentation refers to the study of separating, identifying, and quantifying various chemical components which are made of natural and artificial materials. That is, these instruments analyses the readings taken off from the clinical studies in the market. The Analytical Instrumentation market is expanding because of factors such as increasing number of clinical studies and rising prevalence of the genomics technology. The market is anticipated to grow in the near future, owing to stringent government policies towards the use of the analytical instrumentation and increasing investments in the R&D.
According to Clinical Trials.gov, the rising numbers of the registered clinical studies went from USD 2932.7 million, in the year 2018 to USD 3625.2 Million, in the year 2020 and USD 3900 Million, in the year 2021. Further, according to the BioSpace, the Genome Market is expected to go to USD 96.25 Billion, by the year end 2030 from USD 14.43 Billion, in the year 2020. However, High cost of analytical instruments and rising prices of maintenance, and laboratory expenses may halt market growth.
The key regions considered for the Global Analytical Instrumentation Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. Asia Pacific dominated the space in terms of revenue, owing to rising geriatric population. According to Statista, the elderly population is expected to go to 40.5%, in 2021-2031 from 35.8%, in the year 2011-2021. North America is expected to grow significantly during the forecast period, owing to rising technological advancements in the region.
Major market players included in this report are:
Sartorius AG
Agilent Technologies Inc.
Bruker Corporation
PerkinElmer Inc.
Thermo Fisher Scientific Inc.
Shimadzu Corporation
Malvern Panalytical Ltd (Spectris company)
Mettler Toledo International Inc.
Waters Corp.
Bio-Rad Laboratories Inc
Recent Developments in the Market:
Global Analytical Instrumentation Market Report Scope:
Historical Data: 2019-2020-2021
Base Year for Estimation: 2021
Forecast period: 2022-2029
Report Coverage: Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
Segments Covered: Product Type, End User and Region
Regional Scope: North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Rest of the World
Customization Scope: Free report customization (equivalent up to 8 analyst's working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.
The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Product Type:
Chromatography
Molecular Analysis Spectroscopy
Elemental Analysis Spectroscopy
Mass Spectroscopy
Analytical Microscopes
By End User
Life Sciences
Chemical and Petrochemical
Oil and Gas
Material Sciences
Food Testing
Water and Wastewater
By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE
Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of the World