市場調査レポート
商品コード
1182007
新聞の世界市場規模調査&予測:プラットフォーム別(プリント、デジタル)、ビジネスモデル別(購読、広告)、地域別分析、2022-2029年Global Newspaper Market Size study & Forecast, by Platform (Print and Digital), Business Model (Subscription and Advertising) and Regional Analysis, 2022-2029 |
● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。 詳細はお問い合わせください。
新聞の世界市場規模調査&予測:プラットフォーム別(プリント、デジタル)、ビジネスモデル別(購読、広告)、地域別分析、2022-2029年 |
出版日: 2023年01月05日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
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新聞は、世界中の読者やイメージ広告主にとって効果的なプラットフォームです。
それは、費用対効果の高い、印刷やデジタル形式で詳細な情報や鮮やかなニュースが含まれています。新聞市場は、予測期間において、持続可能で環境に優しいソリューションに対する需要の高まりや、雑誌や新聞などに対する国民の意識の高まりなどの要因から拡大しています。
2018年のニューヨーク・タイムズによると、加入者の約39%がデジタル新聞を購読しています。さらに、デジタル新聞や雑誌の広告は、他のチャネルでのブランドの広告キャンペーンを補完しながら、ブランドの認知度を高めるため、広告界で人気を博しています。一方、広告のための費用対効果の高いモードと、市場参加者による研究開発活動の高まりは、市場に有利な機会を生み出しています。しかし、代替品の脅威は予測期間中の市場成長を阻害します。
世界の新聞市場の調査のために考慮された主要な地域は、アジア太平洋、北米、欧州、ラテンアメリカ、および世界のその他の地域が含まれています。北米は、様々な産業でデジタル新聞・雑誌広告の普及と受容が進んでいることから、収益面で地域を支配しています。アジア太平洋地域は、雑誌やデジタル新聞への支出増加、ユーザーによる有料購読の普及といった要因から、予測期間中に成長するものと思われます。
本調査の目的は、近年におけるさまざまなセグメントおよび国の市場規模を明らかにし、今後数年間の市場規模を予測することです。本レポートは、調査対象国における業界の質的・量的な側面を盛り込むよう設計されています。
また、市場の将来的な成長を規定する促進要因や課題などの重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、主要企業の競合情勢や製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場の潜在的な機会も組み込んでいます。
List of tables and figures and dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable
List of figures
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Global Newspaper Market is valued at approximately USD XX billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than XX% over the forecast period 2022-2029. A Newspaper is an effective platform readers and image advertisers across the globe. It is cost-effective and contains detailed information and vivid news in print and digital format. The Newspaper market is expanding because of factors such as rising demand for sustainable and eco-friendly solutions and rising public awareness towards magazines and newspapers etc. in the forecast period.
According to the New York Times in 2018, nearly 39% of subscribers subscribed to the digital newspaper. Furthermore, digital newspaper and magazine advertising is gaining traction in the advertising world because it raises brand awareness while complementing the brand's advertising campaigns on other channels. Whereas, cost-effective mode for advertisement and growing R&D activities by market players are creating lucrative opportunities for the market. However, the threat of substitutes hampers the market growth in the forecast period.
The key regions considered for the Global Newspaper Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. North America dominates the region in terms of revenue, owing to the increasing popularity and acceptance of digital newspapers & magazine advertising in various industries. The Asia Pacific is expected to grow during the forecast period, owing to factors such as the increased spending on magazines and digital newspapers, growing adoption of paid subscriptions among users
Major market players included in this report are:
Dan Gannett Co. Inc.
Fairfax Media
The New York Times
Axel Springer SE
Schibsted Media Group
APN News and Media
Daily Mail and General Trust
Dogan Yayin Holding
Gruppo Editoriale L'Espresso
Johnston Press
Recent Developments in the Market:
Global Newspaper Market Report Scope:
Historical Data: 2019-2020-2021
Base Year for Estimation: 2021
Forecast period: 2022-2029
Report Coverage: Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
Segments Covered: Platform, Business Model, Region
Regional Scope: North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Rest of the World
Customization Scope: Free report customization (equivalent up to 8 analyst's working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.
The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Product:
Digital
By Business Model:
Subscription
Advertising
By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE
Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of the World