市場調査レポート
商品コード
1135090
ラム酒の世界市場規模調査、タイプ別(ホワイトラム、ライト/ゴールドラム、ダークラム、スパイスラム)、性質別(オーガニック、コンベンショナル)、販売チャネル別(B to B、B to C)、地域別予測2022-2028年版Global Rum Market Size study, by Type (White Rum, Light/Gold Rum, Dark Rum, Spiced Rum) by Nature (Organic, Conventional), by sales Channel (Business to Business, Business to Consumer) and Regional Forecasts 2022-2028 |
● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。 詳細はお問い合わせください。
ラム酒の世界市場規模調査、タイプ別(ホワイトラム、ライト/ゴールドラム、ダークラム、スパイスラム)、性質別(オーガニック、コンベンショナル)、販売チャネル別(B to B、B to C)、地域別予測2022-2028年版 |
出版日: 2022年09月29日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
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世界のラム酒市場は2021年に約112億6000万米ドルと評価され、予測期間2022-2028年には5.2%以上の健全な成長率で成長すると予想されています。
蒸留酒の中でも、ラム酒は2番目に好まれる飲料用蒸留酒です。ラム酒には多くの薬効成分が含まれており、少し前までは戦争で軍隊や兵士が健康でいられるように使用されていました。ラム酒は骨密度を高め、適度な食事が骨粗しょう症などの様々な健康障害を予防し、関節炎の予防にも役立つことが推測されます。現在のシナリオでは、中流階級の可処分所得の増加がラム酒の販売を促進し、ひいては都市部でもラム酒の販売を促進します。増加する一人当たりの所得が2018年の&62,805から2020年の&69,288に膨らみ、ラム酒の販売を通じて収集した収益は、米国で最も高くなっています。人々の心の中には、仕事上のプレッシャーが増加するにつれて、ラム酒の消費はそれらの人々にとってかなり快適であるというサジ加減があり、その結果、ラム酒の摂取量が急増しているのです。市場をより円滑かつ効率的に推進するために、ラム酒製造会社はプレミアムでより本格的なラム酒のフレーバーを発売し、市場の人気を高めています。ラム酒市場の主要ブランドの1つであるBacardiは、Anejo Cuatro Gold Rumという新しいプレミアムラム酒を発売し、プレミアムラム酒市場を独占し、この市場の成長を促進しています。また、市場におけるパブやクラブの数が増加していることも、ラム酒市場の成長を後押ししています。パブ市場は、2021年から2026年の間に260億米ドル成長すると推定されます。しかし、スコッチやウィスキーの蒸留酒など、異なる蒸留酒がラム酒市場に直接的に課題しています。また、非アルコール飲料の市場の可用性は、2022年から2028年の予測期間を通して、市場の成長を窒息させるラム市場にかなりの競争を与えます。
世界のラム酒市場の調査のために考慮された主要な地域は、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、および世界のその他の地域が含まれています。北米は、ラム酒のプレミアムブランドの存在と、互いの市場を牽引する異なるスピリッツ間の健全な競争という要因から、2021年の収益面でこの分野を支配しました。アジア太平洋地域は、ラム酒に対する最大の消費者需要が南アジアに存在するという要因から、予測期間中に大きく成長すると予想されます。最も多くの消費者がいる市場を独占しているのは、インドとフィリピンです。また、インドはプレミアムラムカテゴリーの高い成長により、より良い顧客体験を提供することに期待しています。
本レポートに含まれる主な市場参入企業は以下の通りです。
本調査の目的は、近年における様々なセグメント&国の市場規模を明らかにし、今後8年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象となる各地域および各国における産業の質的および量的な側面を取り入れることを意図しています。さらに、市場の将来的な成長を規定する促進要因や課題などの重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競合情勢や製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場での利用可能な機会も組み込まなければなりません。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します。
タイプ別
ホワイトラム
ライト/ゴールドラム
ダークラム
スパイスラム
性質別
オーガニック
コンベンショナル
販売チャネル別
企業間取引(B to B
企業間取引(B to C
地域別
北米
米国
カナダ
欧州
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
その他欧州
アジア太平洋地域
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
その他アジア太平洋
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
世界のその他の地域
さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです。
実績年-2018年、2019年、2020年
基準年-2021
予測期間-2022年から2028年まで
当レポート、世界のラム酒市場の対象読者
主要なコンサルティング会社・アドバイザー
大企業、中堅企業、中小企業
ベンチャーキャピタル
付加価値再販業者(VAR)
サードパーティナレッジプロバイダー
投資銀行家
投資家
List of figures
Global Rum Market is valued at approximately USD 11.26 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 5.2% over the forecast period 2022-2028. Among all the spirits, Rum is the second most preferred beverage spirits. It contains a lot of medicinal properties which were not long ago used for troops and soldiers in the war to keep them fit and healthy. It increases the bone density through which it can be inferred that eating in moderation can prevent various health diseases such as osteoporosis and can help prevent arthritis problems as well. In the current scenario, the increasing middle-class disposable income promotes rum sales, which in turn promotes it in urban areas as well. The revenue collected through the sales of rum is highest in the USA as the increasing per capita income inflated from & 62,805 in 2018 to & 69,288 in 2020. There is a sagaciousness going on in the minds of people that, as there is an increase in pressure in work life the consumption of rum is quite comfortable for those people, resulting in a surge in the intake of rum. To drive the market more smoothly and efficiently the rum producers are launching premium and more authentic rum flavours to increase the popularity of the market. Just one of the leading brands in the rum market i.e., Bacardi, has launched its new premium rum named Anejo Cuatro Gold Rum to dominate the premium rum market, which propels the growth of this market. Also, the increasing number of pubs and clubs in the market drives the growth of the rum market. The pub market is estimated to grow by 26 billion USD between 2021 and 2026. However, different spirits such as scotch and whiskey spirits, directly challenge the rum market. Also, the market availability of non-alcoholic beverages gives quite a competition to the rum market which smother the market growth throughout the forecast period of 2022-2028.
The key regions considered for the Global Rum Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and the Rest of the World. North America dominated the space in terms of revenue in 2021, owing to the factor of the existence of premium brands of rum and the healthy competition between different spirits which drives each other's market. The Asia Pacific is expected to grow significantly during the forecast period, owing to the factors that the largest consumer demand for rum is present in South Asia. The dominance over the market for the largest number of consumers lies in India and the Philippines. India is also looking forward to providing a better customer experience through high growth in premium rum categories.
Major market players included in this report are:
Demerara Distillers Limited
Amrut Distilleries Limited
Bacardi Limited
Brugal
Diageo plc
Campari Group
La Martiniquaise
Pernod Ricard
RadicoKhaitan Limited
Stock Spirits Group
The objective of the study is to define the market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values for the coming eight years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within each of the regions and countries involved in the study. Furthermore, the report also caters the detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, the report shall also incorporate available opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with a detailed analysis of the competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Type:
White Rum
Light/Gold Rum
Dark Rum
Spiced Rum
By Nature:
Organic
Conventional
By Sales Channel:
Business to Business
Business to Consumer
By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE
Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of the World
Furthermore, years considered for the study are as follows:
Historical year - 2018, 2019, 2020
Base year - 2021
Forecast period: - 2022 to 2028
Target Audience of the Global Rum Market in Market Study:
Key Consulting Companies & Advisors
Large, medium-sized, and small enterprises
Venture capitalists
Value-Added Resellers (VARs)
Third-party knowledge providers
Investment bankers
Investors