市場調査レポート
商品コード
1135087
ガーデニング機器の世界市場規模調査、製品別、販売チャネル別、エンドユーザー別、地域別予測2022-2028Global Gardening Equipment Market Size study, by Product by Sales Channel, by End User and Regional Forecasts 2022-2028 |
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ガーデニング機器の世界市場規模調査、製品別、販売チャネル別、エンドユーザー別、地域別予測2022-2028 |
出版日: 2022年09月29日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
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ガーデニング機器の世界市場は、2021年に約843億6000万米ドルと評価され、予測期間2022年から2028年にかけて5.9%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。
ガーデニング機器は、トリミング、整列、切断、庭の外観を維持するために使用されます。これらの先進技術の機器の主な用途は、ゴルフコース、遊び場、家庭のニーズ、等内にあります。市場が原因で小さなスペースのガーデニング、キッチンガーデニング、都市農業などを維持するための増加傾向を含むブーストにある多くの促進要因があります。Garden Palsによると、Covidの大流行で1830万人の新しい園芸家が誕生し、アメリカ人の約55%が家庭園芸活動に従事しているとのことです。家庭菜園のニーズを満たすために、主要企業は産業界にますます多くの投資を行っており、芝刈り機の需要だけでも445億8000万米ドルに達すると予想されます。この分野では、自動ブレーキシステム、GPSシステム、均一な切断などの最新技術の発明が行われ、機械をより賢くし、ガーデニングをより簡単にすることができます。また、機械による騒音が大きいため、インド、米国、ドイツ、英国など多くの国で、ガーデニングのコスト削減と騒音公害をなくすために電動式の機械が提供されています。しかし、ガーデニング機器の高コストと、機械の修理や点検に生じる遅れが、2022~2028年の予測期間を通じて市場成長を阻害しています。
ガーデニング機器の世界市場調査のために考慮された主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、ラテンアメリカ、および世界のその他の地域が含まれています。北米は、主要な市場企業の支配と芝生と庭の機器に費やされた重い金額のために、2021年に収益の面でスペースを支配しました。アジア太平洋地域は、不動産所有者による商業および住宅分野での建設活動の増加などの要因により、予測期間中に大幅に成長することが期待されています。また、エネルギー効率の高い芝刈り機やGPS搭載機器の利用が増加していることも、今後の成長への足がかりとなっています。
本レポートに含まれる主な市場参入企業は以下の通りです。
本調査の目的は、近年における様々なセグメント&国の市場規模を明らかにし、今後8年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象となる各地域および各国における産業の質的および量的な側面を取り込むことを目的としています。さらに、市場の将来的な成長を規定する促進要因や課題などの重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競合情勢や製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場での利用可能な機会も組み込まなければなりません。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します。
製品別
芝刈り機
ハンドヘルド電動工具
ハンドツール&車輪付き器具
水処理装置
販売チャネル別
ホームセンター
芝生・園芸専門店
全国規模の小売店・ディスカウントストア
金物店
eコマース
エンドユーザー別
住宅分野
商業・官公庁
地域別
北米
米国
カナダ
欧州
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
その他欧州
アジア太平洋地域
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
その他アジア太平洋
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
世界のその他の地域
さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです。
実績年-2018年、2019年、2020年
基準年-2021
予測期間-2022年から2028年まで
当レポート、ガーデニング機器の世界市場の対象読者
主要なコンサルティング会社・アドバイザー
大企業、中堅企業、中小企業
ベンチャーキャピタル
付加価値再販業者(VAR)
サードパーティナレッジプロバイダー
投資銀行家
投資家
List of figures
Global Gardening Equipment Market is valued at approximately USD 84.36 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 5.9% over the forecast period 2022-2028. Gardening equipments are used for trimming, aligning, cutting, and maintaining the garden look. The main usage of these advanced technological instruments is within the golf courses, playgrounds, household needs, etc. There are many drivers due to which the market is on the boost including increasing trends in maintaining small-space gardening, kitchen gardening, urban farming, etc. According to Garden Pals, 18.3 million new gardeners were created during the Covid pandemic and almost 55% of Americans are engaged in household gardening activities. To fulfil the requirements of household gardening the key players are investing more and more in industries and the demand for Lawn Mowers alone is expected to reach USD 44.58 Billion. Latest technological inventions such as auto-braking systems, GPS systems, Uniform cutting, etc. are taking place in this field to make the machines smarter and gardening simpler. Also, due to the high pitch noise caused due to the machines, many countries like India, U.S., Germany, U.K., etc. are offering electric machines to cut the cost of gardening and eliminate sound pollution. However, the high cost of gardening equipment and delays caused in repairing and servicing of machines stifles the market growth throughout the forecast period of 2022-2028.
The key regions considered for the Global Gardening Equipment Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and the Rest of the World. North America dominated the space in terms of revenue in 2021, owing to the dominance of leading market companies and the heavy amounts spent on lawn and garden equipments. The Asia Pacific is expected to grow significantly during the forecast period, owing to factors such as increasing construction activities in both commercial and residential sectors by the real estate owners. Also, the increasing usage of energy-efficient mowers and GPS-enabled equipment is creating a strong base for future growth.
Major market players included in this report are:
Ariens Company
American Honda Motor Co. Inc.
Briggs & Stratton Corporation
Deere & Company
Falcon Garden Tools
Fiskars Corporation
Husqvarna Group
Robert Bosch GmbH
Robomow
The Toro Company
The objective of the study is to define the market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values for the coming eight years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within each of the regions and countries involved in the study. Furthermore, the report also caters the detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, the report shall also incorporate available opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with a detailed analysis of the competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Product:
Lawn Mowers
Handheld Power Tools
Hand Tools & Wheeled Implements
Water Equipment
By Sales Channels:
Home Centres
Lawn & Garden Specialty Stores
National Retailers & Discount Stores
Hardware Stores
E-commerce
By End-use:
Residentials
Commercial/Government
By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE
Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of the World
Furthermore, years considered for the study are as follows:
Historical year - 2018, 2019, 2020
Base year - 2021
Forecast period: - 2022 to 2028
Target Audience of the Global Gardening equipment Market in Market Study:
Key Consulting Companies & Advisors
Large, medium-sized, and small enterprises
Venture capitalists
Value-Added Resellers (VARs)
Third-party knowledge providers
Investment bankers
Investors