市場調査レポート
商品コード
1125348
ベーカリー製品の世界市場規模調査、製品別(パンとロール、ケーキとペストリー、クッキー、その他)、流通チャネル別(ハイパーマーケットとスーパーマーケット、コンビニエンスストア、専門店、その他)、地域別予測2022-2028Global Bakery Products Market Size study, By Product (Bread & Rolls, Cakes & Pastries, Cookies, Others), By Distribution Channel (Hypermarkets & Supermarkets, Convenience Stores, Specialty Stores, Others), and Regional Forecasts 2022-2028 |
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ベーカリー製品の世界市場規模調査、製品別(パンとロール、ケーキとペストリー、クッキー、その他)、流通チャネル別(ハイパーマーケットとスーパーマーケット、コンビニエンスストア、専門店、その他)、地域別予測2022-2028 |
出版日: 2022年08月30日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
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ベーカリー製品は、パン、ビスケット、ケーキ・ペストリー、クッキーなど、小麦粉やミールを主原料とした焼き菓子です。
コンビニエンスストアの需要増加、小売業界の成長、冷凍ベーカリー製品の需要急増が、世界の市場拡大要因となっています。例えば、Statistaの分析によると、コンビニエンスフード部門は2022年に約5,622億米ドルの収益を上げると推定され、6.21%のCAGRで成長すると予測されています。したがって、コンビニエンス・フード製品に対する嗜好の高まりは、コンビニエンス・フード製品に対する有利な需要を生み出し、差し迫った数年間に市場成長を加速させています。しかし、ベーカリー製品に関連する健康への懸念や原材料の価格変動が、2022年から2028年の予測期間における市場の成長を阻害しています。また、可処分所得の上昇と革新的なベーカリー製品のインダクションは、予測期間中に市場需要の触媒として作用すると予測されます。
ベーカリー製品の世界市場調査のために考慮された主要な地域は、アジア太平洋、北米、欧州、ラテンアメリカ、および世界のその他の地域が含まれています。欧州は、グルテンフリー、トランス脂肪酸、高繊維製品などのベーカリー製品の高い需要に加え、コンビニエンス食品の需要の急増により、市場シェアの面で世界の主要地域となっています。一方、アジア太平洋地域は、予測期間2022-2028において、最も高いCAGRを示すと予測されています。可処分所得の増加、高いターゲット人口の存在などの要因は、アジア太平洋地域全体のベーカリー製品市場の有利な成長見通しを生み出します。
本レポートに含まれる主な市場参入企業は以下の通りです。
本調査の目的は、近年における様々なセグメントと国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象となる各地域・各国における産業の質的・量的な側面を取り込むことを目的としています。さらに、市場の将来的な成長を規定する促進要因や課題などの重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競合情勢や製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場で利用可能な機会も組み込まなければなりません。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します。
製品別
パン&ロール
ケーキ&ペストリー
クッキー
その他
流通チャネル別
ハイパーマーケット・スーパーマーケット
コンビニエンスストア
専門店
その他
地域別
北米
米国
カナダ
欧州
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
その他欧州
アジア太平洋地域
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
その他アジア太平洋
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
世界のその他の地域
さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです。
過去年-2018年、2019年、2020年
基準年-2021年
予測期間-2022年~2028年
当レポート、世界のベーカリー製品市場の対象読者。
主要なコンサルティング会社・アドバイザー
大企業、中堅企業、中小企業
ベンチャーキャピタル
付加価値再販業者(VAR)
サードパーティナレッジプロバイダー
投資銀行家
投資家
List of figures
Global Bakery Products Market is valued at approximately USDXX million in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than XX% over the forecast period 2022-2028. Bakery Products are baked food products including bread, biscuits, cakes & pastries, cookies, etc., which are made up of flour or meal as a principal ingredient. The rise in demand for convenience food products, the growth of the retail industry, coupled with the surging demand for frozen bakery products are the key factors driving the market demand across the globe. For instance, as per Statista analysis, the convenience food sector is estimated to generate revenue of around USD 562.20 billion in 2022 and is projected to grow with a CAGR of 6.21%. Accordingly, the growing preference for convenience food products is creating a lucrative demand for convenience food products, which is accelerating the market growth in the impending years. However, health concerns associated with bakery products and volatility in the prices of the raw materials impede the growth of the market over the forecast period of 2022-2028. Also, the rising disposable income and introduction of innovative bakery products are anticipated to act as catalyzing factors for the market demand during the forecast period.
The key regions considered for the global Bakery Products Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and the Rest of the World. Europe is the leading region across the world in terms of market share owing to the high demand for baked products including gluten-free, trans-fat, high-fiber products, along with surge in demand for convenience food products. Whereas, Asia-Pacific is anticipated to exhibit the highest CAGR over the forecast period 2022-2028. Factors such as the increasing disposable income, as well as presence of high target population, would create lucrative growth prospects for the Bakery Products Market across the Asia-Pacific region.
Major market players included in this report are:
Kraft Food Group, Inc.
Nestle S.A
Bimbo Bakeries USA
Britannia Industries Ltd.
General Mills
Associated British Foods
Campbell Soup Company
Grupo Bimbo, S.A.B. de C.V.
Finsbury Food Group Plc
Honeyrose Bakery Ltd.
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming eight years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within each of the regions and countries involved in the study. Furthermore, the report also caters the detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, the report shall also incorporate available opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Product:
Bread & Rolls
Cakes & Pastries
Cookies
Others
By Distribution Channel:
Hypermarkets & Supermarkets
Convenience Stores
Specialty Stores
Others
By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE
Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of the World
Furthermore, years considered for the study are as follows:
Historical year - 2018, 2019, 2020
Base year - 2021
Forecast period - 2022 to 2028
Target Audience of the Global Bakery Products Market in Market Study:
Key Consulting Companies & Advisors
Large, medium-sized, and small enterprises
Venture capitalists
Value-Added Resellers (VARs)
Third-party knowledge providers
Investment bankers
Investors