市場調査レポート
商品コード
1119105
リテールレディパッケージングの世界市場規模調査、タイプ別、素材別、用途別、地域別予測2022-2028Global Retail Ready Packaging Market Size study, By Type, By Material, By Application and Regional Forecasts 2022-2028 |
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リテールレディパッケージングの世界市場規模調査、タイプ別、素材別、用途別、地域別予測2022-2028 |
出版日: 2022年08月14日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
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予測期間2022-2028年に35%。
Retail Ready Packaging(RRP)は、あらゆる製品の二次包装として定義されます。RRPは、製品の識別や取り扱いが容易で、ブランドを表示することができ、見た目も魅力的で軽量なパッケージです。RRPは、プラスチック、紙、板紙で構成されています。市場成長の主な要因は、FMCG分野での需要の増加です。リテールレディパッケージングは、FMCG分野で使用され、顧客がパッケージから引き付けることができる製品を設計し、製品の成長と需要を増加させるのに役立ちます。例えば、インドブランドエクイティ財団によると、2018年のインドのFMCG市場の値は683億8,000万米ドルで、2021年にはその数は1037億米ドルに達しました。人口動態は、Retail Ready Packagingの収益と市場を増加させるのに役立ちます。また、駆動するもう一つの重要な要因は、輸送に役立つだけでなく、サプライチェーンのコストに役立つeコマース業界です。インスタンスのために、UNCTADによると、2019年に米国の電子商取引業界の売上高は5269億米ドルであり、2020年に5638億米ドルです。世界のリテールレディパッケージング市場の機会は、パッケージングのリサイクルと持続可能性です。ほとんどのRetail Ready Packagingは、リサイクルが容易な紙や板紙を使用しているため、企業の廃棄物を減らし、ブランドプロモーションを強化するのに役立ちます。しかし、標準化の欠如と資本の追加コストは、小売用レディー包装の成長に課題しています。
世界の小売対応包装(RRP)市場の調査で考慮した主要地域は、アジア太平洋地域、北米、欧州、ラテンアメリカ、その他の地域が含まれます。北米は、食品と家庭用品の需要増と成長により、リテールレディパッケージングの主要地域となっています。一方、アジア太平洋地域は、飲食品、エレクトロニクス、ヘルス&ビューティーなどの最終用途産業における需要増加により、最も急速に成長している地域です。
本レポートに含まれる主な市場参入企業は以下の通りです。
本調査の目的は、近年における様々なセグメント&国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象となる各地域・各国における産業の質的・量的な側面を取り込むことを目的としています。さらに、市場の将来的な成長を規定する促進要因や課題などの重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競合情勢や製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場で利用可能な機会も組み込まなければなりません。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します。
タイプ別
ダイカットディスプレイコンテナ
段ボール箱
収縮包装トレイ
プラスチック製容器
折りたたみ漫画
変形ケース
素材別
紙・板紙
プラスチック
用途別
食品
飲料
健康・美容製品
家庭用製品
エレクトロニクス
花卉
地域別
北米
米国
カナダ
欧州
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
その他欧州
アジア太平洋地域
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
その他アジア太平洋
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
世界のその他の地域
さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです。
実績年-2018年、2019年、2020年
基準年-2021
予測期間-2022年~2028年
当レポート、世界の小売用レディ包装(RRP)市場の対象読者
主なコンサルティング会社・アドバイザー
大企業、中堅企業、中小企業
ベンチャーキャピタル
付加価値再販業者(VAR)
サードパーティナレッジプロバイダー
投資銀行家
投資家
List of figures
Global Retail Ready Packaging (RRP) Market is valued approximately USD XX million in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 4.35% over the forecast period 2022-2028.
The Retail Ready Packaging (RRP) can be defined as a secondary packaging of any product. Retail Ready Packaging is easy to identify and handle the product, to display the brand. looks attractive and lightweight. Retail Ready Packaging made up of plastic, paper and paperboard. The key factor driving the market growth is rising demand in FMCG sectors. Retail Ready Packaging uses in FMCG sectors to design the product which from customer can attract from packaging, helps to increase the growth and demand of product. For instance, according to India Brand Equity Foundation, the value of FMCG market in India in the year 2018 was USD 68.38 billion and in the year 2021 the number reached USD 103.70 billion. Demographic help to increase the revenue and market of Retail Ready Packaging. Moreover, the one more key factor driving is E-Commerce industry which helps in transportation as well as help in supply chain cost. For Instance, according to UNCTAD, the sale of e-commerce industry in US in the year 2019 is $5269 billion and in the year 2020 is $5638 billion. The opportunity of the global Retail Ready Packaging market is recycling and sustainability of packaging. Mostly Retail Ready Packaging uses the paper and paperboard which is very easy to recycle so this can help company to decrease the wastage and help to increase the brand promotion. However, lack of standardization and additional cost of capital, challenges the growth of Retail Ready Packaging.
The key regions considered for the global Retail Ready Packaging (RRP) Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and the Rest of the World. North America is the leading region of Retail Ready Packaging due to rising the demand and growth of food and household products. Whereas, Asia Pacific is the fastest growing region due to rising demand in end-use industries such as Food and Beverages, Electronics and Health and Beauty.
Major market players included in this report are:
DS Smith PLC.
Green Bay Packaging Incorporate.
Mondi Group.
The Cardboard Box Company.
International paper Company.
Weedon Group.
WestRock Company.
Georgia-Pacific LLC.
Vanguard Companies.
Smurfit kappa Group.
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming eight years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within each of the regions and countries involved in the study. Furthermore, the report also caters the detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, the report shall also incorporate available opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Type
Die Cut Display Containers
Corrugated Cardboard Boxes
Shrink Wrapped trays
Plastics Containers
Folding Cartoons
Modified Cases
By Materials
Paper and Paperboard
Plastic
By Application
Food
Beverages
Health and Beauty products
Household products
Electronics
Flowers
By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE
Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of the World
Furthermore, years considered for the study are as follows:
Historical year - 2018, 2019, 2020
Base year - 2021
Forecast period - 2022 to 2028
Target Audience of the Global Retail Ready Packaging (RRP) Market in Market Study:
Key Consulting Companies & Advisors
Large, medium-sized, and small enterprises
Venture capitalists
Value-Added Resellers (VARs)
Third-party knowledge providers
Investment bankers
Investors