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市場調査レポート
商品コード
1711584
米国の前立腺がん検査市場:国別分析:バイオマーカータイプ別、がんタイプ別、用途別、エンドユーザー別、地域別 - 分析と予測(2025年~2035年)U.S. Prostate Cancer Testing Market - A Country Analysis: Focus on Type of Biomarker, Cancer Type, Application, End User, and Region - Analysis and Forecast, 2025-2035 |
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カスタマイズ可能
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米国の前立腺がん検査市場:国別分析:バイオマーカータイプ別、がんタイプ別、用途別、エンドユーザー別、地域別 - 分析と予測(2025年~2035年) |
出版日: 2025年04月23日
発行: BIS Research
ページ情報: 英文 120 Pages
納期: 1~5営業日
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米国の前立腺がん検査市場の成長は、がん研究分野への高額の投資と米国における前立腺がんの有病率の上昇によって牽引されると予測されています。
さらに、ビジネスリーダーの焦点は、米国の前立腺がん検査市場を理解するために、臨床研究におけるアンメットニーズに対処するための深い理解を確立することです。
米国の前立腺がん検査市場は進行段階にあります。一般集団におけるPSAスクリーニングまたは検査は、ここ数十年で前立腺がんの発生率を増加させています。また、前立腺がん検査は、オーダーメイド治療の安全かつ成功を保証するため、精密医療において不可欠です。米国の前立腺がん検査市場に参入している企業の大半は、尿、血液、組織をベースとしたバイオマーカー検査や検査サービスを提供しています。さらに、前立腺がん検査の用途は主に臨床と調査です。
米国の前立腺がん検査市場が今後数年間で拡大する主な理由の1つは、前立腺がん患者の増加です。前立腺がんは、男性で診断される頻度が2番目に高い疾患であり、その頻度は世界中で上昇しています。前立腺がんは、世界中で毎年100万症例が追加診断されると考えられています。人口の高齢化、都市化の進展、それに伴うライフスタイルの変化により、前立腺がんの全体的な発生率は過去数十年間で増加しています。
バイオマーカータイプ別では、米国の前立腺がん検査市場における生検前検査はバイオマーカータイプ区分が優位を占めると予想されます。これは、前立腺がん検査の人気の高まりと前立腺がん検査に関連する意識の高まりによるものです。
がんタイプ別にみると、前立腺腺がんが米国の前立腺がん検査市場で最大のシェアを占めています。これは、前立腺がんの罹患率の増加と前立腺がん検査の人気の高まりによるものです。
用途別に見ると、米国の前立腺がん検査市場は、前立腺がん検査の開発に焦点を当てた研究開発活動の高まりにより、診断バイオマーカー部門が支配的です。前立腺がんの診断では、分子ベースの新しい診断技術が開発されています。診断時に臨床的に関連性のあるがんを検出するためには、患者のQOLを改善するためのいくつかのツールや治療オプションが必要です。
エンドユーザー別に見ると、米国の前立腺がん検査市場は、外来手術センター(ASC)の増加により、ASCが圧倒的なシェアを占めています。ASCは、検査や保護処置を含む外科的治療を即日提供することに専念しています。ASCは、質の高い治療を提供し、患者の転帰を成功させてきた実績があり、患者に病院での外来手術より便利な選択肢を提供することで、何100万人ものアメリカ人の外来体験を変えてきました。
米国の前立腺がん検査市場の最近の動向
ワークフロー/イノベーション戦略:ワークフロー・セグメントは、読者が2つの前立腺がん検査、すなわち初期評価:前立腺特異抗原(総PSA、遊離PSA)、生検前/生検後陰性検査、生検後組織検査を理解するのに役立ち、これらはさらに診断の助けとなります。さらに本調査は、臨床および調査用途における前立腺がん検査のさまざまな応用について、読者に詳細な理解を提供します。
成長/マーケティング戦略:前立腺がん検査は、研究と臨床応用の両方で利用されています。さまざまな企業が診断に役立つ尿や血液、組織ベースのバイオマーカーを提供しており、これは米国の前立腺がん検査市場の参入企業が現在の米国の前立腺がん検査市場で優位に立つための重要な戦略でもあります。
競合戦略:本調査では、新製品の発売、買収、事業拡大、戦略的提携に関与するメーカーなど、米国の前立腺がん検査市場の主要企業について分析し、プロファイリングしています。さらに、米国の前立腺がん検査市場で事業を展開する参入企業の詳細な競合ベンチマーキングは、読者が明確な市場情勢を提示し、参入企業が互いにどのようにスタックしているかを理解するのに役立ちます。さらに、提携、合意、協力などの包括的な競合戦略は、米国の前立腺がん市場における未開拓の収益ポケットを理解する上で読者を支援します。
主要市場参入企業と競合の要約
前立腺がん(PCa)スクリーニング技術を強化するために、PSAやそのアイソフォームよりもPCa特異性の高い前立腺がん(PCa)バイオマーカーの新しい波が出現しています。バイオマーカーとは、検出または評価されることにより、従来の臨床的特徴を超えた疾患の詳細を明らかにする分子のことです。バイオマーカーは、血液、尿、組織サンプルなど様々な場所に存在します。バイオマーカーは診断と予後の両方のデータを提供することができ、ヘルスケアの専門家が個々の治療選択に情報を提供することを目的とした病気の予測を立てる際に役立ちます。PSA検査を除く米国の前立腺がん検査市場(バイオマーカータイプ別)は、生検前/生検後陰性検査と生検後組織検査に区分されます。
当レポートでは、米国の前立腺がん検査市場について調査し、市場の概要とともに、バイオマーカータイプ別、がんタイプ別、用途別、エンドユーザー別、地域別の動向、および市場に参入する企業のプロファイルなどを提供しています。
U.S. Prostate Cancer Testing Market Industry Overview
The growth in the U.S. prostate cancer testing market is expected to be driven by high investments in the field of cancer research and the rising prevalence of prostate cancer in the U.S. In addition, the focus of business leaders is establishing a deep understanding to address the unmet needs in clinical research to understand the U.S. prostate cancer testing market.
Market Lifecycle Stage
The U.S. prostate cancer testing market is in the progressing phase. PSA screening or testing in a general population has increased the incidence of prostate cancer in recent decades. In addition, prostate cancer testing is essential in precision medicine because it assures the safe and successful use of tailored therapies. The majority of the companies in the U.S. prostate cancer testing market provide biomarker tests that are urine, blood, and tissue-based, as well as testing services. Furthermore, applications of prostate cancer testing are primarily clinical and research.
Impact
One of the main reasons for the expansion of the U.S. prostate cancer testing market in the upcoming years is the rise in prostate cancer cases. Prostate cancer is the second most frequent disease diagnosed in men, and its frequency is rising across the globe. Prostate cancer is thought to be diagnosed in one million additional cases worldwide each year. Due to an aging population, growing urbanization, and accompanying lifestyle changes, the overall incidence of prostate cancer has increased over the past few decades.
Market Segmentation:
Segmentation 1: by Biomarker Type
Based on biomarker type, the pre-biopsy test in the U.S. prostate cancer testing market is expected to be dominated by the biomarker type segment. This is due to the increasing popularity of prostate cancer testing and rising awareness related to prostate cancer testing.
Segmentation 2: by Cancer Type
Based on Cancer type, prostatic adenocarcinoma accounted for the largest share of the U.S. prostate cancer testing market. This is due to the increasing incidences of prostate cancer and increasing popularity of prostate cancer testing.
Segmentation 3: by Application
Based on application, the U.S. prostate cancer testing market is dominated by the diagnostics biomarkers segment owing to the rising R&D activity focused on the development of prostate cancer testing. The diagnosis of prostate cancer has developed a new molecular-based diagnostics technology. To detect clinically relevant cancer upon diagnosis, several tools or therapeutic options are required to improve the patient's quality of life.
Segmentation 4: by End User
Based on end user, the U.S. prostate cancer testing market is dominated by the ambulatory surgical centers (ASCs) segment owing to their rise in number. They are dedicated to offering same-day surgical care, including testing and protective procedures. ASCs, which have a proven track record of providing high-quality treatment and successful patient outcomes, have altered the outpatient experience for millions of Americans by giving patients a more convenient option for hospital-based outpatient operations.
Segmentation 5: by Region
Recent Developments in the U.S. Prostate Cancer Testing Market
Demand - Drivers and Limitations
The following are the demand drivers for the U.S. prostate cancer testing market:
The market is expected to face some limitations due to the following challenges:
How can this report add value to an organization?
Workflow/Innovation Strategy: The workflow segment helps the reader understand the two prostate cancer testing, i.e., initial evaluation: prostate-specific antigen (total PSA, free PSA), pre-biopsy/post-negative biopsy testing, and post-biopsy tissue testing, which further aid in diagnosis. Moreover, the study provides the reader with a detailed understanding of the different applications of prostate cancer testing in clinical and research applications.
Growth/Marketing Strategy: Prostate cancer testing is being used for both research and clinical application. Various companies are providing urine and blood, and tissue-based biomarkers that aid in the diagnosis, which is also the key strategy for U.S. prostate cancer testing market players to excel in the current U.S. prostate cancer testing market.
Competitive Strategy: Key players in the U.S. prostate cancer testing market are analyzed and profiled in the study, including manufacturers who are involved in new product launches, acquisitions, expansions, and strategic collaborations. Moreover, a detailed competitive benchmarking of the players operating in the U.S. prostate cancer testing market has been done to help the reader understand how players stack against each other, presenting a clear market landscape. Additionally, comprehensive competitive strategies such as partnerships, agreements, and collaborations will aid the reader in understanding the untapped revenue pockets in the U.S. prostate cancer market.
Key Market Players and Competition Synopsis
A new wave of prostate cancer (PCa) biomarkers with greater PCa specificity than PSA and its isoforms have emerged to enhance PCa screening techniques. Biomarkers are molecules that, when detected or assessed, reveal details about a disease that goes beyond conventional clinical characteristics. They can be found in a number of places, including blood, urine, and tissue samples. Both diagnostic and prognostic data can be provided by biomarkers, supporting healthcare professionals in formulating illness projections intended to inform treatment choices on an individual basis. The U.S. prostate cancer testing market (by biomarker type) excluding PSA Tests is segmented into pre-biopsy/post-negative biopsy testing and post-biopsy tissue testing.
Some of the prominent names in the U.S. prostate cancer testing market are:
Companies that are not a part of the aforementioned pool have been well represented across different sections of the report (wherever applicable).
Scope and Definition
Market/Product Definition
Inclusion and Exclusion
Key Questions Answered
Analysis and Forecast Note
Research Methodology