市場調査レポート
商品コード
1485961
顧客ロイヤルティと乗り換え(2024年):ライブラリ調製キット2024 Customer Loyalty and Switching: Library Prep Kits |
顧客ロイヤルティと乗り換え(2024年):ライブラリ調製キット |
出版日: 2024年05月24日
発行: BioInformatics
ページ情報: 英文 87 Pages
納期: 即日から翌営業日
|
当レポートでは、NGSライブラリ調製用消耗品のロイヤルティとスイッチングについて、当社は世界のライフサイエンティスト217名を対象に、ライブラリ調製用キットの使用状況、ライブラリ調製用サプライヤーの使用状況と認識、サプライヤーに対するロイヤルティ、およびサプライヤーを乗り換える要因について質問する調査を実施しました。購入検討、再購入の可能性、販売促進の可能性などの取引行動や、より高く深いレベルのロイヤルティや関連など、ロイヤルティとスイッチングの最も重要な要素を検証しています。
|
|
Find out how loyal your customers are, compared with those of other suppliers, how to drive loyalty, and how to prevent switching!
To help suppliers better understand loyalty and switching for NGS library prep consumables and develop strategies to retain current customers while winning over new customers, we designed a study that asked 217 global life scientists about their usage of library prep kits, usage and perceptions of library prep suppliers, loyalty to suppliers, and drivers of switching suppliers. The outcome is our newest report, 2024 Customer Loyalty and Switching: Library Prep Kits.
This report examines some of the most important elements of loyalty and switching, including transactional behaviors like purchase consideration, repurchase likelihood, and likelihood to promote, as well as feelings of loyalty and related emotions that represent a higher and deeper level of loyalty.
|
|