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市場調査レポート
商品コード
1741566
小売店舗のための通信事業者の戦略:10のケーススタディと分析Operators' Strategies for Retail Stores: Ten Case Studies and Analysis |
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小売店舗のための通信事業者の戦略:10のケーススタディと分析 |
出版日: 2025年06月04日
発行: Analysys Mason
ページ情報: 英文 27 Slides
納期: 即日から翌営業日
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"通信事業者は、直接的な販売からサービス提供や顧客サービスへとシフトし、店舗内サービスを改革しなければなりません。"
当レポートでは、通信事業者10社が店舗戦略を刷新するために用いたさまざまなアプローチを研究しています。また、店舗での顧客体験を向上させ、実店舗とオンライン・チャネルを統合するためのベスト・プラクティスを学ぼうとしている通信事業者のリテールおよび戦略チームへの提言も行っています。本レポートは、アナリシスメイソンの社内調査および通信事業者の小売・戦略チームへのインタビューに基づいています。
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"Operators must reinvent their in-store offerings, shifting from direct sales to service delivery and customer service."
This report studies the different approaches that ten operators have used to reinvent their retail store strategy. The report also offers recommendations for retail and strategy teams within telecoms operators that are seeking to learn the best practices for enhancing customers' in-store experience as well as for integrating their physical stores with their online channels. It is based on Analysys Mason's internal research and interviews with retail and strategy teams within telecoms operators.
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