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市場調査レポート
商品コード
1704664
オペレーターによるTV機会の最適化:ケーススタディ・分析 (第2巻)Optimising the Operator TV Opportunity: Case Studies and Analysis (Volume II) |
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オペレーターによるTV機会の最適化:ケーススタディ・分析 (第2巻) |
出版日: 2025年04月15日
発行: Analysys Mason
ページ情報: 英文 27 Slides
納期: 即日から翌営業日
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"柔軟性と手頃な価格が競争の激しい有料テレビ市場で顧客を維持する鍵"
当レポートでは、ケーススタディを用いて有料テレビ事業者やオペレーターにとってのベストプラクティスを包括的に分析しています。有料テレビ市場でオペレーターの直面する課題を特定し、主要なブロードバンドユーザー層を遠ざけることなく、テレビおよびビデオサービスのリスクを軽減するために導入された可能なソリューションを探っています。当レポートでは、アプローチに基づいてオペレーターをマルチプレイ投資型、有料テレビの再評価型、パートナーシップ活用型の3つの主要なグループに分類しています。
さらに、通信事業者や有料テレビプロバイダーがテレビおよびビデオサービスを強化するためのアプローチについても検討しています。柔軟なバンドル、手頃な料金プラン、ストリーミングサービスプロバイダーとの戦略的提携に関する知見も含まれています。
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"Flexibility and affordability are key to retaining customers in the competitive pay-TV market."
This report uses case studies to provide a comprehensive analysis of best practices for pay-TV providers and operators. It explores the challenges faced by operators in the pay-TV market and the potential solutions that operators have deployed so as to de-risk their TV and video services without alienating their core broadband user bases. The report categorises operators into three main groups based on their approach: multi-play investors, pay-TV re-evaluators and partnership players.
It also explores approaches for how telecoms operators and pay-TV providers can enhance their TV and video services. It includes insights into flexible bundles, affordable tariffs and strategic partnerships with streaming service providers.
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