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市場調査レポート
商品コード
1688511
固定系ブロードバンドの顧客維持戦略:ケーススタディと分析Fixed Broadband Retention Strategies: Case Studies and Analysis |
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固定系ブロードバンドの顧客維持戦略:ケーススタディと分析 |
出版日: 2025年03月18日
発行: Analysys Mason
ページ情報: 英文 16 Slides
納期: 即日から翌営業日
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「固定系ブロードバンド市場において解約を減らすことは、短期的な利益を得ることではなく、長期的な顧客ロイヤルティと満足度を高める持続可能な戦略を築くことです。」
当レポートでは、固定系ブロードバンドの顧客維持戦略について調査分析し、主要な通信事業者による顧客離れを減らすアプローチの成功例を紹介しています。また、構造改革、体感品質(QoE)の向上、バンドル、ロイヤルティインセンティブ、付加価値サービスの有効性に関する知見を提供しています。
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"Reducing churn in the fixed broadband market is not just about achieving short-term gains; it is about developing a sustainable strategy that fosters long-term customer loyalty and satisfaction."
This report analyses fixed broadband retention strategies, showcasing successful approaches by leading telecoms operators to reduce customer churn. It offers insights into the effectiveness of structural changes, quality of experience (QoE) improvements, bundling, loyalty incentives and value-added services.
The report also provides recommendations for telecoms operators and industry stakeholders aiming to enhance customer retention. It offers actionable guidance on leveraging structural changes, investing in QoE improvements, tailoring bundling and loyalty incentives, and evaluating the market demand for value-added services. This helps operators develop sustainable strategies to maintain low churn rates and improve customer satisfaction.
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