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市場調査レポート
商品コード
1611492
地球観測の新たなセンサー:衛星事業者の戦略Earth Observation Emerging Sensors: Strategies for Satellite Operators |
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地球観測の新たなセンサー:衛星事業者の戦略 |
出版日: 2024年12月10日
発行: Analysys Mason
ページ情報: 英文 20 Slides
納期: 即日から翌営業日
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「衛星事業者は、マルチモーダルセンサーデータへのアクセスを顧客に提供し、非画像データ市場へのリーチを拡大することができます。
非画像データの需要は、2023年~2033年に地球観測(EO)のバリューチェーン全体で計146億米ドルの収益を生み出すと予測され、もっとも急成長しているEOセグメントの1つとなっています。
当レポートでは、非画像データ市場においてEO衛星事業者が直面する課題を分析し、市場シェアの維持と拡大を可能にする戦略の策定に役立つ助言を提供しています。
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"Satellite operators can provide customers with access to multi-modal sensor data types, which will expand their reach into non-imagery data markets."
The demand for non-imagery data will generate USD14.6 billion in cumulative revenue across the Earth observation (EO) value chain between 2023 and 2033, which makes it one of the fastest growing EO segments.
This report analyses the challenges faced by EO satellite operators in the non-imagery data market and provides recommendations to help them form strategies that will enable them to retain and/or expand their market share.
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