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市場調査レポート
商品コード
1515860

フィジタル (phygital) カード発行の位置付けと市場戦略

"Phygital" Card Issuance Positioning and Go-to-Market Strategies


出版日
発行
ABI Research
ページ情報
英文 11 Pages
納期
即日から翌営業日
価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=146.82円
フィジタル (phygital) カード発行の位置付けと市場戦略
出版日: 2024年05月29日
発行: ABI Research
ページ情報: 英文 11 Pages
納期: 即日から翌営業日
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概要

当レポートでは、フィジタル (phygital) カード発行の市場を調査し、ペイメントカード全体とフィジカルな即時発行の予測、フィジタルバンキング市場の主要企業、市場影響因子の分析などをまとめています。

実用的なメリット:

  • フィジタルバンキング市場に関する位置付けと効果的な市場戦略の必要性を理解できます
  • 世界市場全体の発行規模と比較した、フィジカルな即時発行の市場成長率を理解できます
  • フィジタルバンキングアプローチの位置付けにおけるベストプラクティスと、新規市場参入者にとっての重要な落とし穴を理解できます

主な質問への回答:

  • 新規参入企業がファイジタル市場で成功を収めるためには何をすべきか?
  • 今後5年間で、フィジカルな即時発行の出荷は発行全体と比較してどのように変化するか?
  • 銀行がファイジタルアプローチを追求する上で、マーケティングの要素はどのように関わってくるか?
  • フィジタルバンキング市場の主要企業は誰か、また新規参入者にどのような提携プログラムを提供しているか?

調査ハイライト:

  • フィジカルな即時発行とペイメントカード全体の予測・世界的視点からの定性分析
  • 主要ベンダーの概略・分析:Thales、IDEMIA、Giesecke+Devrient(G+D)、Entrust、CPI Card Group、HID Globalなど
  • フィジタライゼーションのマーケティング手法と、市場成功促進要因および阻害要因の検証

目次

主要調査結果

主な予測

主要企業とエコシステム

新規市場参入者に対する阻害要因

市場参入のベストプラクティスと戦略

フィジタルバンキングとマーケティングエレメント

目次
Product Code: PT-2714

Actionable Benefits:

  • Understand the need for positioning and effective go-to-market strategies related to the phygital banking market.
  • Understand the market growth of physical instant issuance compared to overall issuance across global markets.
  • Understand what the best practices are to positioning a phygital banking approach and the key pitfalls for new market entrants.

Critical Questions Answered:

  • What must new market entrants do to find success in the phygital market?
  • How will the shipment market for physical instant issuance change compared to overall issuance over the next 5 years?
  • How does the marketing element play into a bank's pursuit for a phygital approach?
  • Who are the key players in the phygital banking market and what partnership programs do they offer to new entrants?

Research Highlights:

  • Physical instant issuance and overall payment card forecasts with qualitative analysis covering a global perspective.
  • Outline and analysis of the key market vendors, including Thales, IDEMIA, Giesecke+Devrient (G+D), Entrust, CPI Card Group, and HID Global.
  • Examination of the phygitization marketing practices and drivers and inhibitors to market success.

Who Should Read This?

  • Strategy planners and technology developers within the banking phygitization market.
  • Sales and marketing leaders looking to understand the revenue and margin opportunity, and benchmark organizational performance.
  • Other ecosystem players working in strategy, sales, and marketing capacities, including card module vendors looking to understand the Total Addressable Market (TAM) size.

TABLE OF CONTENTS

Key Findings

Key Forecasts

Key Companies and Ecosystems;

Inhibitors for New Market Entrants

Go-To-Market Best Practices and Strategies

Phygital Banking and the Marketing Element